Jeden gaźnik zamiast dwóch
- jarodex
- Posty: 819
- Rejestracja: 11 marca 2018, 21:30
- Motocykl: XV1100'97
- Lokalizacja: ZS
- Wiek: 62
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
No chyba że tak.... wiesz lepiej z autopsi... popatrze jeszcze coś w necie
Świeć pomimo wszystko,
i bierz przykład ze słońca -
ma w d***e, czy kogoś razi!!
.... i wwwrrrrummmmm.......
Moja baza wiedzy o VIRAGO - Tu sobie kliknij ...i podziękuj....
i bierz przykład ze słońca -
ma w d***e, czy kogoś razi!!
.... i wwwrrrrummmmm.......
Moja baza wiedzy o VIRAGO - Tu sobie kliknij ...i podziękuj....
- poolski
- Posty: 961
- Rejestracja: 06 maja 2009, 23:28
- Motocykl: BLACK POWER CRUISER
- Lokalizacja: ZŁO - PZL
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
Ten sam gaźnik taniej https://pl.aliexpress.com/item/40003228 ... 5c0fuAnDNyjarodex pisze: ↑14 marca 2020, 18:37 Na razie znalazłem coś takiego... Kolektor XV1100
... budżetowa wersja....
no i gaźnik który polecałeś... Gaźnik CV40
kolektor http://www.kjsmotorcycleworks.com/vstarVirago.html cena 100 dolarów gdzieś widzaiłem ale musiz poszukać
Ostatnio zmieniony 14 marca 2020, 21:37 przez poolski, łącznie zmieniany 1 raz.
- VF4 750 C2 Magna Deluxe USA - 2x Yadźka Vir XV 1000 1985r. i 1986r. -
- jarodex
- Posty: 819
- Rejestracja: 11 marca 2018, 21:30
- Motocykl: XV1100'97
- Lokalizacja: ZS
- Wiek: 62
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
Oki Thx.poolski Zapewne masz już kolektor? Ja patrzę na KJS i BiP'a z adapterem 40mm tutaj lub tutaj i widac na fotach że króćce są dość zróżnicowanej długości, i w tej budżetowej wersji wygląda tak samo tutaj A w KJS faktycznie są w miarę równe tutaj- A jak u Ciebie to wygląda?? Bo 2007XV1700 pisał że ta budżetówka ze względu na różne długości króćców będzie ciężka do regulacji i jeden gar będzie zalewać a drugi będzie suchy..... No ale koszt KJS'a z adapterem to o ponad 100 trampków więcej....
Świeć pomimo wszystko,
i bierz przykład ze słońca -
ma w d***e, czy kogoś razi!!
.... i wwwrrrrummmmm.......
Moja baza wiedzy o VIRAGO - Tu sobie kliknij ...i podziękuj....
i bierz przykład ze słońca -
ma w d***e, czy kogoś razi!!
.... i wwwrrrrummmmm.......
Moja baza wiedzy o VIRAGO - Tu sobie kliknij ...i podziękuj....
- 2007XV1700
- Posty: 5107
- Rejestracja: 03 czerwca 2011, 15:31
- Motocykl: XV1000,XV1700,JAWA
- Lokalizacja: https://maps.app.goo.gl/hmAhT1FGH4TPnWHz9
- Wiek: 42
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
KJS to najlepsza opcja.
BiP z tworzywa mam i testuje.
Miałem kilka robionych i tylko ostatnia wersja rozwojowa była na tyle dobra, że została u mnie na motocyklu.
Ogólnie trudny temat w sensie regulacji tak żeby było cacy. Im większa różnica pojemności i długości przewodów dolotu tym większe się robią różnice w ilości mieszanki a na dodatek w dłuższym kanale dochodzi do ponownego rozbicia mieszanki... Długi temat do omówienia przy browarze
BiP z tworzywa mam i testuje.
