USZCZELNIACZ NA WAŁ 14/25/5.5
-
- Status: Offline
USZCZELNIACZ NA WAŁ 14/25/5.5
WITAM MAM PROBLEM Z KUPNEM ZIMERINGA NA WAŁ O SYMBOLACH 14/25/5.5.PROSZĘ O PODANIE ADRESU LUB NR.TELEFONU.POZDRAWIAM.
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: USZCZELNIACZ NA WAŁ 14/25/5.5
a 14/25/6 nie podejdzie ?PODEMSKI KRIS pisze:14/25/5.5
podjadę zapytać jutro do zaprzyjaźnionego sklepu ze wszystkimi uszczelniaczami
z resztą chyba mają taki, bo kupowałem na ośkę sprzęgła do 700
na wał to ma być? a do czego bo komarek ma nawet większe
- kyller
- Posty: 2198
- Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
- Motocykl: pożyczony XV1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: USZCZELNIACZ NA WAŁ 14/25/5.5
535 końcówka wału-waldi- pisze:a 14/25/6 nie podejdzie ?PODEMSKI KRIS pisze:14/25/5.5
podjadę zapytać jutro do zaprzyjaźnionego sklepu ze wszystkimi uszczelniaczami
z resztą chyba mają taki, bo kupowałem na ośkę sprzęgła do 700
na wał to ma być? a do czego bo komarek ma nawet większe
szukaj simmera 14/25/5
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: USZCZELNIACZ NA WAŁ 14/25/5.5
jak chcesz to na środę będą 14x25x5 jedno i dwuwargowe cena około 5zł
-
- Status: Offline
Re: USZCZELNIACZ NA WAŁ 14/25/5.5
To jaki ma być ten simmering jedno czy dwuwargowy Musze wymienić uszczelkę kapy sprzęgła i chciałbym przy okazji wymienić simmer.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: USZCZELNIACZ NA WAŁ 14/25/5.5
normalnie jest 1 wargowy
-
- Status: Offline
Re: USZCZELNIACZ NA WAŁ 14/25/5.5
Dzięki. Jak nie znajdę to zgłoszę się do ciebie
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- DARKMAN
- Posty: 899
- Rejestracja: 07 czerwca 2010, 00:39
- Motocykl: Virago 535 '90
- Lokalizacja: Legnica
- Wiek: 34
- Status: Offline
Re: USZCZELNIACZ NA WAŁ 14/25/5.5
Czy uszczelniacz 15/25/5 będzie odpowiedni? Chciałbym się upewnić bo tylko taki dostałem.
Yamaha Virago 535
SZUKASZ NOWYCH OPON DO SWOJEJ YAMAHY?? NAPISZ PW A BĘDĄ TAŃSZE NIŻ W NECIE!
Wymiana opon motocyklowych - LEGNICA i okolice. Przystępne ceny!
SZUKASZ NOWYCH OPON DO SWOJEJ YAMAHY?? NAPISZ PW A BĘDĄ TAŃSZE NIŻ W NECIE!
Wymiana opon motocyklowych - LEGNICA i okolice. Przystępne ceny!
- DARKMAN
- Posty: 899
- Rejestracja: 07 czerwca 2010, 00:39
- Motocykl: Virago 535 '90
- Lokalizacja: Legnica
- Wiek: 34
- Status: Offline
Re: USZCZELNIACZ NA WAŁ 14/25/5.5
Wielkie dzięki
Yamaha Virago 535
SZUKASZ NOWYCH OPON DO SWOJEJ YAMAHY?? NAPISZ PW A BĘDĄ TAŃSZE NIŻ W NECIE!
Wymiana opon motocyklowych - LEGNICA i okolice. Przystępne ceny!
SZUKASZ NOWYCH OPON DO SWOJEJ YAMAHY?? NAPISZ PW A BĘDĄ TAŃSZE NIŻ W NECIE!
Wymiana opon motocyklowych - LEGNICA i okolice. Przystępne ceny!
-
- Posty: 41
- Rejestracja: 05 czerwca 2009, 11:16
- Motocykl: virago 535,1999r.
- Lokalizacja: lubuskie
- Status: Offline
Re: USZCZELNIACZ NA WAŁ 14/25/5.5
Witam, czeka mnie wymiana simeringa 14x25c5 na wale.
Ogólnie dostępne w sklepach za 3 zł. z tworzywa NBR-kauczuk nitrylowy, mogą pracować w temperaturze 100 stopni C.,
a krótkotrwale do 120 stopni C.
Stąd moja wątpliwość,
Czy olej w naszych silnikach nie osiąga tych lub wyższych temperatur.
Czy lepiej poczekać na przesyłkę z Yamahy za 40 zł.
Pozdrawiam
Ogólnie dostępne w sklepach za 3 zł. z tworzywa NBR-kauczuk nitrylowy, mogą pracować w temperaturze 100 stopni C.,
a krótkotrwale do 120 stopni C.
Stąd moja wątpliwość,
Czy olej w naszych silnikach nie osiąga tych lub wyższych temperatur.
Czy lepiej poczekać na przesyłkę z Yamahy za 40 zł.
Pozdrawiam
-
- Posty: 41
- Rejestracja: 05 czerwca 2009, 11:16
- Motocykl: virago 535,1999r.
- Lokalizacja: lubuskie
- Status: Offline
Re: USZCZELNIACZ NA WAŁ 14/25/5.5
Zamontowałem elektroniczny czujnik temperatury w korku spustowym oleju.W temperaturach ok.30 stopni na zewnątrz, olej osiaga ok.80 stopni.Wystarczy jednak chwila postoju na światłach, a tem.rośnie błyskawicznie powyżej 90.Dłużej nie czekałem.
W temp.24 stopnie. przy 100 km/h olej osiąga do 70 stopni.
Po wyłączeniu zapłonu temperatura oleju nadal rośnie o 10 stopni, a dopiero później spada.
W temp.24 stopnie. przy 100 km/h olej osiąga do 70 stopni.
Po wyłączeniu zapłonu temperatura oleju nadal rośnie o 10 stopni, a dopiero później spada.