Ucieka prad z akumulatora )-:
- vinny
- Posty: 1107
- Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
- Motocykl: xv 750 92 4FY
- Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
- Status: Offline
Re: Ucieka prad z akumulatora )-:
Instalacja jest oryginalna . Rozkrecilem wiazki do zbiornika i nie znalazlem uszkodzen mechanicznych , zostala ta gruba wiazka pod zbiornikiem do lampy . Mam powod przypuszczac , ze wiazka moze byc uszkodzona na odcinku od zbiornika do lampy ( W tym miejscu wiazka nie jest ciasno zaizolowana ) , bardzo niewygodne miejsce do rozkrecania wiazki , tym bardziej , ze pod izolacja jest czerwony "rekaw" izolacyjny biegnacy prawdopodobnie na odcinku pod zbiornikiem .
Sprawdze jeszcze tak jak radzi GLIWICKI .
Jutro podam wyniki pomiarow za ostatnie 3 dni ( od 3 dni leje i moto stoi nie odpalane a codziennie mierze napiecie aku i pobor pradu.
Sprawdze jeszcze tak jak radzi GLIWICKI .
Jutro podam wyniki pomiarow za ostatnie 3 dni ( od 3 dni leje i moto stoi nie odpalane a codziennie mierze napiecie aku i pobor pradu.
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
- vinny
- Posty: 1107
- Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
- Motocykl: xv 750 92 4FY
- Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
- Status: Offline
Re: Ucieka prad z akumulatora )-:
Pomiary przez 3 dni bez zmian , aku trzyma 12,6 V , pobor pradu 440uA .
Ruszalem wiazkami w czasie pomiaru i nic sie nie dzialo na wyswietlaczu .
Ostatnie dwa pytania
Czy jest opcja , ze rozrusznik ustawiajac sie w innym polozeniu ma przebicie ? ( miernik nie pokazuje przebicia)
Czy sprawdzaliscie rozruszniki motocyklowe podpinajac pod 220V ? Kumpel mechanik powiedzial , ze tak sprawdzali rozruszniki elektrycy w wozkach widlowych ( jak nie mogli wykryc miernikiem )
Ruszalem wiazkami w czasie pomiaru i nic sie nie dzialo na wyswietlaczu .
Ostatnie dwa pytania
Czy jest opcja , ze rozrusznik ustawiajac sie w innym polozeniu ma przebicie ? ( miernik nie pokazuje przebicia)
Czy sprawdzaliscie rozruszniki motocyklowe podpinajac pod 220V ? Kumpel mechanik powiedzial , ze tak sprawdzali rozruszniki elektrycy w wozkach widlowych ( jak nie mogli wykryc miernikiem )
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
- grzegorzbr2
- Posty: 4923
- Rejestracja: 13 listopada 2012, 21:00
- Motocykl: XV 535 1,1 1,7 1,3
- Lokalizacja: Świętokrzyskie - TOP
- Wiek: 52
- Status: Offline
Re: Ucieka prad z akumulatora )-:
vinny pisze:Pomiary przez 3 dni bez zmian , aku trzyma 12,6 V ,
Ostatnie dwa pytania
Czy jest opcja , ze rozrusznik ustawiajac sie w innym polozeniu ma przebicie ? ( miernik nie pokazuje przebicia)
Czy sprawdzaliscie rozruszniki motocyklowe podpinajac pod 220V ? Kumpel mechanik powiedzial , ze tak sprawdzali rozruszniki elektrycy w wozkach widlowych ( jak nie mogli wykryc miernikiem )
Niema takiej obcji, ponieważ rozrusznik jest zalączany poprzez przekaźnik .
230 V podłączyć bezpośrednio pod pod rozrusznik nie radzę
Masz prawdopodobnie źle podpięty jakiś przewód do odbiornika który nie rozłącza stacyjka, ( podłączenie na krótko z ominięciem stacyjki )
Edit. Gdybś miał zwarcie na instalacji grzało by kabelki i aku by siadło po parunastu minutach.
Sprawdź styki w stacyjce czy po jej wyłączeniu nie ma przejścia na stykach.
