Kable od alternatora XV535
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 17 stycznia 2015, 13:53
- Motocykl: Xv 535 ''94
- Lokalizacja: Staszów
- Status: Offline
Kable od alternatora XV535
Witam, mam problem, ufajczyło mi kostkę łączącą alternator z regulatorem. Zmieniając ją zapomniałem oznaczyć który kabel jest do którego. Ma to jakieś znaczenie? czy obojętne który do którego?
- vinny
- Posty: 1107
- Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
- Motocykl: xv 750 92 4FY
- Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
- Status: Offline
Re: Kable od alternatora XV535
Obojetnie ktory ,byle bialy do bialego , jak sfajczylo kostke to i regulator tez .Eyescream pisze:Witam, mam problem, ufajczyło mi kostkę łączącą alternator z regulatorem. Zmieniając ją zapomniałem oznaczyć który kabel jest do którego. Ma to jakieś znaczenie? czy obojętne który do którego?
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 17 stycznia 2015, 13:53
- Motocykl: Xv 535 ''94
- Lokalizacja: Staszów
- Status: Offline
Re: Kable od alternatora XV535
Hmmm... to by mogło tłumaczyć brak ładowania
Możliwe że regler spalił się przez przegrzanie? Jeździłem dużo po mieście przy małych prędkościach, odstawiłem do garażu i na następny dzień ładowania brak
Możliwe że regler spalił się przez przegrzanie? Jeździłem dużo po mieście przy małych prędkościach, odstawiłem do garażu i na następny dzień ładowania brak
- vinny
- Posty: 1107
- Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
- Motocykl: xv 750 92 4FY
- Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
- Status: Offline
Re: Kable od alternatora XV535
Na pewno sie przegrzal , ale nie od jazdy po miescie , tylko brak pozadnej masy przy regulatorze lub slabego styku regulatora z chlodniczka regulatora ( takie aluminiowe uzebrowane przy regulatorze )
-waldi- o tym pisal wiele razy .
Sprawdz czy alternator jest sprawny !!
-waldi- o tym pisal wiele razy .
Sprawdz czy alternator jest sprawny !!
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
- al99
- Posty: 2340
- Rejestracja: 07 maja 2008, 07:19
- Motocykl: łoweł ,włotki,lacie
- Lokalizacja: Tychy-Bieruń Nowy
- Wiek: 52
- Status: Offline
Re: Kable od alternatora XV535
między zwojowe najpierw pomierz, pózniej na wyjścu leglera i na końcu dla pewności oporowo aku czy aby zwarcie na celach nie wystąpło, a masa to rzecz swięta.Ja dawałem płytkę z miedzi co by cieplo szybciej odprowadzać i egzamin zdawało,,,,,no ale jak nie znajdziesz żrodla gdzie defekt istnieje to posypią się koszty dla przkładu (może alternator tz prądnica padła wówczas napiecie rzędu 40/80v na jednej cewce na bank udupi regler co zaowocuje wydatkiem z zasady zbędnym skoro przyczyna tkwi przed a nie za..............moze też się zdarzyć że aku padaczka i też dupa blada. Wniosek prosty i banalny , miernik w dłoń ,,,,kista piwa karta,pisak i do dzieła i szamo szydłooooo z wola wylezie,POWODZENIA ,,,,A I KABELKI MASOWE DOKŁADNIE SPRAWDZ CZY ABY POD ŚRUBĄ RDZA SIĘ NIE DOSTAŁA I TRACI MASĘ.LUB PRZETARTY GAD PRZEWODZIK.
Lepiej być znanym Pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
czas nie patyk ,na moczarach nie stoi
Moimi obietnicami piekło jest całe wybrukowane.więc na Wasze już miejsca nie starczy.........
czas nie patyk ,na moczarach nie stoi
Moimi obietnicami piekło jest całe wybrukowane.więc na Wasze już miejsca nie starczy.........
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 15 stycznia 2012, 18:46
- Motocykl: Virago XV750 92r.
