Virago 535
-
- Status: Offline
Virago 535
Witam.
Panowie i Panie mój problem polega na tym że nie spełna miesiąc temu miałem moto u mechanika (regulacjia gaźników, zaworów) po odbiorze z warsztatu do ubiegłej niedzieli było ok i nagle bum zawory znowu zaczeły walić tak az jadac nie słychac tłumików tylko klekot zaworów.Zaprowadziłęm dziś moto do tego samego mechanika ale on twierdzi ze winta tkwi gdzieś głebiej, co może byc przyczyną ?mechanik dupa czy raczej szukac winy w silniku ? ? ?
Panowie i Panie mój problem polega na tym że nie spełna miesiąc temu miałem moto u mechanika (regulacjia gaźników, zaworów) po odbiorze z warsztatu do ubiegłej niedzieli było ok i nagle bum zawory znowu zaczeły walić tak az jadac nie słychac tłumików tylko klekot zaworów.Zaprowadziłęm dziś moto do tego samego mechanika ale on twierdzi ze winta tkwi gdzieś głebiej, co może byc przyczyną ?mechanik dupa czy raczej szukac winy w silniku ? ? ?
-
- Status: Offline
Re: Virago 535
Zawory aż tak walą a ty nadal jedziesz?
Mam wrażenie że to coś innego ci klekocze
Mam wrażenie że to coś innego ci klekocze
- Blunio
- Posty: 5793
- Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
- Motocykl: Trek X-Caliber 8
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Wiek: 72
- Status: Offline
Re: Virago 535
może kontra na śrubie regulacyjnej puściła i nastawy "sie rozjechały" ... warto sprawdzić zanim rozmontuje się silnik
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
-
- Status: Offline
Re: Virago 535
sie okazało ze to nie wina zaworów a mechanik bez rozebrania silnika powiedziałze nie stwierdzi co to moze byc
a za rozebranie zawołał sobie 1000zł bo silnik trzeba wyciagac
na zimnym silniku nie słychac głosno dopiero jak sie nagrzeje
a za rozebranie zawołał sobie 1000zł bo silnik trzeba wyciagac
na zimnym silniku nie słychac głosno dopiero jak sie nagrzeje
- Jotek535
- Posty: 63
- Rejestracja: 15 czerwca 2011, 15:46
- Motocykl: Virago 535
- Lokalizacja: Lidzbark Welski
- Wiek: 32
- Status: Offline
Re: Virago 535
Jeszcze dorzucisz 1000 i masz urzywany silnik, lepiej zmień mechanika, i sprawdź czy jak wciskasz sprzęgło to się te klekotanie ucisza
-
- Status: Offline
Re: Virago 535
przy wciskaniu sprzęgła nic sie nie dzieje prawdopodobnie korba wali
- Bynio
- Posty: 1300
- Rejestracja: 05 czerwca 2011, 18:21
- Motocykl: XVS 1300 2007r.
- Lokalizacja: Kutno
- Wiek: 58
- Status: Offline
Re: Virago 535
Może mechanik jak korygował zawory to nie na tym sówie ? jak tak zrobiłem i po odpaleniu waliło niesamowicie. Zastanowiłem się chwilę i wtedy ustawiłem wał prawidłowo do regulacji.
Umiarkowane spożywanie alkoholu nie jest szkodliwe nawet w duzych ilościach
- karol123
- Posty: 172
- Rejestracja: 19 sierpnia 2009, 20:31
- Motocykl: BMW K100
- Lokalizacja: Poznań
- Wiek: 44
- Status: Offline
Re: Virago 535
Wał korbowy raczej niekonczy się w ciagu jednego tygodnia raczej jednak zawory. Luz na wale albo na sworzniu najlepiej słychac na małych obrotach jadąc na najwyzszym biegu
Jawka 50 Komar 3 Ogar 200 WSK 125 M06 175 Kobuz Mińsk 125 MZ 250 Jawa 350
-
- Status: Offline
Re: Virago 535
najbardziej słychać jak silnik jest ciepły jak zimny to wmiare cicho znajomy powiedział ze moga to byc łańcuszki rozrządu jak sie jedzie na wysokich obrotach to najgłośniej jest
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Virago 535
jakoś mnie się wydaje, że Ci panewka stuka...
- spaw
- Posty: 731
- Rejestracja: 06 kwietnia 2011, 00:10
- Motocykl: Tiger 900
- Lokalizacja: Katowice
- Wiek: 34
- Status: Offline
Re: Virago 535
Tez mi sie wydaje ze to panewka. Mialem to samo
-
- Status: Offline
Re: Virago 535
Jak to panewka stuka to koszty naprawy beda duże?
Czy moge troche jeszcze pojezdzić czy raczej nie ryzykować i remontować od razu.?
Czy moge troche jeszcze pojezdzić czy raczej nie ryzykować i remontować od razu.?
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Virago 535
jeżeli jest to panewka to czop wału masz już owal wiec szlif, o ile się zmieści jeszcze. Jak dużo latałeś to niestety wymiana wału.
Stuk metaliczny czy głuchy?
bo metalicznie to zawory i pierścienie, głucho to panewka lub sworzeń tłokowy
Łańcuchy słychać przy schodzeniu z obrotów. Zawsze możesz dekielki zrzucić i sprawdzić naprężenie łańcuszków oraz luz ich na zębatkach
Stuk metaliczny czy głuchy?
bo metalicznie to zawory i pierścienie, głucho to panewka lub sworzeń tłokowy
Łańcuchy słychać przy schodzeniu z obrotów. Zawsze możesz dekielki zrzucić i sprawdzić naprężenie łańcuszków oraz luz ich na zębatkach
-
- Status: Offline
Re: Virago 535
jak najbardziej metaliczny zawory były dwa razy sprawdzane i niby wszytsko ok duzo nie jezdze oszczedzam maszyne nie jeżdzę dużo