Ostatnio zmieniony 25 sierpnia 2014, 21:53 przez grzegorzbr2, łącznie zmieniany 1 raz.
https://www.youtube.com/channel/UC2cqDn ... subscriber
https://m.facebook.com/groups/660822217 ... mail_notif
ŻYCIE JEST PO TO BY LATAĆ NA MOTO
https://m.facebook.com/groups/660822217 ... mail_notif
ŻYCIE JEST PO TO BY LATAĆ NA MOTO
- GLIWICKI
- Posty: 5643
- Rejestracja: 01 października 2007, 23:08
- Motocykl: XV 750 '97
- Lokalizacja: Śląsk
- Wiek: 54
- Status: Offline
Re: Ucieka prad z akumulatora )-:
W chwili obecnej zrób test akumulatora pod obciążeniem w celu wykluczenia jego awarii/wady. Ja kiedyś rozebrałem pół samochodu szukając przerwy w układzie zasilania świateł stop... ponieważ dwie nowe żarówki prosto z pudełka okazały się spalonevinny pisze:Pomiary przez 3 dni bez zmian , aku trzyma 12,6 V , pobor pradu 440uA .
Ruszalem wiazkami w czasie pomiaru i nic sie nie dzialo na wyswietlaczu .
Ostatnie dwa pytania
Czy jest opcja , ze rozrusznik ustawiajac sie w innym polozeniu ma przebicie ? ( miernik nie pokazuje przebicia)
Czy sprawdzaliscie rozruszniki motocyklowe podpinajac pod 220V ? Kumpel mechanik powiedzial , ze tak sprawdzali rozruszniki elektrycy w wozkach widlowych ( jak nie mogli wykryc miernikiem )
Nie znam metody sprawdzania rozrusznika motocyklowego poprzez podpięcie do 220V. W mojej subiektywnej ocenie wynik tego testu może być tylko jeden - po jego wykonaniu rozrusznik na 100% będzie niesprawny
- vinny
- Posty: 1107
- Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
- Motocykl: xv 750 92 4FY
- Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
- Status: Offline
Re: Ucieka prad z akumulatora )-:
Czyli w gre wchodzi moja rezerwa , nie jestem pewien , ale chyba jest podlaczona z pominieciem stacyjki sprawdze we srode (bede w warsztacie mam caly dzien do zabawy )grzegorzbr2 pisze:vinny pisze:Pomiary przez 3 dni bez zmian , aku trzyma 12,6 V ,
Ostatnie dwa pytania
Czy jest opcja , ze rozrusznik ustawiajac sie w innym polozeniu ma przebicie ? ( miernik nie pokazuje przebicia)
Czy sprawdzaliscie rozruszniki motocyklowe podpinajac pod 220V ? Kumpel mechanik powiedzial , ze tak sprawdzali rozruszniki elektrycy w wozkach widlowych ( jak nie mogli wykryc miernikiem )
Niema takiej obcji, ponieważ rozrusznik jest zalączany poprzez przekaźnik .
230 V podłączyć bezpośrednio pod pod rozrusznik nie radzę
Masz prawdopodobnie źle podpięty jakiś przewód do odbiornika który nie rozłącza stacyjka, ( podłączenie na krótko z ominięciem stacyjki )
Edit. Gdybś miał zwarcie na instalacji grzało by kabelki i aku by siadło po parunastu minutach.
Sprawdź styki w stacyjce czy po jej wyłączeniu nie ma przejścia na stykach.
A rozrusznik podpinali nie tak zeby krecil , tylko plus do stojana a minus do komutatora jak iskrzylo pomiedzy to znaczy , ze jest przebicie i oczywiscie rozrusznik byl do przewiniecia , jak nie iskrzylo to nie mial przebicia.
GLIWICKI pod obciazeniem sprawdze w srode bo bede mial warunki do dalszej zabawy w elektryka .
Dziekuje za sugestie .
