Sklad mieszanki - ile obrotow srubkami?
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Sklad mieszanki - ile obrotow srubkami?
kręcić o ile się wie co i jak
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 19 września 2013, 20:44
- Motocykl: virago 750 silnik920
- Lokalizacja: Słupsk
- Wiek: 37
- Status: Offline
Re: Sklad mieszanki - ile obrotow srubkami?
To remove the Yamaha brass plug it is necessary to get a very small drill bit and drill a small hole downward into the center of the plug. Then you must use a screw to twist into your hole so you can use pliers or other tool to pull the plug out. I actually place my caburetors in a vise and then pull the plug out with a page vise grip while hitting the carbs with a rubber hammer. It is in there tight so be very careful when you try to remove it.
Moim zdaniem kręcić. Jeżeli masz rozregulowane gaźniki to musisz mieć dostęp do śrub regulacji mieszanki.
Moim zdaniem kręcić. Jeżeli masz rozregulowane gaźniki to musisz mieć dostęp do śrub regulacji mieszanki.
- attck3
- Posty: 43
- Rejestracja: 11 grudnia 2013, 20:39
- Motocykl: GS500
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
Re: Sklad mieszanki - ile obrotow srubkami?
Siema, wiem że było już milion takich tematów...
Szybkie pytanko, wyczyściłem gaźniki, wymieniłem membrany bo pęknięte były, ustawiłem poziom paliwa w komorach i pozostało ustawić skład mieszanki.
Virago 750, gaźnik mikuni. Wykręcając śrubę/dyszę składu mieszanki, wzbogacam mieszankę ? czy zubażam ?
Bo co post to jest napisane co innego...
Szybkie pytanko, wyczyściłem gaźniki, wymieniłem membrany bo pęknięte były, ustawiłem poziom paliwa w komorach i pozostało ustawić skład mieszanki.
Virago 750, gaźnik mikuni. Wykręcając śrubę/dyszę składu mieszanki, wzbogacam mieszankę ? czy zubażam ?
Bo co post to jest napisane co innego...
- wąsaty7
- Posty: 1418
- Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
- Motocykl: XV 1100 98r.
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Sklad mieszanki - ile obrotow srubkami?
Jak odkręcasz kran to wody leci więcej czy mniej
Wąsaty7
- attck3
- Posty: 43
- Rejestracja: 11 grudnia 2013, 20:39
- Motocykl: GS500
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
Re: Sklad mieszanki - ile obrotow srubkami?
Jakby gaźnik był tak prosty jak budowa kranu to bym nie pytał
- wąsaty7
- Posty: 1418
- Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
- Motocykl: XV 1100 98r.
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Sklad mieszanki - ile obrotow srubkami?
To może inaczej- masz gaźniczek a w nim mała śrubeczka regulacji składu mieszanki. Wyobraź sobie że ta śrubeczka to taki malutki kraniczek bez pokrętła i trzeba użyć wkrętaczka.
Z czasem jak bliżej się zapoznasz z budową gaźnika to stwierdzisz że jest prosty jak budowa cepa
A tak nawiasem jak oni łączyli te dwa patyki
Z czasem jak bliżej się zapoznasz z budową gaźnika to stwierdzisz że jest prosty jak budowa cepa
A tak nawiasem jak oni łączyli te dwa patyki
Wąsaty7
- aurumcantus
- Posty: 198
- Rejestracja: 18 października 2012, 14:27
- Motocykl: TDM 900
- Lokalizacja: Sochaczew
- Wiek: 45
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Sklad mieszanki - ile obrotow srubkami?
Czyli po tym wpisie kolega w sumie dalej nie wie czy wkręcając przykręca paliwo do zadanej ilości powietrza czy przykręca powietrze do zadanej ilości paliwa.
Z tego co mi wiadomo : wkręcasz mieszanka uboga wykręcasz bogatsza ale proszę mnie poprawić bo u mnie hitachi które są proste jak budowa cepa po 2gim rozebraniu .
A na kranie nie pojedzie ?
- wąsaty7
- Posty: 1418
- Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
- Motocykl: XV 1100 98r.
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Sklad mieszanki - ile obrotow srubkami?
