Witam, czy możecie mnie oświecić co może być przyczyną dziwnego zachowania się ładowania w moim moto xv1000?
A dokładnie jest tak:
- po odpaleniu ładowanie jest 14,5-14,7V i wszystko pasuję natomiast po przejechaniu ok 100 km jak się moto pogoni i mocno nagrzeje ładowanie zaczyna skakać 8-16,5V, a gdy przy tym włączę kierunki to całkowicie zanika( a kierunki nie świecą i pada prąd na obrotomierzu). Gdy moto ostygnie znów jest wszystko OK.
Czy może być przyczyna w przegrzewającym się reglerze? A może coś innego?
Akumulator nie jest wygotowany ( ma 1 rok), regulator nie jest nigdzie wystrzelony ( ma również 1 rok, kupiony był w larssonie)
Pozdrawiam.
Krystian.
czyżby regulator?
- leszekk
- Posty: 4147
- Rejestracja: 26 kwietnia 2009, 21:35
- Motocykl: XV750 -> BMW R1200GS
- Lokalizacja: mazowieckie
- Status: Offline
Re: czyżby regulator?
Upewnij się czy regulator jest solidnie umasiony.
In God we Trust -- all others must submit an X.509 certificate.
- joozek
- Posty: 1924
- Rejestracja: 02 kwietnia 2012, 20:10
- Motocykl: virago xv 750 1993
- Lokalizacja: LUBIN
- Wiek: 58
- Status: Offline
Re: czyżby regulator?
masę ... masę panie też sprawdź
oczywiście tą co masz przykręcona do pokrywy bocznej
oczywiście tą co masz przykręcona do pokrywy bocznej
Józek
- KIT
- Posty: 265
- Rejestracja: 04 maja 2011, 23:11
- Motocykl: Virago 1000 Gold
- Lokalizacja: Wronki
- Wiek: 52
- Status: Offline
Re: czyżby regulator?
regler miałem na pastę srebrną od procka przykręcony aby lepiej przewodził. Myślę jeszcze aby dołożyć radiator od procka, może to coś zmieni. Masy miałem sprawdzane - styki poczyszczone. Ale jutro jeszcze raz je przepatrzę.
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: czyżby regulator?
Ewidentnie brak styku.
Sprawdź złącza przy bezpieczniku głównym i na konektorach przewodu "+"
Sprawdź masę przy silniku i masę wiązki pod zbiornikiem palia. Jest przykręcona po lewej stronie do ramy.
Sprawdź złącza przy bezpieczniku głównym i na konektorach przewodu "+"
Sprawdź masę przy silniku i masę wiązki pod zbiornikiem palia. Jest przykręcona po lewej stronie do ramy.