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
- grzegorzbr2
- Posty: 4923
- Rejestracja: 13 listopada 2012, 21:00
- Motocykl: XV 535 1,1 1,7 1,3
- Lokalizacja: Świętokrzyskie - TOP
- Wiek: 52
- Status: Offline
Re: Ucieka prad z akumulatora )-:
Vinny, coś źle ci wytłumaczyli ci mechanicy, 230v jaki plus jaki minus w sieci energetycznej płynie prąd zmienny, jest tylko faza i zero (ziemia), a w sieci trujfazowej trzy fazy i zero.Rozrusznik to silnik prądu stałego, stojan i wirnik są połą czone szeregowo w szczotkotrzymaczu za pomoca szczotek węglowych.Zwarcia pomiędzy zwojowe w wirnikach sprawdza sie w polu magnetycznym, a w niektórych oprzypadkach induktorem .
https://www.youtube.com/channel/UC2cqDn ... subscriber
https://m.facebook.com/groups/660822217 ... mail_notif
ŻYCIE JEST PO TO BY LATAĆ NA MOTO
https://m.facebook.com/groups/660822217 ... mail_notif
ŻYCIE JEST PO TO BY LATAĆ NA MOTO
- vinny
- Posty: 1107
- Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
- Motocykl: xv 750 92 4FY
- Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
- Status: Offline
Re: Ucieka prad z akumulatora )-:
Masz racje , ja nieprecyzyjnie napisalem powinno byc jeden przewod od 220 V do stojana a drugi do wirnika .grzegorzbr2 pisze:Vinny, coś źle ci wytłumaczyli ci mechanicy, 230v jaki plus jaki minus w sieci energetycznej płynie prąd zmienny, jest tylko faza i zero (ziemia), rozrusznik to silnik prądu stałego, stojan i wirnik są połą czone szeregowo za pomoca szczotek węglowych.Zwarcia pomiędzy zwojowe sprawdza sie w polu magnetycznym na specjalnym urządzeniu, a w niektórych przypadkach induktorem .
Jest to opowiesc zaslyszana , nie widzialem i nie sprawdzalem .
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
- grzegorzbr2
- Posty: 4923
- Rejestracja: 13 listopada 2012, 21:00
- Motocykl: XV 535 1,1 1,7 1,3
- Lokalizacja: Świętokrzyskie - TOP
- Wiek: 52
- Status: Offline
Re: Ucieka prad z akumulatora )-:
Błądzisz , słyszysz że dzwonią ale nie wiesz w którym kościele , nie polecam wdrażać w praktyce Twych teoriivinny pisze:Masz racje , ja nieprecyzyjnie napisalem powinno byc jeden przewod od 220 V do stojana a drugi do wirnika .grzegorzbr2 pisze:Vinny, coś źle ci wytłumaczyli ci mechanicy, 230v jaki plus jaki minus w sieci energetycznej płynie prąd zmienny, jest tylko faza i zero (ziemia), rozrusznik to silnik prądu stałego, stojan i wirnik są połą czone szeregowo za pomoca szczotek węglowych.Zwarcia pomiędzy zwojowe sprawdza sie w polu magnetycznym na specjalnym urządzeniu, a w niektórych przypadkach induktorem .
Jest to opowiesc zaslyszana , nie widzialem i nie sprawdzalem .
https://www.youtube.com/channel/UC2cqDn ... subscriber
https://m.facebook.com/groups/660822217 ... mail_notif
ŻYCIE JEST PO TO BY LATAĆ NA MOTO
https://m.facebook.com/groups/660822217 ... mail_notif
ŻYCIE JEST PO TO BY LATAĆ NA MOTO
- vinny
- Posty: 1107
- Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
- Motocykl: xv 750 92 4FY
- Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
- Status: Offline
Re: Ucieka prad z akumulatora )-:
Nie zamierzamgrzegorzbr2 pisze:Błądzisz , słyszysz że dzwonią ale nie wiesz w którym kościele , nie polecam wdrażać w praktyce Twych teoriivinny pisze:Masz racje , ja nieprecyzyjnie napisalem powinno byc jeden przewod od 220 V do stojana a drugi do wirnika .grzegorzbr2 pisze:Vinny, coś źle ci wytłumaczyli ci mechanicy, 230v jaki plus jaki minus w sieci energetycznej płynie prąd zmienny, jest tylko faza i zero (ziemia), rozrusznik to silnik prądu stałego, stojan i wirnik są połą czone szeregowo za pomoca szczotek węglowych.Zwarcia pomiędzy zwojowe sprawdza sie w polu magnetycznym na specjalnym urządzeniu, a w niektórych przypadkach induktorem .
