Problem z kranikiem [virago 125]
-
- Status: Offline
Problem z kranikiem [virago 125]
Witajcie.Mam problem z kranikiem w virago 125.Kranik posiada trzy ustawienia.RES-PRI-ON.Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć te oznaczenia?Jechałem sobie dzisiaj na PRI,myślałem że wtedy leci paliwo,tylko podczas jazdy i rozruchu.
Motocykl zaczoł szarpać i zgasł.Pomyślałem że nie ma paliwa i przełączyłem na rezerwe.Nie pali! .Patrze do baku ani kropli paliwa...Czy na ustawieniu PRI-pobiera całe paliwo nawet z rezerwy?Jak to jest?Na którym mam jeździć normalnie PRI czy ON?
I drugie pytanko ile rezerwy jest w 125?
Proszę o pomoc bo mam jutro dłuższy wyjazd...a niewiem jak to ustawić żeby znowu nie wciągło całego paliwa z baku;/
Motocykl zaczoł szarpać i zgasł.Pomyślałem że nie ma paliwa i przełączyłem na rezerwe.Nie pali! .Patrze do baku ani kropli paliwa...Czy na ustawieniu PRI-pobiera całe paliwo nawet z rezerwy?Jak to jest?Na którym mam jeździć normalnie PRI czy ON?
I drugie pytanko ile rezerwy jest w 125?
Proszę o pomoc bo mam jutro dłuższy wyjazd...a niewiem jak to ustawić żeby znowu nie wciągło całego paliwa z baku;/
- zibi-nl
- Posty: 201
- Rejestracja: 10 sierpnia 2011, 17:49
- Motocykl: XVS 1300 CT
- Lokalizacja: Mordy (PL) Kleve (D)
- Status: Offline
Re: Problem z kranikiem [virago 125]
Temat już był przerabiany, poszukaj na drugiej stronie pod "kranik paliwa "
-
- Status: Offline
Re: Problem z kranikiem [virago 125]
Właśnie czytałem ten temat.
ALe czy na PRI ,leci także paliwo z z rezerwy?Tj.wszystko?Jeśli jeźdże na pri,mogą być jakieś problemy z zapalaniem,itd?
Z tego co wyczytałem mam jeździć na ON?tak?Wtedy idzie z pompki paliwa?
OStatnie pytanko ile ma tej rezerwy 125?Bo 535 ma chyba 2,5l?
ALe czy na PRI ,leci także paliwo z z rezerwy?Tj.wszystko?Jeśli jeźdże na pri,mogą być jakieś problemy z zapalaniem,itd?
Z tego co wyczytałem mam jeździć na ON?tak?Wtedy idzie z pompki paliwa?
OStatnie pytanko ile ma tej rezerwy 125?Bo 535 ma chyba 2,5l?
- zibi-nl
- Posty: 201
- Rejestracja: 10 sierpnia 2011, 17:49
- Motocykl: XVS 1300 CT
- Lokalizacja: Mordy (PL) Kleve (D)
- Status: Offline
Re: Problem z kranikiem [virago 125]
Tu juz nie pomoge mam troszke inaczej w 750-ce ale na PRI leci caly czas i lampka sie nie zapali, ja jezdze na RES i dolewam co 200km na full
Re: Problem z kranikiem [virago 125]
tylko lampka pokaże jak masz mało paliwa bo PRI pomija rezerwęzibi-nl pisze:lampka sie nie zapali
-
- Status: Offline
Re: Problem z kranikiem [virago 125]
Acha czyli na Pri to tak jakby na rezerwie tylko że leci nawet na postoju?
- mad91K
- Posty: 721
- Rejestracja: 27 maja 2009, 11:26
- Motocykl: Suzuki Bandit 650 06
- Lokalizacja: Bishops Stortford
- Wiek: 32
- Status: Offline
Re: Problem z kranikiem [virago 125]
PRI - zalewa komorę gaźnika , paliwo jest pobierane nawet z rezerwy i to do momentu aż się będzie przelewało , Ty zalejesz silnik , a to się będzie dalej lało , z tym trzeba ostrożnie.
RES - oczywiście rezerwa
ON - nie trzeba tłumaczyć
RES - oczywiście rezerwa
ON - nie trzeba tłumaczyć
Szable do boju lance w dłoń? bolszewika goń goń goń !
ETZ 125 88' --> XV 125 99' --> VL 125 01' --> GPZ 500s '00 --> GSF 650S K6 06'
ETZ 125 88' --> XV 125 99' --> VL 125 01' --> GPZ 500s '00 --> GSF 650S K6 06'
-
- Status: Offline
Re: Problem z kranikiem [virago 125]
A ja glupi jeździłem na PRI cały czas;/Czy to ma jakiś wpływ na prace silnika?Gorsze zapalanie,zalewanie itp?
Bo jeżdżąc na PRI,działo mi się tak że miał jakby dziure w gazie gdy jadąc np.na prawie pełnym gazie,puściłem manetke,i dodałęm gazu to po czasie dopiero wchodził na obroty,jakby go zalało...
Bo jeżdżąc na PRI,działo mi się tak że miał jakby dziure w gazie gdy jadąc np.na prawie pełnym gazie,puściłem manetke,i dodałęm gazu to po czasie dopiero wchodził na obroty,jakby go zalało...
Re: Problem z kranikiem [virago 125]
Jeżdżenie na PRI ma tę wadę że jeśli zatnie ci się zawór iglicowy w gaziorku to waha ucieknie nawet na postoju, poza tym nie ma żadnej różnicy w jeździe
-
- Status: Offline
Re: Problem z kranikiem [virago 125]
Jak jeździłeś na PRI, to koniecznie musisz sprawdzić czy teraz przypadkiem nie masz za dużo "oleju".
-
- Status: Offline
Re: Problem z kranikiem [virago 125]
No to dobrze ,
gdybyś miał za dużo to "olej" nadawałby się do wymiany .
gdybyś miał za dużo to "olej" nadawałby się do wymiany .