Problem z rozbujaniem DRAG STARA 650 powyzej 70km/h
- Ruffi
- Posty: 91
- Rejestracja: 30 maja 2010, 17:16
- Motocykl: DRAG STAR XVS650A,
- Lokalizacja: Radom
- Wiek: 48
- Status: Offline
Problem z rozbujaniem DRAG STARA 650 powyzej 70km/h
Witam wszystkich przesiadlem sie z Virazki na draga xvs 650, jest to ta sama rodzina dlatego postanowilem was sie poradzic. Może ktoś z was będzie miał jakiś pomysł (mnie się już wyczerpały) mianowicie mam problem z moim dragusiem związany z brakiem możliwości rozbujania go powyżej 70km/h (utrata mocy). Jak chce przyspieszyć to jest odczuwalny brak mocy motorka nie chce iść tzn nie mogę go rozbujać do większych prędkości. Dodam ze wymienilem filt paliwa oleje, swiece sprawdzalem cewki dobre wyniki. Z mysla ze sprawa dotyczy gaznikow a ja nie posiadam sprezarki oddalem moto do mechanika. Mechanik wyczyscil gazniki ale problem pozostal. Objaw jest taki ze np. po uruchomieniu na biegu jałowym przy odkręceniu manetki wchodzi na 8000obr/min drugim razem operacja ta kończy się na 6000obr/min (odcina zapłon). Mechanik już chciał mi moto oddać mówiąc ze to coś z elektryka ale po rozmowie z nim powiedział, że jak go podpiął pod butelkę (pobieranie paliwa) to jej nie zassało w innych motorach zauważył zassanie delikatne buteli w moim nie było tego efektu czy problem może dotyczyć pompy paliwa. Zostawiłem moto jeszcze na sprawdzenie tego przypadku, czyli odpięcie pompy a nawet filtra paliwa i sprawdzenie na opadowym jak maszyna działa. Pompa podaje ale może za małe ciśnienie i to może powodować ze dostaje nie wystarczająca dawkę paliwa. Jako drugi problem stawiał moduł zapłonowy ale zastanawia mnie czy jak moduł się psuje to już totalnie czy po prostu bruździ jaki są wasze sugestie co o tym sadzicie. Dodam ze moto normalnie pali mnie juz brak pomyslow, podlaczylem alarm firmy STIG, woltomierz i obrotomierz ale nie sadze aby one mi bruzdzily bo motorek chodzil a dostal jeszcze lepszego wigoru jak wymienilem mu krocce ssace. Przejechalem 300km i po tym przebiegu zaczelo sie pierdaczyc. Jesli kogos urazilem piszac na waszym forum odnosnie draga to przepraszam ale uwazam ze niektorzy z was zeby zjedli na virazkach a dragus to prawie virka.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Problem z rozbujaniem DRAG STARA 650 powyzej 70km/h
70km/h to chyba na jednym cylindrze latasz......
czujnik położenia wału sprawdź (wtyczka pod zbiornikiem przy ramie jest, gaźniki gruntownie przeglądnij...
czujnik położenia wału sprawdź (wtyczka pod zbiornikiem przy ramie jest, gaźniki gruntownie przeglądnij...
- Ruffi
- Posty: 91
- Rejestracja: 30 maja 2010, 17:16
- Motocykl: DRAG STAR XVS650A,
- Lokalizacja: Radom
- Wiek: 48
- Status: Offline
Re: Problem z rozbujaniem DRAG STARA 650 powyzej 70km/h
Pali na dwa cylindry mechanik sprawdzał dwa razy gaźnik i mówi ze jest ok o czujniku nie myślałem. Mam nadzieje ze to pompa okaże się w poniedziałek.
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Problem z rozbujaniem DRAG STARA 650 powyzej 70km/h
przy uszkodzonej pompie by strzelał i szarpał ....
- Blunio
- Posty: 5793
- Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
- Motocykl: Trek X-Caliber 8
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Wiek: 72
- Status: Offline
Re: Problem z rozbujaniem DRAG STARA 650 powyzej 70km/h
Co prawda to było w Maluchu, ale to też dwa garnki. Też kręcił się do 70 km/h i ani grama więcej. Okazało się potem że w pompie paliwa wytarł się jeden z zaworków i pompa nie miała pełnej wydajności. Takie same objawy była jak wytarł się popychacz pompy paliwa współpracujący z krzywką na wale. Czasem mała zmiana tolerancji współpracujących części powoduje zmniejszenie wydajności pompy i takie są objawy. Trzeba też sprawdzić drożność (filtry) instalacji zasilania paliwem
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
- jacek71
- Posty: 365
- Rejestracja: 13 sierpnia 2009, 20:53
- Motocykl: DS 1100
- Lokalizacja: Częstochowa
- Wiek: 52
- Status: Offline
Re: Problem z rozbujaniem DRAG STARA 650 powyzej 70km/h
Kolego widzę że Forum Draga nie poradziło sobie z twoim problemem (a sporo tam rad było),może to problem z impulsatorem (poczytaj na forum Draga to będziesz wiedział o czym pisze ) musisz pomierzyc jego oporność .A swoja drogą to szkoda że zamiast bulgotac masz kłopoty,ja też w tamtym roku przesiadłem sie z Virci na Draga 650 i zero kłopotów ,a juz myśle o wiekszej siostrze ,powodzenia w rozwiązaniu problemu.
Bulgotanie to piekny dżwięk i doznanie.
