Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Nie chciałem zakładać podobnego tematu, więc uznałem, że pod ten mogę się podpiąć.
Mam problem podczas demontażu przy deklu tylnego hamulca z podnóżka, mianowicie nie mam pomysłu jak ściągnąć element zaznaczony na zdjęciu bez przepiłowania go, czy maci może jakieś pomysły?
Wg mnie chociaż nie znam tego modelu to trzeba wyjąć ten bolec cofnąć linkę razem z pancerzem zsunąć gumową osłonęlinki i wtedy wyjdzie przez to przecięcie
tak jak pisał podbiel.
Tyle że przy samym demontażu kapy nie trzeba tej linki zdejmować z tego elementu.
Całość razem z podnóżkiem odkręcić i odchylić na bok, linka jest elastyczna i się spokojnie da wygiąć.
A ja mam pytanie jak zdejmowaliście lewą kapę to jak wyciągnęliście przewody? Bo według mnie to bez ściągania stopki i paru pierdół nie da rady przecisnąć kostek. Próbowałem na wszystkie możliwe sposoby...
No ja tak samo zrobiłem jak piszesz ale gdzieś na wysokości mocowania stopki kostki się blokowały. Możliwe że mam jakoś inaczej poprowadzone przewody. Musiałbym wyciągać konektory po kolei ale z tym się już nie bawiłem bo można się potem pomylić
Jest mi ktoś w stanie powiedzieć na 100% jak to jest z tym simmeringiem wału, który wchodzi w kapę sprzęgła, jeżeli chodzi o wielkość? Kupiłem simmering standardowego typu, taki jak oryginalny, tylko ma on wymiary 14x25x5, czyli jest pół milimetra węższy. Trochę się cykam, bo ponoć to istotny uszczelniacz. teodor pisał w tym wątku, że Kyller mówił, że może być, ale chcę się jeszcze upewnić. Z góry dzięki.
Że tak zapytam jeszcze z ciekawości, za co on odpowiada i co może się stać, jeżeli przepuści?
@pisior po wewnętrznej stronie kapy sprzęgła jest otwór, w który wchodzi simmering zabezpieczony zawleczką. W ten otwór wchodzi wałek, w zasadzie ciężko mi powiedzieć od czego on jest.
@DARKMAN tak też myślałem, ale wolałem się upewnić.
MrScythe pisze:Jest mi ktoś w stanie powiedzieć na 100% jak to jest z tym simmeringiem wału, który wchodzi w kapę sprzęgła, jeżeli chodzi o wielkość? Kupiłem simmering standardowego typu, taki jak oryginalny, tylko ma on wymiary 14x25x5, czyli jest pół milimetra węższy.
Wymiar zewnętrzny i wewnętrzny jest prawidłowy, a to najistotniejsze rozmiary. Pół milimetra szerokości nie powinno robić wielkiej różnicy.
DARKMAN pisze:A co do simmeringu to pytałem o to kiedyś kyllera
I Kyller pisał, że 14x25x5 może być
Ostatnio zmieniony 12 lipca 2015, 09:42 przez toooomelo, łącznie zmieniany 1 raz.
Skrobnę co bym nie zgubił tematu.
Wcale go nie wykopałem z kopalni
Pytanko mam co by na temat było. Czy uszczelki do dekli trzeba czymś smarować po ponownym założeniu? Chodzi mi o te od pokryw z prawej i lewej strony.
5000 Kilometrów -> 2 Ludzi -> 2 Motocykle -> 1 Cel
Snake pisze:Skrobnę co bym nie zgubił tematu.
Wcale go nie wykopałem z kopalni
Pytanko mam co by na temat było. Czy uszczelki do dekli trzeba czymś smarować po ponownym założeniu? Chodzi mi o te od pokryw z prawej i lewej strony.
Nowe uszczelki? Bo mam nadzieje,że nie stare.Ja dawałem silikon.
A śruby wyślij do pochromowania.
Nowe, nowe. Ze starych to już nic nie będzie.
Nie wiem czy tutaj czy na innym forum pisał ktoś że niby smaruje czymś.
Moje życie to średniowiecze, nigdy nie kupowałem na ebay-u. Takie zestawy całkiem spoko i nie drogo wychodzi.
Tak, tak o te, bardziej chodziło mi o to czy dobrze czytałem opis śrub w sklepie. Ale już ogarnąłem. Szkoda że łebki w śrubach nie są rąbkowe jak w oryginale ale jakoś przeboleje.
Dam fotki jak będzie na gotowo.
5000 Kilometrów -> 2 Ludzi -> 2 Motocykle -> 1 Cel