Miałem kilka robionych i tylko ostatnia wersja rozwojowa była na tyle dobra, że została u mnie na motocyklu.
Ogólnie trudny temat w sensie regulacji tak żeby było cacy. Im większa różnica pojemności i długości przewodów dolotu tym większe się robią różnice w ilości mieszanki a na dodatek w dłuższym kanale dochodzi do ponownego rozbicia mieszanki... Długi temat do omówienia przy browarze
(...)łażę po wszystkich tematach na tym forum i psuję ludziom krew(...)
- poolski
- Posty: 961
- Rejestracja: 06 maja 2009, 23:28
- Motocykl: BLACK POWER CRUISER
- Lokalizacja: ZŁO - PZL
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
No najbliżsy termin pogadać przy Kletno o ile koronawirus nas nie wykończy2007XV1700 pisze: ↑14 marca 2020, 21:39 KJS to najlepsza opcja.
BiP z tworzywa mam i testuje.
Miałem kilka robionych i tylko ostatnia wersja rozwojowa była na tyle dobra, że została u mnie na motocyklu.
Ogólnie trudny temat w sensie regulacji tak żeby było cacy. Im większa różnica pojemności i długości przewodów dolotu tym większe się robią różnice w ilości mieszanki a na dodatek w dłuższym kanale dochodzi do ponownego rozbicia mieszanki... Długi temat do omówienia przy browarze
- VF4 750 C2 Magna Deluxe USA - 2x Yadźka Vir XV 1000 1985r. i 1986r. -
- 2007XV1700
- Posty: 5107
- Rejestracja: 03 czerwca 2011, 15:31
- Motocykl: XV1000,XV1700,JAWA
- Lokalizacja: https://maps.app.goo.gl/hmAhT1FGH4TPnWHz9
- Wiek: 42
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
Nas nie wykończy, bardziej martwię się gospodarkę
(...)łażę po wszystkich tematach na tym forum i psuję ludziom krew(...)
- jarodex
- Posty: 819
- Rejestracja: 11 marca 2018, 21:30
- Motocykl: XV1100'97
- Lokalizacja: ZS
- Wiek: 62
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
Kletno... troszkę daleko ode mnie...(ZS), jakoś moje rejony to bida z nędzą jeśli chodzi o Virażkę.....
Świeć pomimo wszystko,
i bierz przykład ze słońca -
ma w d***e, czy kogoś razi!!
.... i wwwrrrrummmmm.......
Moja baza wiedzy o VIRAGO - Tu sobie kliknij ...i podziękuj....
i bierz przykład ze słońca -
ma w d***e, czy kogoś razi!!
.... i wwwrrrrummmmm.......
Moja baza wiedzy o VIRAGO - Tu sobie kliknij ...i podziękuj....
- 2007XV1700
- Posty: 5107
- Rejestracja: 03 czerwca 2011, 15:31
- Motocykl: XV1000,XV1700,JAWA
- Lokalizacja: https://maps.app.goo.gl/hmAhT1FGH4TPnWHz9
- Wiek: 42
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
ZS - Zachodnia Syberia?
Dawaj chłopie na Kletno... Spodoba Ci się
Dawaj chłopie na Kletno... Spodoba Ci się
(...)łażę po wszystkich tematach na tym forum i psuję ludziom krew(...)
- jarodex
- Posty: 819
- Rejestracja: 11 marca 2018, 21:30
- Motocykl: XV1100'97
- Lokalizacja: ZS
- Wiek: 62
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
Super lokalizacja sam bym na to nie wpadł!!!2007XV1700 pisze: ↑14 marca 2020, 22:10 ZS - Zachodnia Syberia?
Dawaj chłopie na Kletno... Spodoba Ci się
Co prawda S3 już jest super, tylko te km...
Świeć pomimo wszystko,
i bierz przykład ze słońca -
ma w d***e, czy kogoś razi!!
.... i wwwrrrrummmmm.......