Śruba składu mieszanki reguluje gotową mieszankę paliwowo-powietrzną. Nie ileś tam paliwa w stosunku do powietrza czy odwrotnie, ilość paliwa i powietrza w kanale wolnych obrotów jest ściśle ustalona przez dwie dysze mające stałą przepustowość/dysza paliwa wolnych obrotów i dysza powietrza wolnych obrotów/. Wylot tego kanału znajduje się za przepustnicą powietrza sterowaną linką gazu. Przepustnica na wolnych obrotach jest lekko uchylona, przez szparę silnik zasysa powietrze /nie pracuje jeszcze główny układ paliwowy(dysza główna paliwa, iglica przepustnicy)/. Zassane powietrze miesza się z mieszanką paliwo-powietrze z kanału wolnych obrotów i wpada do cylindra.
Regulacja polega na ustawieniu najniższych wolnych obrotów przepustnicą powietrza z jednoczesnym kręceniem śrubą składu mieszanki w celu uzyskania równomiernej i stabilnej pracy silnika na wolnych obrotach i łagodnym przejściu z wolnych na wyższe obroty. wkręcasz mniej mieszanki, wykręcasz więcej jak kranik
Regulacja polega na ustawieniu najniższych wolnych obrotów przepustnicą powietrza z jednoczesnym kręceniem śrubą składu mieszanki w celu uzyskania równomiernej i stabilnej pracy silnika na wolnych obrotach i łagodnym przejściu z wolnych na wyższe obroty. wkręcasz mniej mieszanki, wykręcasz więcej jak kranik
Wąsaty7
- Darek Adamczewski
- Posty: 785
- Rejestracja: 09 lutego 2015, 18:53
- Motocykl: XV1100, Iż49, MZ 250
- Lokalizacja: Alex woj. łódzkie
- Wiek: 59
- Status: Offline
Re: Sklad mieszanki - ile obrotow srubkami?
Opisana przez "wąsatego7" procedura jest jak najbardziej prawidłowa. Mnie 35 lat temu uczyli, żeby ustalić jakieś tam stabilne obroty śrubą przepustnicy, a potem znaleźć takie położenie wkrętu regulacji mieszanki, żeby silnik pracował najrówniej i osiągnął możliwie najwyższe obroty przy jak najmniejszym wykręceniu wkrętu. Potem ewentualnie obniżyć obroty na przepustnicy do prawidłowego poziomu. Taka regulacja nie daje jednak "ekologicznego" składu mieszanki, gdyż (pomimo dobrej pracy silnika)przeważnie emisja CO i CxHy jest za wysoka. Z tego powodu producenci mają obowiązek fabrycznego wyregulowania mieszanki i zaplombowania wkrętu regulacyjnego.
Aha! poprzednik ma jednak trochę racji, gdyż pomimo, ze o składzie mieszanki w zakresie roboczym, odpowiada najbardziej poziom paliwa w komorze pływakowej, rozmiar dysz i położenie iglicy, to jednak układ wolnych obrotów działa cały czas i w pewnym stopniu dorzuca się do ogólnego bilansu. Mieszanka na wolnych obrotach jest z reguły dużo bogatsza niż w zakresie roboczym, więc za bardzo wykręcony wkręt rzutuje na bogatszą mieszankę podczas jazdy i nieco większe zużycie paliwa.
Uff, to tyle z tego, co mi kiedyś w technikum do łba wbili.
No i jeszcze jedno. W Virago mamy dwa niezależne gaźniki. Jest dość trudno przeprowadzić regulację, bo trzeba to robić dla każdego z osobna.
Aha! poprzednik ma jednak trochę racji, gdyż pomimo, ze o składzie mieszanki w zakresie roboczym, odpowiada najbardziej poziom paliwa w komorze pływakowej, rozmiar dysz i położenie iglicy, to jednak układ wolnych obrotów działa cały czas i w pewnym stopniu dorzuca się do ogólnego bilansu. Mieszanka na wolnych obrotach jest z reguły dużo bogatsza niż w zakresie roboczym, więc za bardzo wykręcony wkręt rzutuje na bogatszą mieszankę podczas jazdy i nieco większe zużycie paliwa.