Jest to opowiesc zaslyszana , nie widzialem i nie sprawdzalem .
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
- Kargul
- Posty: 686
- Rejestracja: 23 listopada 2011, 11:44
- Motocykl: BMW R1200GS
- Lokalizacja: Luboń
- Wiek: 43
- Status: Offline
Re: Ucieka prad z akumulatora )-:
Jak chcesz sprawdzić aku pod obciążeniem to pomierz jak siada napięcie na nim przy rozruchu.
Co do zwarcia na rozruszniku, to nie spodziewał bym się przebicia w zależności od położenie wirnika. Prędzej może się pojawiać i znika przebicie, jak masz uszkodzony (skruszony) izolator szpilki wyprowadzającej uzwojenie stojana (tam gdzie podłączasz plus z elektromagnesu). Wówczas może się zdarzyć sytuacja, że raz będzie zwarcie a innym razem nie.
Ale ty piszesz, że coś ci wyciąga prąd z aku, a nie że aku naładowane a aku nie kręci.. Odłącz tą rezerwę i zobacz czy rozładuje aku. Pomierz stacyjkę (czy styków nie klei). I ewentualnie odłącz stacyjkę (jedna kostka bodajże w lampie) i zobacz moto po postoju odpali.
PS. Z tym 230V teoretycznie można sprawdzić rozrusznik przy wyjętych szczotkach (rozrusznik powinien wytrzymać), ale taki pomiar nie jest potrzebny, na pewno go nie zalecam - nawet bym o tym nie pomyślał, aby tak testować. Jak już to induktorem.
Wystarczy pomiar omomierzem pomiędzy obudową a uzwojeniami przy zdemontowanych szczotkach.
Co do zwarcia na rozruszniku, to nie spodziewał bym się przebicia w zależności od położenie wirnika. Prędzej może się pojawiać i znika przebicie, jak masz uszkodzony (skruszony) izolator szpilki wyprowadzającej uzwojenie stojana (tam gdzie podłączasz plus z elektromagnesu). Wówczas może się zdarzyć sytuacja, że raz będzie zwarcie a innym razem nie.
Ale ty piszesz, że coś ci wyciąga prąd z aku, a nie że aku naładowane a aku nie kręci.. Odłącz tą rezerwę i zobacz czy rozładuje aku. Pomierz stacyjkę (czy styków nie klei). I ewentualnie odłącz stacyjkę (jedna kostka bodajże w lampie) i zobacz moto po postoju odpali.
PS. Z tym 230V teoretycznie można sprawdzić rozrusznik przy wyjętych szczotkach (rozrusznik powinien wytrzymać), ale taki pomiar nie jest potrzebny, na pewno go nie zalecam - nawet bym o tym nie pomyślał, aby tak testować. Jak już to induktorem.
Wystarczy pomiar omomierzem pomiędzy obudową a uzwojeniami przy zdemontowanych szczotkach.
- vinny
- Posty: 1107
- Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
- Motocykl: xv 750 92 4FY
- Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
- Status: Offline
Re: Ucieka prad z akumulatora )-:
Dzieki Kargul , jutro walcze , sprawdze tak jak piszesz , to 535 stacyjka jest przy silniku , ale wiem ,ktora kostka . W lampie tez pogrzebie , bo tam sporo kabli .Kargul pisze:Jak chcesz sprawdzić aku pod obciążeniem to pomierz jak siada napięcie na nim przy rozruchu.
Co do zwarcia na rozruszniku, to nie spodziewał bym się przebicia w zależności od położenie wirnika. Prędzej może się pojawiać i znika przebicie, jak masz uszkodzony (skruszony) izolator szpilki wyprowadzającej uzwojenie stojana (tam gdzie podłączasz plus z elektromagnesu). Wówczas może się zdarzyć sytuacja, że raz będzie zwarcie a innym razem nie.
Ale ty piszesz, że coś ci wyciąga prąd z aku, a nie że aku naładowane a aku nie kręci.. Odłącz tą rezerwę i zobacz czy rozładuje aku. Pomierz stacyjkę (czy styków nie klei). I ewentualnie odłącz stacyjkę (jedna kostka bodajże w lampie) i zobacz moto po postoju odpali.