Moja baza wiedzy o VIRAGO - Tu sobie kliknij ...i podziękuj....
i bierz przykład ze słońca -
ma w d***e, czy kogoś razi!!
.... i wwwrrrrummmmm.......
Moja baza wiedzy o VIRAGO - Tu sobie kliknij ...i podziękuj....
- poolski
- Posty: 961
- Rejestracja: 06 maja 2009, 23:28
- Motocykl: BLACK POWER CRUISER
- Lokalizacja: ZŁO - PZL
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
Ostatnio zmieniony 14 marca 2020, 23:22 przez poolski, łącznie zmieniany 1 raz.
- VF4 750 C2 Magna Deluxe USA - 2x Yadźka Vir XV 1000 1985r. i 1986r. -
- poolski
- Posty: 961
- Rejestracja: 06 maja 2009, 23:28
- Motocykl: BLACK POWER CRUISER
- Lokalizacja: ZŁO - PZL
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
Co tam te kilka km dla twardziela z Zachodniej Syberiijarodex pisze: ↑14 marca 2020, 22:17Super lokalizacja sam bym na to nie wpadł!!!2007XV1700 pisze: ↑14 marca 2020, 22:10 ZS - Zachodnia Syberia?
Dawaj chłopie na Kletno... Spodoba Ci się
Co prawda S3 już jest super, tylko te km...
Mamy w km i czas podobnie
- VF4 750 C2 Magna Deluxe USA - 2x Yadźka Vir XV 1000 1985r. i 1986r. -
- jarodex
- Posty: 819
- Rejestracja: 11 marca 2018, 21:30
- Motocykl: XV1100'97
- Lokalizacja: ZS
- Wiek: 62
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
Coś mi się zdaje że ta "Korona" troszkę nas ograniczy... i ten kwietniowy termin chyba się troszkę przesunie.
Świeć pomimo wszystko,
i bierz przykład ze słońca -
ma w d***e, czy kogoś razi!!
.... i wwwrrrrummmmm.......
Moja baza wiedzy o VIRAGO - Tu sobie kliknij ...i podziękuj....
i bierz przykład ze słońca -
ma w d***e, czy kogoś razi!!
.... i wwwrrrrummmmm.......
Moja baza wiedzy o VIRAGO - Tu sobie kliknij ...i podziękuj....
- 2007XV1700
- Posty: 5107
- Rejestracja: 03 czerwca 2011, 15:31
- Motocykl: XV1000,XV1700,JAWA
- Lokalizacja: https://maps.app.goo.gl/hmAhT1FGH4TPnWHz9
- Wiek: 42
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
Poczekamy zobaczymy
(...)łażę po wszystkich tematach na tym forum i psuję ludziom krew(...)
- poolski
- Posty: 961
- Rejestracja: 06 maja 2009, 23:28
- Motocykl: BLACK POWER CRUISER
- Lokalizacja: ZŁO - PZL
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
Dokładnie !
Ale coś coraz bardziej marnie to widzę a szkoda było by o czym pogadać
A wracając do tematu to filtry z obudową od HD Sportster 883 lub 1200 bęą na żywca pasować do tego gaźnika CV 40 ?
Bo na Aliexpres tego sporo ...
- VF4 750 C2 Magna Deluxe USA - 2x Yadźka Vir XV 1000 1985r. i 1986r. -
- 2007XV1700
- Posty: 5107
- Rejestracja: 03 czerwca 2011, 15:31
- Motocykl: XV1000,XV1700,JAWA
- Lokalizacja: https://maps.app.goo.gl/hmAhT1FGH4TPnWHz9
- Wiek: 42
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
1:1 lub w języku naszych wschodnich przyjaciół toczka w toczkę
(...)łażę po wszystkich tematach na tym forum i psuję ludziom krew(...)
