Witam,
zastanawiam się nad założeniem alarmu RTX EXTREME PRO (model AM9T) i chciałbym montaż wykonać we własnym zakresie. Czy możecie poradzić mi w jakim miejscu najlepiej wpiąć się w zasilanie i zasilanie po stacyjce, kierunkowskazy. Gdzieś wyczytałem, że wszystkie te kable są w lampie i tam można się wpiąć.
Druga kwestia dotyczy poboru prądu przez alarm w trybie uśpienia. Jak to się ma do rzeczywistości ? czy po ew. 1 miesięcznym postoju aku nie będzie całkowicie rozładowane ? Można co prawda załączyć dodatkowy wyłącznik ale jest to jednak trochę "ryzykowne"
Ewentualnie gdyby ktoś montował już alarm w Virago i miał ochotę pomóc to chętnie skorzystam z pomocy (woj. śląskie)
Pozdrawiam
Montaż alarmu w Virago 535
- grzegorzbr2
- Posty: 4923
- Rejestracja: 13 listopada 2012, 21:00
- Motocykl: XV 535 1,1 1,7 1,3
- Lokalizacja: Świętokrzyskie - TOP
- Wiek: 52
- Status: Offline
Re: Montaż alarmu w Virago 535
Polecam STIG-a ma wmontowany czujnik przechyłu motocykla oraz regulowany zbliżeniowy czujnik mikrofalowy, montowałem taki u byłej 535 oraz niedawno w nabytej 1100.k
https://www.youtube.com/channel/UC2cqDn ... subscriber
https://m.facebook.com/groups/660822217 ... mail_notif
ŻYCIE JEST PO TO BY LATAĆ NA MOTO
https://m.facebook.com/groups/660822217 ... mail_notif
ŻYCIE JEST PO TO BY LATAĆ NA MOTO
- leszekk
- Posty: 4147
- Rejestracja: 26 kwietnia 2009, 21:35
- Motocykl: XV750 -> BMW R1200GS
- Lokalizacja: mazowieckie
- Status: Offline
Re: Montaż alarmu w Virago 535
Alarm, pobierający nawet poniżej 0,01 A da Ci zużycie na poziomie 0,2 Ah na dobę, 2 Ah na 10 dni, 6 Ah na miesiąc, Mam wrażenie, że oznacza to, że odpalać będziesz z pychu. Markowe alarmy są na tyle inteligentne, że po kilku dniach braku aktywności motocykla przechodzą w tryb nieaktywny (wyłączają się), dzięki czemu jest nadzieja na bezproblemowe uruchomienie pojazdu. Najwyraźniej projektanci takiego ustrojstwa wychodzą z założenia, że największe ryzyko występuje gdy pozostawiasz motocykl na krótko (zwykle w jakimś nieprzyjaznym otoczeniu). A jeśli motocykl ma stać tydzień lub dłużej to zapewne nie sprawi Ci kłopotu założenie stosownej blokady mechanicznej, co sprawia że alarm będzie mniej przydatny.
Miejsce podłączenia i typ alarmu ... zachowaj dla siebie. To może być kluczowe dla bezpieczeństwa Twojego motocykla.
Miejsce podłączenia i typ alarmu ... zachowaj dla siebie. To może być kluczowe dla bezpieczeństwa Twojego motocykla.
In God we Trust -- all others must submit an X.509 certificate.
- krzycho1978
- Posty: 1238
- Rejestracja: 19 lutego 2010, 16:07
- Motocykl: BMW1200 LT
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Wiek: 45
- Status: Offline
Re: Montaż alarmu w Virago 535
leszekk pisze:Alarm, pobierający nawet poniżej 0,01 A da Ci zużycie na poziomie 0,2 Ah na dobę, 2 Ah na 10 dni, 6 Ah na miesiąc, Mam wrażenie, że oznacza to, że odpalać będziesz z pychu. Markowe alarmy są na tyle inteligentne, że po kilku dniach braku aktywności motocykla przechodzą w tryb nieaktywny (wyłączają się), dzięki czemu jest nadzieja na bezproblemowe uruchomienie pojazdu. Najwyraźniej projektanci takiego ustrojstwa wychodzą z założenia, że największe ryzyko występuje gdy pozostawiasz motocykl na krótko (zwykle w jakimś nieprzyjaznym otoczeniu). A jeśli motocykl ma stać tydzień lub dłużej to zapewne nie sprawi Ci kłopotu założenie stosownej blokady mechanicznej, co sprawia że alarm będzie mniej przydatny.
Miejsce podłączenia i typ alarmu ... zachowaj dla siebie. To może być kluczowe dla bezpieczeństwa Twojego motocykla.
motory nurkowanie narty
667-402-281
- Andrzej S
- Posty: 5547
- Rejestracja: 30 września 2010, 21:43
- Motocykl: GSF650S 2007r
- Lokalizacja: Przyszowice
- Wiek: 53
- Status: Offline
Re: Montaż alarmu w Virago 535
W 535 miałem zamontowany przez poprzedniego właściciela alarm(producenta nie znam) który miał czujnik wstrząsowy , syrenę i tym podobne pierdoły co większość alarmów. Po miesiącu stania zimą w garażu moto odpalało bez problemu a dodam że miałem nieprawidłowy akuś w mojej 535 bo tylko 9Ah. Alarm ze względu na dobrze zabezpieczony garaż był nie załączony co nie oznacza że prądu nie pobierał(reagował przecież na pilota). Jeśli będziesz używać alarmu w sytuacjach takich jak np. krótki postój pod sklepem to nie będzie on miał negatywnego wpływu na akumulator.
Więc chodź pomaluj mi świat na żółto i na niebiesko...