Wolne obroty
Wolne obroty
Moja Vircia535 na wolnych obrotach nie chodzi na pierwszy cylinder.
sprawdziłem ciśnienie jest super i równe w obu cylindrach,iskra jest, założyłem 2 nowe świece iryd i nic, ściągnąłem dekielek w gaźniku od komory pływakowej sprawdziłem poziom był ok, przedmuchałem dyszę i po zamontowaniu podłączyłem wakuometry i wyregulowałem gaźniki nic to nie pomogło, może ktoś z kolegów miał taki przypadek i coś podpowie pozdrawiam.
sprawdziłem ciśnienie jest super i równe w obu cylindrach,iskra jest, założyłem 2 nowe świece iryd i nic, ściągnąłem dekielek w gaźniku od komory pływakowej sprawdziłem poziom był ok, przedmuchałem dyszę i po zamontowaniu podłączyłem wakuometry i wyregulowałem gaźniki nic to nie pomogło, może ktoś z kolegów miał taki przypadek i coś podpowie pozdrawiam.
-
- Posty: 103
- Rejestracja: 05 maja 2017, 20:41
- Motocykl: XV 535 , Victory1200
- Lokalizacja: Gdynia
- Status: Offline
Re: Wolne obroty
Nie bardzo rozumiem, nie pali na jeden cylinder tylko na wolnych obrotach ? Na wysokich pali ?
Re: Wolne obroty
Na wysokich chodzi super, ma moc i prędkość tylko nie chodzi na wolnych 1 cylinder od przedniego koła i nie reaguje na regulację składu mieszanki.
-
- Posty: 103
- Rejestracja: 05 maja 2017, 20:41
- Motocykl: XV 535 , Victory1200
- Lokalizacja: Gdynia
- Status: Offline
Re: Wolne obroty
Przychodzą mi do głowy dwie możliwości. Jedna, to nie dostaje paliwa z dyszy biegu jałowego (wolnych obrotów ), ale piszesz że przedmuchałeś.Zalecałbym gruntowne czyszczenie i następnie regulację. Druga to problem po stronie zapłonu. Przy niskich obrotach niskie napięcie w instalacji, może skutkować niewydolnością jednej z cewek. Po wzroście obrotów wzrasta ładowanie i napięcie w instalacji. Sprawdź napięcie akumulatora przy niepracującym silniku. Ważne aby odczekać około godziny po wyłączeniu silnika lub ładowaniu, ma być to pomiar napięcia spoczynku akumulatora ( min 12,4 V ). Następnie sprawdź ładowanie przy wolnych obrotach i na wysokich. Pamiętaj aby włączyć podczas pomiaru światła drogowe w celu obciążenia instalacji i sprawdzenia wydolności. Powinno się mieścić w granicach od 13,8 do 14,4 V.Sprawdź połączenia elektryczne. Jeżeli dalej wystąpią problemy sprawdź oporności cewki z przewodem, fajki, impulsatora. Ważne jaki kolor jest świecy. Dla pewności czy pracuje , po uruchomieniu dotykiem sprawdź czy wzrasta temperatura kolektora ( ostrożnie ).
Ostatnio zmieniony 12 września 2017, 09:02 przez marekc1019, łącznie zmieniany 1 raz.
- 2007XV1700
- Posty: 5107
- Rejestracja: 03 czerwca 2011, 15:31
- Motocykl: XV1000,XV1700,JAWA
- Lokalizacja: https://maps.app.goo.gl/hmAhT1FGH4TPnWHz9
- Wiek: 42
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Wolne obroty
Bardzo Dobry Opis!
Jednak po co za kolektor łapać
bezpieczniej za cycki
Jednak po co za kolektor łapać
bezpieczniej za cycki
(...)łażę po wszystkich tematach na tym forum i psuję ludziom krew(...)
Re: Wolne obroty
Podejrzewam cewkę, ale nie wykluczam impulsatora tylko nie wiem gdzie on jest żeby go sprawdzić i w jaki sposób.
- Doniu
- Posty: 255
- Rejestracja: 21 lutego 2016, 13:39
- Motocykl: Yamaha xv 1100 virag
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Status: Offline
Re: Wolne obroty
viewtopic.php?f=21&t=32101
Proszę bardzo !
Proszę bardzo !
Ale dane niech mi będzie. Wał kardana mieć w napędzie...
Re: Wolne obroty
Za Vircię wezmę się dopiero w sobotę bo w tygodniu nie mam za bardzo czasu, ale na razie bardzo dziękuję za pomoc.
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Wolne obroty
Jeżeli na wysokich pracuje cylinder to impulsator zostaw w spokoju, a zajmij się gaźnikiem bo masz zapchany układ biegu jałowego, lub złą synchronizację i całkiem zamyka przepustnicę.