skończyły mi się pomysły :(
skończyły mi się pomysły :(
Witam
Wiem, że tematów gaźnikowych jest od groma ale pozwolę sobie coś napisać. Jakieś 2 tygodnie temu uruchomiłem swoją Viarago 750 1993 r z silnikiem 3AL nieco przerobioną. Zdjęty AIS system , wydech przelot z kwasówki zakończony dbkillerem. Gaźnik rozebrany w drobny mak umyty, membrany sprawne, zamontowane zestawy naprawcze oringi dysze i inne elementy. Czytałem trochę na forum że macie iglicę z wyżłobieniami, dzięki temu można ją regulować ja niestety mam iglice tylko z jednym rowkiem. Śruby mieszanki ustawione na 2.5 obrotu, gaźniki zsynchronizowane wydawałoby się ideał ? Na jałowym pracuje idealnie, przy przegazowaniu ładnie się wkręca i schodzi ale kreci tylko do 5 tyś i dalej odcina prycha dycha i przerywa. Zawory wyregulowane według książki. Pomóżcie bo już mi ręce opadają
Wiem, że tematów gaźnikowych jest od groma ale pozwolę sobie coś napisać. Jakieś 2 tygodnie temu uruchomiłem swoją Viarago 750 1993 r z silnikiem 3AL nieco przerobioną. Zdjęty AIS system , wydech przelot z kwasówki zakończony dbkillerem. Gaźnik rozebrany w drobny mak umyty, membrany sprawne, zamontowane zestawy naprawcze oringi dysze i inne elementy. Czytałem trochę na forum że macie iglicę z wyżłobieniami, dzięki temu można ją regulować ja niestety mam iglice tylko z jednym rowkiem. Śruby mieszanki ustawione na 2.5 obrotu, gaźniki zsynchronizowane wydawałoby się ideał ? Na jałowym pracuje idealnie, przy przegazowaniu ładnie się wkręca i schodzi ale kreci tylko do 5 tyś i dalej odcina prycha dycha i przerywa. Zawory wyregulowane według książki. Pomóżcie bo już mi ręce opadają
- robson
- Posty: 1891
- Rejestracja: 04 września 2007, 15:13
- Motocykl: VIRAGO 1.1
- Lokalizacja: Lędziny
- Wiek: 51
- Status: Offline
Re: skończyły mi się pomysły :(
Moim zdaniem pompa paliwa nie wyrabia podania odpowiedniej dawki do gaznika
Jedyną ochroną motocyklisty jest jego ROZUM !!!
Re: skończyły mi się pomysły :(
Moto nie posiada pompy paliwa jest opad ze zbiornika
- Darek Adamczewski
- Posty: 785
- Rejestracja: 09 lutego 2015, 18:53
- Motocykl: XV1100, Iż49, MZ 250
- Lokalizacja: Alex woj. łódzkie
- Wiek: 59
- Status: Offline
Re: skończyły mi się pomysły :(
A jak z poziomem paliwa w komorach? Sprawdzałeś, regulowałeś? Drugi trop, to szczelność gumowych kołnierzy łączących gaźniki z cylindrami. Przy niewielkiej dawce fałszywego powietrza może chodzić jeszcze ładnie, ale przy dużym podciśnieniu zaczyna się na tyle zubażać, że brakuje mocy. Zobacz świece, jak z kolorem.
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty.
Re: skończyły mi się pomysły :(
Króćce nowe poziom paliwa ustawiony wedlug książki 1mm poniżej linii łączenia komory z korpusem.Kolor świec kawa z mlekiem.
- Straszaq
- Posty: 317
- Rejestracja: 02 grudnia 2008, 13:02
- Motocykl: BMW R1150 RT
- Lokalizacja: Konin
- Wiek: 45
- Status: Offline
Re: skończyły mi się pomysły :(
A świczki ok? Tudzież przewody wysokiego napięcia? Kiedyś włożyłem nowe świece, na wolnych obrotach chodził elgancko, wkręcał jak należy a po wrzuceniu biegu nie jechał, bo zaraz sie dusił. Włożyłem stare i ożyło. Nówki byli lipne, choć iskara była a i owszem.
Nieważne jaki masz motocykl...ważne gdzie nim byłeś.
- vinny
- Posty: 1107
- Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
- Motocykl: xv 750 92 4FY
- Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
- Status: Offline
Re: skończyły mi się pomysły :(
viewtopic.php?f=23&t=31896#p615859
czyzby to samo ?
czyzby to samo ?
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
-
- Posty: 422
- Rejestracja: 22 stycznia 2015, 22:06
- Motocykl: FJR1300, SHL M11 61r
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: skończyły mi się pomysły :(
Akurat tu pomyliłeś fakty na wolnych obrotach masz wyższe podciśnienie i tu by krzywo pracował jak by były nieszczelności. Im bardziej odkręcasz manetkę tym podciśnienie się zmniejsza a przepływ wzrasta i mniej to przeszkadza w ogólnej pracy. Tak to działało od zawsze, Chyba że silnik to vavle/tronic/matic/lift itp...Darek Adamczewski pisze: Przy niewielkiej dawce fałszywego powietrza może chodzić jeszcze ładnie, ale przy dużym podciśnieniu zaczyna się na tyle zubażać, że brakuje mocy.
Tak z ciekawości. Do tych 5 tyś rpm wkręca się szybko i nagle odcina, czy ledwo się wkręca do tych obrotów? Sprawdzałeś czy rozrząd?
Re: skończyły mi się pomysły :(
Wkreca sie szybko bez żadnych problemow, przy 5 tyś zaczyna falowac, wzrastaja i spadaja obroty szczerze to wyglada mi to na poziom paliwa. Ale czy tak szybko wysysało by paliwo z komory ? Wątpie
Re: skończyły mi się pomysły :(
Zaobserwowalem ze jak przytkam wlot powietrza do przedniego gaznika to gaśnie, natomiast przytykam wlot powietrza gaznika 2 cylindra to moto nadal pracuje bez zmian ? Jakies pomysły ?
- Top Gun
- Posty: 2993
- Rejestracja: 25 sierpnia 2015, 16:23
- Motocykl: CRF 1000
- Lokalizacja: Wrocław
- Wiek: 60
- Status: Offline
Re: skończyły mi się pomysły :(
Oddać motocykl do kogoś kto to potrafi zrobić
,,Nie rezygnuj z marzeń, nigdy nie wiesz kiedy okażą się potrzebne,,
Re: skończyły mi się pomysły :(
Moto nie pali na 2 cylinder , brak reakcji na krecenie sruba mieszanki, dodatkowo odkryłem ze ktos wczesniej zrobił rzeźbe z wlotem sruby tj byla klejona jakims dziwnym klejem cos mi sie wydaje ze przez nieumiejetne rozwiercanie plomby. Dzieki za porady typu oddaj komuś.
Re: skończyły mi się pomysły :(
Takze temat konczy sie na wymianie korpusu Dzieki za wszelkie sugestie