PS. Z tym 230V teoretycznie można sprawdzić rozrusznik przy wyjętych szczotkach (rozrusznik powinien wytrzymać), ale taki pomiar nie jest potrzebny, na pewno go nie zalecam - nawet bym o tym nie pomyślał, aby tak testować. Jak już to induktorem.
Wystarczy pomiar omomierzem pomiędzy obudową a uzwojeniami przy zdemontowanych szczotkach.
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
- GLIWICKI
- Posty: 5643
- Rejestracja: 01 października 2007, 23:08
- Motocykl: XV 750 '97
- Lokalizacja: Śląsk
- Wiek: 54
- Status: Offline
Re: Ucieka prad z akumulatora )-:
Kostkę znajdziesz bez problemu pod lewym boczkiem motocykla. Kabel idzie od stacyjki i łączy się z instalacją za pomocą kostki na 4 piny (kabel czerwony, brązowy i dwa (chyba) niebieskie z paskiem). Jak już rozepniesz styki, to wykonaj pomiar oporności pomiędzy czerwonym kablem a wszystkimi pozostałymi (kostka od strony stacyjki) w każdej z pozycji kluczyka (on, off, postojowe). Opierając się jednak na Twoich pomiarach natężenia prądu nie spodziewam się jednak tutaj żadnej awarii.vinny pisze:Dzieki Kargul , jutro walcze , sprawdze tak jak piszesz , to 535 stacyjka jest przy silniku , ale wiem ,ktora kostka . W lampie tez pogrzebie , bo tam sporo kabli .
W lampie nie masz czego szukać - chyba, że tam coś grzebałeś. Jeżeli już się zdecydujesz na otwarcie lampy, to nie pomyl śrubek!
- vinny
- Posty: 1107
- Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
- Motocykl: xv 750 92 4FY
- Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
- Status: Offline
Re: Ucieka prad z akumulatora )-:
Tak jak napisalem wczesniej , dzisiaj bawilem sie sie w elektryka . Co stwierdzilem :
Po wlaczeniu stacyjki napiecie na baterii spada o 0,05 V .
W kostce stacyjki , przy zaplonie wlaczonym przewod czerwony do brazowego , jest opor , ale nie do zmierzenia , tylko sygnal dzwiekowy .
Na kostce alternatora pomiedzy pinami wykazuje opor , ale tez nie do zmierzenia , tylko sygnal dzwiekowy .
Przy podlaczonym voltomierzu do baterii rozpinalem : alternator , pompe paliwa , stacyjke , cewki , impulsator ,sygnal, alternator , rezerwe , regulator napiecia , za kazdym razem voltomierz pokazywal te sama wartosc .
NIe znalazlem odbiornika , ktory pobiera te 0.05 V , mam dosc elektryki , jezeli z tego co napisalem jestescie w stanie powiedziec co wymienic to tak zrobie , jezeli nie to poczekam , az cos sie spieprzy do konca .
Profilaktycznie wjalem bezpiecznik z rezerwy , zeby byc pewny , ze ten uklad ( samorobka) nie jest przyczyna .
Moto na noc zostawilem z podpieta bateria , jutro po poludniu zobacze czy aku daje znaki zycia
Po wlaczeniu stacyjki napiecie na baterii spada o 0,05 V .
W kostce stacyjki , przy zaplonie wlaczonym przewod czerwony do brazowego , jest opor , ale nie do zmierzenia , tylko sygnal dzwiekowy .
Na kostce alternatora pomiedzy pinami wykazuje opor , ale tez nie do zmierzenia , tylko sygnal dzwiekowy .
Przy podlaczonym voltomierzu do baterii rozpinalem : alternator , pompe paliwa , stacyjke , cewki , impulsator ,sygnal, alternator , rezerwe , regulator napiecia , za kazdym razem voltomierz pokazywal te sama wartosc .
NIe znalazlem odbiornika , ktory pobiera te 0.05 V , mam dosc elektryki , jezeli z tego co napisalem jestescie w stanie powiedziec co wymienic to tak zrobie , jezeli nie to poczekam , az cos sie spieprzy do konca .
Profilaktycznie wjalem bezpiecznik z rezerwy , zeby byc pewny , ze ten uklad ( samorobka) nie jest przyczyna .