- siwy72
- Posty: 64
- Rejestracja: 04 czerwca 2015, 12:18
- Motocykl: Yamaha Virago XV1000
- Lokalizacja: TSZ
- Wiek: 52
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
Proponowałem już gdzieś - chyba na grupie na FB zrzutkę w 10 osób na KJS-a a później oddanie do drukowania 3D ale oddźwięku żadnego nie było więc pomysł umarł śmiercią naturalną. Po skopiowaniu pierwszej sztuki ( najdroższa ) później praktycznie koszt materiału by wyszedł. Ktoś ma może kogoś znajomego pracującego na drukarce 3D i mógł by przeliczyć koszt pierwszego i późniejszych kopi cenę.
siwy72
XV 1000 Gold Edition wersja Canada
Tel. 539945776
XV 1000 Gold Edition wersja Canada
Tel. 539945776
- jarodex
- Posty: 819
- Rejestracja: 11 marca 2018, 21:30
- Motocykl: XV1100'97
- Lokalizacja: ZS
- Wiek: 62
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
Dobra myśl.... Bo cena za KJS trochę zbija.....siwy72 pisze: ↑27 marca 2020, 23:27 Proponowałem już gdzieś - chyba na grupie na FB zrzutkę w 10 osób na KJS-a a później oddanie do drukowania 3D ale oddźwięku żadnego nie było więc pomysł umarł śmiercią naturalną. Po skopiowaniu pierwszej sztuki ( najdroższa ) później praktycznie koszt materiału by wyszedł. Ktoś ma może kogoś znajomego pracującego na drukarce 3D i mógł by przeliczyć koszt pierwszego i późniejszych kopi cenę.
Świeć pomimo wszystko,
i bierz przykład ze słońca -
ma w d***e, czy kogoś razi!!
.... i wwwrrrrummmmm.......
Moja baza wiedzy o VIRAGO - Tu sobie kliknij ...i podziękuj....
i bierz przykład ze słońca -
ma w d***e, czy kogoś razi!!
.... i wwwrrrrummmmm.......
Moja baza wiedzy o VIRAGO - Tu sobie kliknij ...i podziękuj....
- poolski
- Posty: 961
- Rejestracja: 06 maja 2009, 23:28
- Motocykl: BLACK POWER CRUISER
- Lokalizacja: ZŁO - PZL
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
Pomysł superjarodex pisze: ↑28 marca 2020, 08:14Dobra myśl.... Bo cena za KJS trochę zbija.....siwy72 pisze: ↑27 marca 2020, 23:27 Proponowałem już gdzieś - chyba na grupie na FB zrzutkę w 10 osób na KJS-a a później oddanie do drukowania 3D ale oddźwięku żadnego nie było więc pomysł umarł śmiercią naturalną. Po skopiowaniu pierwszej sztuki ( najdroższa ) później praktycznie koszt materiału by wyszedł. Ktoś ma może kogoś znajomego pracującego na drukarce 3D i mógł by przeliczyć koszt pierwszego i późniejszych kopi cenę.
Tylko czy to tworzywo z drukarki lane w jakiejś temperaturze nie stopi się od temperatury silnika
i czy przy drganiach silnika tworzywo nie pokruszy się od tego trzeba by zacząć ?!
- VF4 750 C2 Magna Deluxe USA - 2x Yadźka Vir XV 1000 1985r. i 1986r. -
- BARTEZ_TK
- Posty: 450
- Rejestracja: 17 listopada 2019, 07:59
- Motocykl: VIRAGO 1100
- Lokalizacja: KIELCE
- Wiek: 38
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
I to jest prawdopodobnie powód że drukarki 3D nie zastąpił przemysłu maszynowegopoolski pisze: ↑28 marca 2020, 10:29Pomysł superjarodex pisze: ↑28 marca 2020, 08:14Dobra myśl.... Bo cena za KJS trochę zbija.....siwy72 pisze: ↑27 marca 2020, 23:27 Proponowałem już gdzieś - chyba na grupie na FB zrzutkę w 10 osób na KJS-a a później oddanie do drukowania 3D ale oddźwięku żadnego nie było więc pomysł umarł śmiercią naturalną. Po skopiowaniu pierwszej sztuki ( najdroższa ) później praktycznie koszt materiału by wyszedł. Ktoś ma może kogoś znajomego pracującego na drukarce 3D i mógł by przeliczyć koszt pierwszego i późniejszych kopi cenę.
