Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
W lampie sa do podswietlenia kierunkow, jak kupilem mialem rozlaczone i nie swiecily, podlaczylem i dziala
Jedyny sposob aby sie przekonac do czego to jest - podlaczyc i obserwowac zmiany
"W każdym normalnym człowieku tkwi szaleniec i próbuje wydostać się na zewnatrz"
Terry Pratchett
Po kolorach kabli wygląda mi to na czujnik rezerwy paliwa - złącza nie są oryginalne.
Podłącz je (kolejność nie ma znaczenia) i zaobserwuj kontrolkę rezerwy
ELITARNA LOŻA SZYDERCÓW
NIE UFAJ MECHANIKOWI, ZRÓB TO SAM !!! Nie udzielam porad na PW - od tego jest forum!
masz rację waldi,to kable od czujnika paliwa -spuściłem troche i działa walczę z ładowaniem sprawdziłem tak jak opisywałeś wygląda na regulator napięcia
przy zapalonym silniku niskie obroty 12v przy 2000tyś 12,4 sprawdzałem regulator według schematu szoguna tylko na jednym pinie miernik pokazywał 1,20 na pozostałych wcale nie reagował
Powinieneś jeszcze przynajmniej zmierzyć napięcia międzyfazowe alternatora, aby można było coś więcej powiedzieć o twoim przypadku.
Masz tu link do wątku w którym -waldi- opisywał innemu koledze jak to zrobić: viewtopic.php?f=21&t=15373#p286323