Witam,
Na świeżo rozpoczyna przygodę z Virago 535 silnik 2yl. Szykuje się do sezonu, zwalczyłem już problem z ładowaniem a teraz walcze z obrotami. Motocykl tak jak by dopiero na wyższych obrotach zaczyna dobrze palic na oba cylindry. Próbowałem synchronizacji-lekka poprawa. Następnie regulacji mieszanki. Sprawdziłem membrany-jedna źle zamontowana dostawała lewe powietrze. na szczęście cała. Dodam że na jednym cylindrze czarna zakopcona świeca.
Moje pytanie dotyczy natomiast tulejki membrany. Na ile luźno ma się poruszać w gaźniku? jedna jest dosyć ciasna co raczej nie pozwala na jej prawidłową pracę. Czy mogę ją w tym przypadku lekko przeszlifować drobnym papierem tak by poruszała się swobodnie?
gaźnik i membrany
- vinny
- Posty: 1107
- Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
- Motocykl: xv 750 92 4FY
- Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
- Status: Offline
Re: gaźnik i membrany
Miałem podobą awarie , tuleja była całkowicie zablokowana , miałem kłopot ,żeby ją wyjąc na zewnątrz . Przeszlifowalem papierem wodnym 1200 (zamiast wody można użyć oleju , będzie jeszcze delikatniej ) i tak jeżdziłem ze dwa , trzy tygodnie , zanim wymieniłem na nową . Przez ten czas wszystko chodziło bez problem , nawet zachowałem tę starą membrane z tuleją , tak na "wsiakij pażarnyj " jak mawiali starożytni rzymianie .
pozdrawiam
p.s Ważne !! tuleja jest wykonana z twardego ale bardzo kruchego materiału , trzeba się z nią obchodzić "jak z jajkiem"
pozdrawiam
p.s Ważne !! tuleja jest wykonana z twardego ale bardzo kruchego materiału , trzeba się z nią obchodzić "jak z jajkiem"
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
Re: gaźnik i membrany
potraktowałem je papierem 2000 i wszystko wraca do normy:) powinny chodzić swobodnie. Dzięki za informacje.