Tylko czy to tworzywo z drukarki lane w jakiejś temperaturze nie stopi się od temperatury silnika
i czy przy drganiach silnika tworzywo nie pokruszy się od tego trzeba by zacząć ?!
Pić pi#÷%×lić nie żałować bida musi pofolgować
Przepraszamy za błędy ortograficzne
https://youtu.be/EdmZYu9Lths
Przepraszamy za błędy ortograficzne
https://youtu.be/EdmZYu9Lths
- siwy72
- Posty: 64
- Rejestracja: 04 czerwca 2015, 12:18
- Motocykl: Yamaha Virago XV1000
- Lokalizacja: TSZ
- Wiek: 52
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
Zawsze warto zapytać nawet w jakiejś firmie jaka jest twardość i elastyczność tego druku oraz jaką temperaturę wytrzymuje. Jak ktoś zna taką firmę to warto zadzwonić i zapytać - gra wydaje mi się warta świeczki.
Co do elastyczności to myślę że założenie z jednej strony oryginalnego krućca załatwiło by sprawę tylko ta temperatura.
Jaka max. temp. może być na pełnych obrotach ? jest to gdzieś opisane czy ktoś sprawdzał ?
Ten kolektor KJS też jest chyba z jakiegoś odlewu tylko z jakiego ? aluminium, żeliwo czy może właśnie druk 3D ?
Interesuję się mocno tym tematem bo padły mi gaźniki
Dowiedziałem się że materiał może wytrzymać max 140st C, później się odkształca.
Co do elastyczności to myślę że założenie z jednej strony oryginalnego krućca załatwiło by sprawę tylko ta temperatura.
Jaka max. temp. może być na pełnych obrotach ? jest to gdzieś opisane czy ktoś sprawdzał ?
Ten kolektor KJS też jest chyba z jakiegoś odlewu tylko z jakiego ? aluminium, żeliwo czy może właśnie druk 3D ?
Interesuję się mocno tym tematem bo padły mi gaźniki
Dowiedziałem się że materiał może wytrzymać max 140st C, później się odkształca.
siwy72
XV 1000 Gold Edition wersja Canada
Tel. 539945776
XV 1000 Gold Edition wersja Canada
Tel. 539945776
- poolski
- Posty: 961
- Rejestracja: 06 maja 2009, 23:28
- Motocykl: BLACK POWER CRUISER
- Lokalizacja: ZŁO - PZL
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
Virago jest chłodzone powietrzem to może osiągnąć sporą temperature obawiam się, że w cieplejsze dni mogło by to się stopić
W motocyklach z chłodnicą jak moja Magna dobry płyn chłodniczy np PRESTON jest do 129 stopni wrzenia chłodnica mocno obniża temperature to mozna założyć że max100 stopni tam może
Lepiej pomyśl o czymś metalowym alum stal a najlepiej kwasówka - taką odkupiłem od kolegi wygląda solidnie.
Czekam na filtr powietrza i gaźnik od HD Sportster z Chin i będę to montować
W motocyklach z chłodnicą jak moja Magna dobry płyn chłodniczy np PRESTON jest do 129 stopni wrzenia chłodnica mocno obniża temperature to mozna założyć że max100 stopni tam może
Lepiej pomyśl o czymś metalowym alum stal a najlepiej kwasówka - taką odkupiłem od kolegi wygląda solidnie.