Uff, to tyle z tego, co mi kiedyś w technikum do łba wbili.
No i jeszcze jedno. W Virago mamy dwa niezależne gaźniki. Jest dość trudno przeprowadzić regulację, bo trzeba to robić dla każdego z osobna.
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 23 czerwca 2021, 17:38
- Motocykl: Yamaha XV750
- Status: Offline
Re: Sklad mieszanki - ile obrotow srubkami?
Witam
Podłączę się do tematu. Otóż, mam problem ze składem mieszanki na tylnym cylindrze. Cały czas świeca jest całkowicie okopcona. Zacząłem regulację od 2,5 obrotu, wtedy obie były czarne, kompletnie zasmolone. Tak wyglądają przy odkręceniu o 1,5 obrotu:
https://drive.google.com/file/d/1gs0Ljh ... sp=sharing
Wczoraj dokręciłem jeszcze o 1/4 obrotu, po przejechaniu ponad 50 km (obroty 3500-4000), na tylnym cylindrze świeca praktycznie się nie zmieniła, na przednim wyraźna poprawa (myślę, że tak mogłoby zostać):
https://drive.google.com/file/d/1D3_76Q ... sp=sharing
Wcześniej na tylnym cylindrze wymieniłem śrubę regulacji składu mieszanki, ta która była nie miała metalowej podkładki pod główką z gwintem, przez co przy kręceniu trochę blokowała się o sprężynę.
https://drive.google.com/file/d/1vcmli4 ... sp=sharing
Sprawdzałem również poziom paliwa w gaźnikach, co prawda na tylnym jest wyższy, ale z tego co wyczytałem na forum i tak niższy niż zalecany (parę mm poniżej łączenia komory pływakowej z korpusem gaźnika).
Tak wygląda na tylnym:
https://drive.google.com/file/d/1G0Prcf ... sp=sharing
A tak z przedniego:
https://drive.google.com/file/d/1Q60-sD ... sp=sharing
Dodam jeszcze, że świece nowe, może 300 km, zrobiony rozrząd, wymieniony olej, filtr powietrza.
No i nie ma wystarczającej dynamiki, do 80 wydaje mi się, że całkiem dobrze się zbiera, później jest już coraz gorzej. Przed wczorajszym dokręceniem praktycznie maks jaki można było osiągnąć to 120, wczoraj była lepsza dynamika, ale nie wiem, ile dałoby się wycisnąć, bo nie było okazji.
Sam jakoś specjalnie nie potrzebuję szybkości, ale czasem przydałoby się szybkie przyspieszenie tak od 80 do 120, a tego niestety brakuje.
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie, bo wydaje mi się że większość problemu jest związane ze składem mieszanki (za bogata na tylnym cylindrze). Zdarza się że strzeli w wydech po odpuszczeniu gazu, ale zdecydowanie mniej, niż gdy śruby były odkręcone na 2,5 obrotu (wtedy to po każdym odpuszczeniu manetki strzelał).
Z góry dziękuję za wszelkie uwagi.
Daniel
Podłączę się do tematu. Otóż, mam problem ze składem mieszanki na tylnym cylindrze. Cały czas świeca jest całkowicie okopcona. Zacząłem regulację od 2,5 obrotu, wtedy obie były czarne, kompletnie zasmolone. Tak wyglądają przy odkręceniu o 1,5 obrotu:
https://drive.google.com/file/d/1gs0Ljh ... sp=sharing
Wczoraj dokręciłem jeszcze o 1/4 obrotu, po przejechaniu ponad 50 km (obroty 3500-4000), na tylnym cylindrze świeca praktycznie się nie zmieniła, na przednim wyraźna poprawa (myślę, że tak mogłoby zostać):
https://drive.google.com/file/d/1D3_76Q ... sp=sharing
Wcześniej na tylnym cylindrze wymieniłem śrubę regulacji składu mieszanki, ta która była nie miała metalowej podkładki pod główką z gwintem, przez co przy kręceniu trochę blokowała się o sprężynę.
https://drive.google.com/file/d/1vcmli4 ... sp=sharing
Sprawdzałem również poziom paliwa w gaźnikach, co prawda na tylnym jest wyższy, ale z tego co wyczytałem na forum i tak niższy niż zalecany (parę mm poniżej łączenia komory pływakowej z korpusem gaźnika).