- Lokalizacja: Kraków/ Mielec
- Wiek: 39
- Status: Offline
Re: Kable od alternatora XV535
Gdzie to sprawdzić? w Którym miejscu?al99 pisze:KABELKI MASOWE DOKŁADNIE SPRAWDZ CZY ABY POD ŚRUBĄ RDZA SIĘ NIE DOSTAŁA I TRACI MASĘ
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Kable od alternatora XV535
w 750 masę masz od aku do śruby skręcającą kapę i czujnik stopu do karterów silnika
masa na wiązkę jest pod zbiornikiem paliwa, przykręcona do grzbietu ramy po lewej stronie
masa na wiązkę jest pod zbiornikiem paliwa, przykręcona do grzbietu ramy po lewej stronie
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 15 stycznia 2012, 18:46
- Motocykl: Virago XV750 92r.
- Lokalizacja: Kraków/ Mielec
- Wiek: 39
- Status: Offline
Re: Kable od alternatora XV535
Masz gdzieś na jakiejś fotce to widoczne?
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Kable od alternatora XV535
wszystko na forum znajdziesz, trochę własnej inicjatywy...
http://virago.com.pl/viewtopic.php?f=2& ... 57#p590557
http://virago.com.pl/viewtopic.php?f=2& ... 57#p590557
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 15 stycznia 2012, 18:46
- Motocykl: Virago XV750 92r.
- Lokalizacja: Kraków/ Mielec
- Wiek: 39
- Status: Offline
Re: Kable od alternatora XV535
"masa na wiązkę jest pod zbiornikiem paliwa, przykręcona do grzbietu ramy po lewej stronie"
Czy można sie tam dostać bez demontowania baku?
Mam już zamówiony regulator napiecia, teraz mam jeszcze pytanie,
Jakie powinno być nominalne napiecie aku:
- naładowany w stanie spoczynku;
- albo rozładowany w stanie spoczynku;
- na wolnych obrotach;
- na wysokich obrotach - 14-15V ?
Czy można sie tam dostać bez demontowania baku?
Mam już zamówiony regulator napiecia, teraz mam jeszcze pytanie,
Jakie powinno być nominalne napiecie aku:
- naładowany w stanie spoczynku;
- albo rozładowany w stanie spoczynku;
- na wolnych obrotach;
- na wysokich obrotach - 14-15V ?
- grzegorzbr2
- Posty: 4923
- Rejestracja: 13 listopada 2012, 21:00
- Motocykl: XV 535 1,1 1,7 1,3
- Lokalizacja: Świętokrzyskie - TOP
- Wiek: 52
- Status: Offline
Re: Kable od alternatora XV535
U mnie są takie wartosci:Alicante pisze:" mam jeszcze pytanie,
Jakie powinno być nominalne napiecie aku:
- naładowany w stanie spoczynku;
- albo rozładowany w stanie spoczynku;
- na wolnych obrotach;
- na wysokich obrotach - 14-15V ?
- 12,9V
- poniżej 12,4V
- 14,3V
- 14,2V
https://www.youtube.com/channel/UC2cqDn ... subscriber
https://m.facebook.com/groups/660822217 ... mail_notif
ŻYCIE JEST PO TO BY LATAĆ NA MOTO
https://m.facebook.com/groups/660822217 ... mail_notif
ŻYCIE JEST PO TO BY LATAĆ NA MOTO
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Kable od alternatora XV535
naładowane aku w spoczynku (nie bezpośrednio po zgaszeniu) 12,8V
aku skrajnie rozładowane 10,5V
aku rozładowane w spoczynku około 11V
ładowanie prawidłowe 14,5 +/-0,5V
na jałowych w zależności od ich ustawienia i sprawności koła magnesowego, uzwojeń i regulatora około 13,5V
Jeżeli napięcie spada przy wzroście obrotów to pora przejrzeć instalację, gdyż są na niej za duże spadki napięć.
Zarówno przewody + od aku do regulatora jak i masa regulatora, i połączenie -aku z ramą (silnikiem)
aku skrajnie rozładowane 10,5V
aku rozładowane w spoczynku około 11V
ładowanie prawidłowe 14,5 +/-0,5V
na jałowych w zależności od ich ustawienia i sprawności koła magnesowego, uzwojeń i regulatora około 13,5V
Jeżeli napięcie spada przy wzroście obrotów to pora przejrzeć instalację, gdyż są na niej za duże spadki napięć.
Zarówno przewody + od aku do regulatora jak i masa regulatora, i połączenie -aku z ramą (silnikiem)