Czekam na filtr powietrza i gaźnik od HD Sportster z Chin i będę to montować
- VF4 750 C2 Magna Deluxe USA - 2x Yadźka Vir XV 1000 1985r. i 1986r. -
- siwy72
- Posty: 64
- Rejestracja: 04 czerwca 2015, 12:18
- Motocykl: Yamaha Virago XV1000
- Lokalizacja: TSZ
- Wiek: 52
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
Możesz na PW wysłać mi fotkę tych portek i jakieś poglądowe wymiary może spróbuję zrobić, choć na którymś dolocie musi być zwężka bo będzie zalewało gaźnikpoolski pisze: ↑28 marca 2020, 21:30 Virago jest chłodzone powietrzem to może osiągnąć sporą temperature obawiam się, że w cieplejsze dni mogło by to się stopić
W motocyklach z chłodnicą jak moja Magna dobry płyn chłodniczy np PRESTON jest do 129 stopni wrzenia chłodnica mocno obniża temperature to mozna założyć że max100 stopni tam może
Lepiej pomyśl o czymś metalowym alum stal a najlepiej kwasówka - taką odkupiłem od kolegi wygląda solidnie.
Czekam na filtr powietrza i gaźnik od HD Sportster z Chin i będę to montować
Ale jak byś mógł to prześlij fotki
siwy72
XV 1000 Gold Edition wersja Canada
Tel. 539945776
XV 1000 Gold Edition wersja Canada
Tel. 539945776
- 2007XV1700
- Posty: 5107
- Rejestracja: 03 czerwca 2011, 15:31
- Motocykl: XV1000,XV1700,JAWA
- Lokalizacja: https://maps.app.goo.gl/hmAhT1FGH4TPnWHz9
- Wiek: 42
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
Druk 3D z metalu w technologii DMLS (Direct Metal Laser Sintering) umożliwia produkcję elementów, których nie da się wytworzyć za pomocą konwencjonalnych metod: odlewem, obróbką skrawaniem lub innych metod obróbki metalu. Elementy wydrukowane z metalu mogą funkcjonować jako finalne części stosowane w różnych gałęziach przemysłu oraz w medycynie
Do wytwarzania w technologii DMLS używa się sproszkowanych stopów metali, najczęściej są to: stop aluminium (AlSi10Mg) oraz stopu tytanu Ti64 (TiAl6V4). Metoda działania systemu druku 3D wygląda podobnie jak w przypadku technologii SLS. Również mamy tu do czynienia ze skupioną wiązką lasera kierowaną systemem optycznym. Z tą różnicą, że laser nie spieka, lecz całkowicie przetapia sproszkowany materiał. W ten sposób elementy są bardzo wytrzymałe i nadają się do późniejszej obróbki, a ich struktura nie jest przez takie zabiegi osłabiana. Całość procesu polegająca na kolejnym stapianiu warstwy, obniżaniu się stołu roboczego, a następnie nanoszeniu kolejnej warstwy proszku odbywa się w osłonnej atmosferze gazowej. Po zakończeniu budowy podgrzana komora robocza oraz wydruk muszą zostać schłodzone w kontrolowany sposób, by uniknąć skurczów i odkształceń.
W technologii DMLS stosuje się podpory, które utrzymują konstrukcje modelu i zabezpieczają nawisy, mosty itp. Wydruk należy odciąć od płyty, a następnie mechanicznie usunąć struktury podporowe i spiłować powierzchnię.
/Źródło
CADXPERT
Do wytwarzania w technologii DMLS używa się sproszkowanych stopów metali, najczęściej są to: stop aluminium (AlSi10Mg) oraz stopu tytanu Ti64 (TiAl6V4). Metoda działania systemu druku 3D wygląda podobnie jak w przypadku technologii SLS. Również mamy tu do czynienia ze skupioną wiązką lasera kierowaną systemem optycznym. Z tą różnicą, że laser nie spieka, lecz całkowicie przetapia sproszkowany materiał. W ten sposób elementy są bardzo wytrzymałe i nadają się do późniejszej obróbki, a ich struktura nie jest przez takie zabiegi osłabiana. Całość procesu polegająca na kolejnym stapianiu warstwy, obniżaniu się stołu roboczego, a następnie nanoszeniu kolejnej warstwy proszku odbywa się w osłonnej atmosferze gazowej. Po zakończeniu budowy podgrzana komora robocza oraz wydruk muszą zostać schłodzone w kontrolowany sposób, by uniknąć skurczów i odkształceń.