Tak wygląda na tylnym:
https://drive.google.com/file/d/1G0Prcf ... sp=sharing
A tak z przedniego:
https://drive.google.com/file/d/1Q60-sD ... sp=sharing
Dodam jeszcze, że świece nowe, może 300 km, zrobiony rozrząd, wymieniony olej, filtr powietrza.
No i nie ma wystarczającej dynamiki, do 80 wydaje mi się, że całkiem dobrze się zbiera, później jest już coraz gorzej. Przed wczorajszym dokręceniem praktycznie maks jaki można było osiągnąć to 120, wczoraj była lepsza dynamika, ale nie wiem, ile dałoby się wycisnąć, bo nie było okazji.
Sam jakoś specjalnie nie potrzebuję szybkości, ale czasem przydałoby się szybkie przyspieszenie tak od 80 do 120, a tego niestety brakuje.
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie, bo wydaje mi się że większość problemu jest związane ze składem mieszanki (za bogata na tylnym cylindrze). Zdarza się że strzeli w wydech po odpuszczeniu gazu, ale zdecydowanie mniej, niż gdy śruby były odkręcone na 2,5 obrotu (wtedy to po każdym odpuszczeniu manetki strzelał).
Z góry dziękuję za wszelkie uwagi.
Daniel
- Feniks
- Posty: 1095
- Rejestracja: 18 listopada 2015, 19:44
- Motocykl: Yamaha Virago 1100
- Lokalizacja: Rybarzowice
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Sklad mieszanki - ile obrotow srubkami?
Te poziomy masz za niskie. Ktoś mógł to chcieć wyregulować kombinując wysokoscią iglicy
Nie obawiaj się porażki – to nie porażka, ale mało ambitny cel jest błędem. W wielkiej próbie honorowo jest nawet polec.
Re: Sklad mieszanki - ile obrotow srubkami?
Śruba składu mieszanki nie ma kompletnie nic wspólnego z za bogatą mieszanką na średnich lub wysokich obrotach (w trakcie jazdy)
- leszekk
- Posty: 4147
- Rejestracja: 26 kwietnia 2009, 21:35
- Motocykl: XV750 -> BMW R1200GS
- Lokalizacja: mazowieckie
- Status: Offline
Re: Sklad mieszanki - ile obrotow srubkami?
Albo podmieniając dysze
In God we Trust -- all others must submit an X.509 certificate.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 23 czerwca 2021, 17:38
- Motocykl: Yamaha XV750
- Status: Offline
Re: Sklad mieszanki - ile obrotow srubkami?
Jednak, jak reguluję na przednim cylindrze, to dokręcanie/odkręcanie w bardzo wyraźny sposób wpływa na to jak wygląda świeca, a co za tym idzie, jak moto reaguje na gaz. Kręcenie tą śrubą przy tylnym cylindrze praktycznie niewiele zmienia.
Tak czy inaczej, czuję że bez wyjęcia gaźników się nie obejdzie.
I chyba najlepiej będzie zaopatrzyć się w dobry zestaw naprawczy, powymieniać dysze... i mieć nadzieję, że to pomoże
- Darek Adamczewski
- Posty: 785
- Rejestracja: 09 lutego 2015, 18:53
- Motocykl: XV1100, Iż49, MZ 250
- Lokalizacja: Alex woj. łódzkie
- Wiek: 59
- Status: Offline
Re: Sklad mieszanki - ile obrotow srubkami?
Daniel, a jak z synchronizacją gaźników? Chodzi o to, żeby przepustnice były wstępnie równo otwarte. Wtedy reguluj skład mieszanki, a potem możesz jeszcze raz sprawdzić synchronizację.
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty.
- vinny
- Posty: 1107
- Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
- Motocykl: xv 750 92 4FY
- Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
- Status: Offline
Re: Sklad mieszanki - ile obrotow srubkami?