Było Virago 535 , Drag Star 650 Classic , Yamaha Road Star 1700 ,XVS 950 MS ,Shadow 600, DL 650 V-STROM , DS 650 Custom ,znów XVS 950 ,Drag Star 1100 i Virago 125 żony
Było Virago 535 , Drag Star 650 Classic , Yamaha Road Star 1700 ,XVS 950 MS ,Shadow 600, DL 650 V-STROM , DS 650 Custom ,znów XVS 950 ,Drag Star 1100 i Virago 125 żony
- Ruffi
- Posty: 91
- Rejestracja: 30 maja 2010, 17:16
- Motocykl: DRAG STAR XVS650A,
- Lokalizacja: Radom
- Wiek: 48
- Status: Offline
Re: Problem z rozbujaniem DRAG STARA 650 powyzej 70km/h
Serdecznie dzięki za wszelkie porady. Kolego nie jest tak do końca ze na forum draga koledzy nie pomogli ale im większego grona zapytam to więcej jakiś odpowiedzi (informacji) przeważających uzyskam. Ja podejrzewam pompę okaże się w tym tygodniu jeśli nie pompa to właśnie będzie trzeba sprawdzić impulsator i moduł zapłonowy. Tylko ze jeśli byłby to moduł to czy można uruchomić moto? czy moduł nie pada odrazu. Z elektryki jestem laik dlatego mnie to zastanawia. A w maluchu słuszna uwaga nawet mój kolega miał taki przypadek. Jak mysliscie jak się podepnie bez pompy na opadowy do gaźników to da rade sprawdzić czy to pompa - brak efektu który opisałem, bo po podłączeniu pompy do aku może dawac paliwo ale może to być zamale ciśnienie w celu wypełnienia komór.
- Ruffi
- Posty: 91
- Rejestracja: 30 maja 2010, 17:16
- Motocykl: DRAG STAR XVS650A,
- Lokalizacja: Radom
- Wiek: 48
- Status: Offline
Re: Problem z rozbujaniem DRAG STARA 650 powyzej 70km/h
Wygląda na to ze problem zniknął jutro przetestuje moto na trasie. Problem polegał na źle dobranym filtrze powietrza - dokładniej łapał lewe powietrze. Włożona została obudowa oryginalna i pomogło, miałem z HIGWAYHAWKa można było się z nią pobawić, mnie juz zapal minął nie chce mi się szukać gdzie brał lewe powietrze. Jeśli ktoś z was jest zainteresowany zakupem mogę go sprzedać (mogę podesłać foty).
PZDR
PZDR
- HaCaT
- Posty: 686
- Rejestracja: 04 sierpnia 2009, 10:46
- Motocykl: GS, DS, XR, XS itd.
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 41
- Status: Offline
Re: Problem z rozbujaniem DRAG STARA 650 powyzej 70km/h
a weź mi wytłumacz, jeśli powietrze które nie przechodziło przez filtr było "lewe", to czy to oznacza, że to co przechodzi przez filtr jest "prawe"?Ruffi pisze:Wygląda na to ze problem zniknął jutro przetestuje moto na trasie. Problem polegał na źle dobranym filtrze powietrza - dokładniej łapał lewe powietrze. Włożona została obudowa oryginalna i pomogło, miałem z HIGWAYHAWKa można było się z nią pobawić, mnie juz zapal minął nie chce mi się szukać gdzie brał lewe powietrze. Jeśli ktoś z was jest zainteresowany zakupem mogę go sprzedać (mogę podesłać foty).
PZDR
no offence
- vinny
- Posty: 1107
- Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
- Motocykl: xv 750 92 4FY
- Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
- Status: Offline
Re: Problem z rozbujaniem DRAG STARA 650 powyzej 70km/h
Jezeli bral powietrze przed gaznikiem to bylo to tylko niefiltrowane powietrze , a nie "lewe". Jak dla mnie to mala wydajnosc pomy paliwowej .Mozna to sprawdzic . Podepnij przyrzad do pomiaru poziomu paliwa w gazniku i wlacz zaplon ( bez odpalania maszyny),pompa powinna uzupelnic poziom paliwa w komorach , jezeli poziom bedzie prawidlowy w obydwoch gaznikach to znaczy ze pompa dziala prawidlowo. Jezeli poziom bedzie za niski w obu gaznikach o te sama wartosc , to znaczy , ze pompa ma za mala wydajnosc . Przed wymiana pompy dobrze jest sprawdzic caly uklad paliwowy od zbiornika ( lacznie z siateczkami w zbiorniku) do gaznikow czy nie ma zatorow , bo to ma z kolei wplyw na prace pompy
Sorki za angielska klawiatura
Sorki za angielska klawiatura
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
- Ruffi
- Posty: 91
- Rejestracja: 30 maja 2010, 17:16
- Motocykl: DRAG STAR XVS650A,
- Lokalizacja: Radom
- Wiek: 48
- Status: Offline
Re: Problem z rozbujaniem DRAG STARA 650 powyzej 70km/h
Reasumujac najprawdopodobniej filtr powietrza nie przepuszczal wlasciwej dawki powietrza potrzebnej do sporzadzenia mieszaniki palnej. Mozliwe rowniez ze nie pobieral powietrza z pomiedzy cylindrow (cieple). W kazdym badz razie wymiana filtra wraz z obudowa (orginal) pomogla moto dostalo wigoru i chodzi tak jak powinno chodzic. Kolego HaCaT w zaleznosci od sposobu siedzienia na moto ma sie lewe i prawe powietrze
Pzdr temat mozna zamknac
Pzdr temat mozna zamknac