W technologii DMLS stosuje się podpory, które utrzymują konstrukcje modelu i zabezpieczają nawisy, mosty itp. Wydruk należy odciąć od płyty, a następnie mechanicznie usunąć struktury podporowe i spiłować powierzchnię.
/Źródło
CADXPERT
(...)łażę po wszystkich tematach na tym forum i psuję ludziom krew(...)
- poolski
- Posty: 961
- Rejestracja: 06 maja 2009, 23:28
- Motocykl: BLACK POWER CRUISER
- Lokalizacja: ZŁO - PZL
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
Wczoraj jeszcze było możliwe zrobienie fotek było ciepł i musiałem złatwić pewne sprawy to i tak byłem zmuszony wyjść z domu.siwy72 pisze: ↑28 marca 2020, 22:56Możesz na PW wysłać mi fotkę tych portek i jakieś poglądowe wymiary może spróbuję zrobić, choć na którymś dolocie musi być zwężka bo będzie zalewało gaźnikpoolski pisze: ↑28 marca 2020, 21:30 Virago jest chłodzone powietrzem to może osiągnąć sporą temperature obawiam się, że w cieplejsze dni mogło by to się stopić
W motocyklach z chłodnicą jak moja Magna dobry płyn chłodniczy np PRESTON jest do 129 stopni wrzenia chłodnica mocno obniża temperature to mozna założyć że max100 stopni tam może
Lepiej pomyśl o czymś metalowym alum stal a najlepiej kwasówka - taką odkupiłem od kolegi wygląda solidnie.
Czekam na filtr powietrza i gaźnik od HD Sportster z Chin i będę to montować
Ale jak byś mógł to prześlij fotki
A teraz nie ma takiej opcji wszystko wyniosłem na GARAGE i dopuki zimno nigdzie się nie wybieram tym bardzej jak Korona szaleje. A swoją drogą to trochę skomplikowane te portki jak to piszesz ponieważ posiadają strumienice kryzę i co najważniejsze podobną długość kanałów dolotowych samo foto niewiele Ci pomoże jak to "2007 XV1700" pisał wyliczenia wyliczenia i jeszcze raz wyliczenia końcowa faza to dopiero experymenty i dobieranie kryzy. Widzialem już też inny patent połączone razem kolektory wlotowe cylindrów najlepiej przez jeden gumowy kolektor drugi metalowy na stałę a połączone z gażnikiem kołyskową rurką od dołu - nie wiem jak to działa ale są filmiki na Youtube.
To tak fotki najszybciej za tydzień kiedy się torchę ociepli dojdzie reszta gadżetów do instalacji na moto
A i jeśli chodzi o foto to napewno nie na forum tu się nie będę wyginał a i tak za chwilę zniknie - czyli najlepiej Fb albo jakiś komunikator ?!
- VF4 750 C2 Magna Deluxe USA - 2x Yadźka Vir XV 1000 1985r. i 1986r. -
- siwy72
- Posty: 64
- Rejestracja: 04 czerwca 2015, 12:18
- Motocykl: Yamaha Virago XV1000
- Lokalizacja: TSZ
- Wiek: 52
- Status: Offline
Re: Jeden gaźnik zamiast dwóch
poolski - Wyślę na PW
siwy72
XV 1000 Gold Edition wersja Canada
Tel. 539945776
XV 1000 Gold Edition wersja Canada
Tel. 539945776