Twój pomiar na zdjęciach jest niedokładny . Wężyk powinien być przyłożony pośrodku komory pływakowej w miejscu gdzie jest dysza główna . Jest jeszcze kwestia zamocowania gazników opaskami . Dużo by o tym pisać , ale jak podasz nr. telefonu na priv to zadzwonię do Ciebie i wszystko wytłumaczę , bedzie szybciej i dokładniej .
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 23 czerwca 2021, 17:38
- Motocykl: Yamaha XV750
- Status: Offline
Re: Sklad mieszanki - ile obrotow srubkami?
Synchronizowałem, zrobiłem vacuometr zgodnie z opisem.Darek Adamczewski pisze: ↑06 sierpnia 2021, 22:35 Daniel, a jak z synchronizacją gaźników? Chodzi o to, żeby przepustnice były wstępnie równo otwarte. Wtedy reguluj skład mieszanki, a potem możesz jeszcze raz sprawdzić synchronizację.
I tu wygląda tak, że na niskich obrotach jeden cylinder ma wyższe podciśnienie, to na wyższych, tak 3 - 4 tys wyższe podciśnienie jest na drugim. Zawsze się to rozjeżdża przy zwiększaniu obrotów.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 23 czerwca 2021, 17:38
- Motocykl: Yamaha XV750
- Status: Offline
Re: Sklad mieszanki - ile obrotow srubkami?
Dziękivinny pisze: ↑08 sierpnia 2021, 00:32 Twój pomiar na zdjęciach jest niedokładny . Wężyk powinien być przyłożony pośrodku komory pływakowej w miejscu gdzie jest dysza główna . Jest jeszcze kwestia zamocowania gazników opaskami . Dużo by o tym pisać , ale jak podasz nr. telefonu na priv to zadzwonię do Ciebie i wszystko wytłumaczę , bedzie szybciej i dokładniej .
Dodałem w opisie nr tel.
Teraz jestem na urlopie, wracam 15. Chętnie się zdzwonimy od poniedziałku 16.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 23 czerwca 2021, 17:38
- Motocykl: Yamaha XV750
- Status: Offline
Re: Sklad mieszanki - ile obrotow srubkami?
Witam
Wracając do tematu, gaźniki zostały wyczyszczone, wymienione wszystkie dysze, ustawiony poziom paliwa, zsynchronizowane. Chodzi zdecydowanie lepiej, świece nie są okopcone. Ale pozostał nadal problem z mocą. O ile w średnim zakresie, tak do 4000 rpm wg mnie chodzi całkiem przyzwoicie, to powyżej kompletnie nie przyspiesza. N 5 biegu 110 km/h i to praktycznie max. Jakby ktoś doczepił spadochron. Wogóle pod obciążeniem, nawet na 2 biegu powyżej 5000 rpm bardzo powoli się wkręca. Na luzie silnik spokojnie kręci 9000 rpm.
Zastanawiam się, czy to nie jest wina układu zapłonowego, jak zdejmę fajkę ze świecy, wyraźnie czuję "kopanie" prądem.
Czy może jest ktoś z okolic (Opolszczyzna), żebym mógł na chwilę przełożyć cewki i przetestować?
Będę wdzięczny, ewentualnie za inne wskazówki.
Wracając do tematu, gaźniki zostały wyczyszczone, wymienione wszystkie dysze, ustawiony poziom paliwa, zsynchronizowane. Chodzi zdecydowanie lepiej, świece nie są okopcone. Ale pozostał nadal problem z mocą. O ile w średnim zakresie, tak do 4000 rpm wg mnie chodzi całkiem przyzwoicie, to powyżej kompletnie nie przyspiesza. N 5 biegu 110 km/h i to praktycznie max. Jakby ktoś doczepił spadochron. Wogóle pod obciążeniem, nawet na 2 biegu powyżej 5000 rpm bardzo powoli się wkręca. Na luzie silnik spokojnie kręci 9000 rpm.
Zastanawiam się, czy to nie jest wina układu zapłonowego, jak zdejmę fajkę ze świecy, wyraźnie czuję "kopanie" prądem.
Czy może jest ktoś z okolic (Opolszczyzna), żebym mógł na chwilę przełożyć cewki i przetestować?