Moto na noc zostawilem z podpieta bateria , jutro po poludniu zobacze czy aku daje znaki zycia
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
- GLIWICKI
- Posty: 5643
- Rejestracja: 01 października 2007, 23:08
- Motocykl: XV 750 '97
- Lokalizacja: Śląsk
- Wiek: 54
- Status: Offline
Re: Ucieka prad z akumulatora )-:
A na czym polegała Twoja samoróbka z rezerwą? Czy aby przypadkiem nie podpiąłeś na stałe elektromagnesu???
- Kargul
- Posty: 686
- Rejestracja: 23 listopada 2011, 11:44
- Motocykl: BMW R1200GS
- Lokalizacja: Luboń
- Wiek: 43
- Status: Offline
Re: Ucieka prad z akumulatora )-:
A jak jest w kostce na stacyjce przy zapłonie wyłączonym (pozycja OFF)?
I rezerwę raczej bym podłączał za stacyjką - to może być przyczyna.
I rezerwę raczej bym podłączał za stacyjką - to może być przyczyna.
- vinny
- Posty: 1107
- Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
- Motocykl: xv 750 92 4FY
- Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
- Status: Offline
Re: Ucieka prad z akumulatora )-:
Ja tego nie robilem , tylko kolega (elektryk od 220 V ) . Na moje oko to wyglada tak . Od przelacznika na kierownicy usunal jeden kabel ( nie mial przejscia ) i pociagnal rownolegle inny przewod tak , jak lecial oryginalny ( zlaczenie zrobil w lampie i przeciagnal do kostki , ktora sie znajduje w prawym boczku ) , natomiast plusa wzial bezposrednio od przekaznika rozrusznika i przewod zabezpieczyl bezpiecznikiem . Tak szczerze to nigdy nie mialem okazji sprawdzic , czy rezerwa dziala bo jak mam na liczniku 150 km to szukam stacji benzynowej . Bezposrednio po przerobce slyszalem, ze elektrozawor sie wlancza po przelaczeniu na rezerwe , ale nie jestem pewien , bo w trakcie naprawy ( sobota po pracy) wydudlilismy 0,7 l i bylismy w stanie , w ktorym slyszy sie to , co chce sie slyszec . Potem nigdy nie sprawdzalem czy chodzi , wystarczyla mi ufnosc , ze tak .GLIWICKI pisze:A na czym polegała Twoja samoróbka z rezerwą? Czy aby przypadkiem nie podpiąłeś na stałe elektromagnesu???
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
- vinny
- Posty: 1107
- Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
- Motocykl: xv 750 92 4FY
- Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
- Status: Offline
Re: Ucieka prad z akumulatora )-:
W kostce na stacyjce w pozycji off miernik nie pokazuje zadnego oporu .Kargul pisze:A jak jest w kostce na stacyjce przy zapłonie wyłączonym (pozycja OFF)?
I rezerwę raczej bym podłączał za stacyjką - to może być przyczyna.
Na wszelki wypadek wczoraj usunalem bezpiecznik z rezerwy ( na pewno nie dochodzi prad do elektrozaworu rezerwy)
Dzisiaj mierzylem napiecie na aku i jest takie jak wczoraj 12,5 V ( aku podpiete do motocykla)
Nie wiem , czy ten spadek o 0.05 volta po przekreceniu stacyjki to nie wina kontrolki biegu jalowego .
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
-
- Posty: 411
- Rejestracja: 06 stycznia 2011, 20:57
- Motocykl: 700 1985 serce 1,1o
- Lokalizacja: Meszna/Irlandia
- Wiek: 45
- Status: Offline
Re: Ucieka prad z akumulatora )-:
Cześć Vito daj wyłącznik na kabel zasilający rezerwe i przed jazdą włonczysz a po wyłączysz.Lub wez zasilanie rezerwy przepnij na kabel który zasilany jest dopiero po przekręceniu stacyjki .
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Ucieka prad z akumulatora )-:
modułu zapłonowego i przekaźników teźvinny pisze:Nie wiem , czy ten spadek o 0.05 volta po przekreceniu stacyjki to nie wina kontrolki biegu jalowego .