Może ktoś przerabiał temat. Klocki jeszcze fajne w grubości, ale długo jeżdżone na cieknącej ladze (nie ja dodam tylko). Tarcza była wręcz tłusta i czarna a hamowania wcale, no może trochę, w każdym razie do dupy całkiem.
Tarcza się teraz myje i moczy w benzynie. Ktoś reanimował takie klocki? (nie wiem czy sens jest)
To jest vtx z jedną tarczą.
zaolejone klocki - do uratowania??
- marian07
- Posty: 271
- Rejestracja: 20 listopada 2009, 08:48
- Motocykl: VN900
- Lokalizacja: Zajezierze
- Wiek: 59
- Status: Offline
zaolejone klocki - do uratowania??
Najdroższa jest pierwsza butelka
LS650, XV750, C90, VTX1300, VTX1800, ST1100, VS1400, VL800, VT1100C3Aero, VF750, MGNevada750, C50
LS650, XV750, C90, VTX1300, VTX1800, ST1100, VS1400, VL800, VT1100C3Aero, VF750, MGNevada750, C50
- Marek73
- Posty: 5138
- Rejestracja: 05 września 2007, 08:51
- Motocykl: była Virago 750 jest CZARNY WALDEK
- Lokalizacja: Kotla
- Wiek: 51
- Status: Offline
Re: zaolejone klocki - do uratowania??
Marian - jak już i tak masz wszystko porozbierane to nie lepiej założyć nowe? Będziesz miał przynajmniej spokój na kilkanaście tysięcy km.
- madey
- Posty: 304
- Rejestracja: 03 lipca 2009, 16:35
- Motocykl: Virago XV 750 '93
- Lokalizacja: Gliwice
- Wiek: 38
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: zaolejone klocki - do uratowania??
ja reanimowałem, moczyłem, cudowałem - poprawa była, ale jazda wciąż na tym była niebezpieczna. Jeżeli klocki ciągnęły olej długi czas to tylko wymiana. Ja zdecydowałem się na wymianę klocków i dopiero wtedy pojawiły się hamulce.
- GLIWICKI
- Posty: 5643
- Rejestracja: 01 października 2007, 23:08
- Motocykl: XV 750 '97
- Lokalizacja: Śląsk
- Wiek: 54
- Status: Offline
Re: zaolejone klocki - do uratowania??
Nie ryzykuj ... Klocki są porowate i olej zapewne wlazł dość głęboko w strukturę. Po co masz ryzykować? Hamulce to zbyt ważna rzecz by szukać na nich oszczędności
- marian07
- Posty: 271
- Rejestracja: 20 listopada 2009, 08:48
- Motocykl: VN900
- Lokalizacja: Zajezierze
- Wiek: 59
- Status: Offline
Re: zaolejone klocki - do uratowania??
tak też zrobię, ryzykować nie ma co
Najdroższa jest pierwsza butelka
LS650, XV750, C90, VTX1300, VTX1800, ST1100, VS1400, VL800, VT1100C3Aero, VF750, MGNevada750, C50
LS650, XV750, C90, VTX1300, VTX1800, ST1100, VS1400, VL800, VT1100C3Aero, VF750, MGNevada750, C50