Będę wdzięczny, ewentualnie za inne wskazówki.
- PanG
- Posty: 551
- Rejestracja: 10 marca 2019, 09:59
- Motocykl: Twoja Stara 350
- Lokalizacja: Galaktyka Kurwix
- Wiek: 16
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Sklad mieszanki - ile obrotow srubkami?
Zasadniczo są 3 rzeczy do sprawdzenia.
1. Ciśnienie sprężania
2. Zapłon
3. Paliwo
Jeśli cewki byłyby jebniete, to albo by nie palił, albo dość wyraźnie popiardywal.
Kup se jakąś niskooporową dwustrzalowke od np punto (15zl) Podmien, sprawdź.
Komprecha ile?
Przepustnice suwakowe nie powycierane czasem?
1. Ciśnienie sprężania
2. Zapłon
3. Paliwo
Jeśli cewki byłyby jebniete, to albo by nie palił, albo dość wyraźnie popiardywal.
Kup se jakąś niskooporową dwustrzalowke od np punto (15zl) Podmien, sprawdź.
Komprecha ile?
Przepustnice suwakowe nie powycierane czasem?
Żyj i daj rzyć innym.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 23 czerwca 2021, 17:38
- Motocykl: Yamaha XV750
- Status: Offline
Re: Sklad mieszanki - ile obrotow srubkami?
Kompresja na poziomie 10, równo na obu cylindrach, była sprawdzana w warsztacie
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 23 czerwca 2021, 17:38
- Motocykl: Yamaha XV750
- Status: Offline
Re: Sklad mieszanki - ile obrotow srubkami?
I chyba przyczyna się znalazła. Zdjąłem krócice doprowadzające powietrze do gaźników i okazuje się, że przepustnice mambranowe nie poruuszają się przy dodawaniu gazu. Jak oglądałem membrany, wyglądają na całe, bez przetarć. Zastanawia mnie, dlaczego brak jest reakcji?
- PanG
- Posty: 551
- Rejestracja: 10 marca 2019, 09:59
- Motocykl: Twoja Stara 350
- Lokalizacja: Galaktyka Kurwix
- Wiek: 16
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Sklad mieszanki - ile obrotow srubkami?
Bo powietrze zaiwania luzami między korpusem a przepustnicą.
Psiknij kompresorem w odpowietrznik membrany. Sprężone powietrze powinno podnieść przepustnicę. Jeśli tak, kupuj nowe szuflady z nadzieją, ze korpus jeszcze sezon przehula
Jesli nie - pękła guma, albo masz nieszczelność na łączeniu membrany z szufladą (oring 35x1,5 zalatwia doraźnie sprawę)
Psiknij kompresorem w odpowietrznik membrany. Sprężone powietrze powinno podnieść przepustnicę. Jeśli tak, kupuj nowe szuflady z nadzieją, ze korpus jeszcze sezon przehula
Jesli nie - pękła guma, albo masz nieszczelność na łączeniu membrany z szufladą (oring 35x1,5 zalatwia doraźnie sprawę)
Żyj i daj rzyć innym.
- wąsaty7
- Posty: 1418
- Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
- Motocykl: XV 1100 98r.
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Sklad mieszanki - ile obrotow srubkami?
Sprawdź drożność filtrów odpowietrzenia membrany.
Wąsaty7
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 23 czerwca 2021, 17:38
- Motocykl: Yamaha XV750
- Status: Offline
Re: Sklad mieszanki - ile obrotow srubkami?
Jak dmucham w odpowietrznik, jedna się podnosi. Druga ani drgnie, powietrze luźno wylatuje ze strony gardzieli.PanG pisze: ↑31 października 2021, 20:00 Bo powietrze zaiwania luzami między korpusem a przepustnicą.
Psiknij kompresorem w odpowietrznik membrany. Sprężone powietrze powinno podnieść przepustnicę. Jeśli tak, kupuj nowe szuflady z nadzieją, ze korpus jeszcze sezon przehula
Jesli nie - pękła guma, albo masz nieszczelność na łączeniu membrany z szufladą (oring 35x1,5 zalatwia doraźnie sprawę)