XV1000 85r Mam problem z 2 cylindrem moto zapala i pracuje normalnie po dodaniu gazu dławi się, strzela w stronę filtra powietrza na 2 cyl. Po ruszeniu i kilku, kilkunastu metrach jakby załapuje 2 cylinder i jest ok. Świec są nowe, gaźniki czyszczone i sprawdzane (membrany). Co zauważyłem (na postoju w garażu) to w momencie dodawania gazu dławieniu i nierównej pracy obrotomierz skacze a czasem spada do 0 gdy ewidentnie 2 cylinder nie pracuje a światło przednie mocniej świeci po pomiarze w tym momencie wskazania nawet do 18V gdy silnik załapie (sam) i pracuje na 2 cylindrach zasilanie w ok 14V.
Może ktoś miał podobnie lub wie gdzie jest problem ?
problem z 2 cylindrem
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 18 listopada 2012, 13:11
- Motocykl: xv-1000 86r
- Lokalizacja: Skierniewice
- Status: Offline
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: problem z 2 cylindrem
jak masz 18V to regulator do sprawdzenia, lub wymiany.
Obrotomierz ma brane sygnały z cylindra tylnego (nr 1) posprawdzaj okablowanie, i wtyczkę między aku, a osłoną od cylindra,
Obrotomierz ma brane sygnały z cylindra tylnego (nr 1) posprawdzaj okablowanie, i wtyczkę między aku, a osłoną od cylindra,
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 18 listopada 2012, 13:11
- Motocykl: xv-1000 86r
- Lokalizacja: Skierniewice
- Status: Offline
Re: problem z 2 cylindrem
No tak tylko wysoki stan napięcia do 18V występuje tylko w momencie złej pracy silnika(tylnego cylindra 1), gdy pracuje normalnie to i napięcie jest ok 14V i tu jest problem coś zabiera prąd cewce a daje na inne urządzenia np (światła). I dlaczego po przejechaniu kilkudziesięciu metrów jest ok i mogę jeździć ile chcę . A jak zgaszę odczekam chwilę zapalam na wolnych jest ok dodaję gazu i temat się powtarza.
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: problem z 2 cylindrem
Pada regulator, upalisz w końcu moduł zapłonowy. Skoro masz na instalacji 18V to zaczynasz od wymiany regulatora, bo on nie powinien dopuścić do takiej sytuacji.