przedni błotnik
-
- Status: Offline
przedni błotnik
Witam wszystkich,
Czy ktoś z was ma zainstalowany przedni błotnik inny niż fabryczny?
Pomimo że w miarę zgrabny, zauważyłem, że zupełnie nie spełnia funkcji ochrony
dołu silnika. To znaczy nawet po wilgotnej drodze mam upaćkany dół.
Co by było przy ewentualnym deszczu - wole nie myśleć.
Może coś takiego ??
Czy ktoś z was ma zainstalowany przedni błotnik inny niż fabryczny?
Pomimo że w miarę zgrabny, zauważyłem, że zupełnie nie spełnia funkcji ochrony
dołu silnika. To znaczy nawet po wilgotnej drodze mam upaćkany dół.
Co by było przy ewentualnym deszczu - wole nie myśleć.
Może coś takiego ??
-
- Status: Offline
Re: przedni błotnik
ale Virago to chopper, motocykl do wyglądania a nie funkcjonalności. Równie dobrze można chlapacze dorobić z gumy, tylko jak to będzie wyglądało...
-
- Status: Offline
Re: przedni błotnik
Argumentujesz moim zdaniem zupełnie nietrafnie.
Jeśli chopper miałby tylko wyglądać to można go ubrać jak lale i postawić jako pomnik przed domem. Ja jednak wolę funkcjonalność, co nie oznacza od razu że chcę instalować chlapacza z gumy. Popatrz sobie na błotniki poważniejszych motorków, jak choćby Dragstary czy większe. Każdy z nich ma dłuższy błotnik i to jednocześnie lepiej wygląda jak i pomaga chronić silnik.
Jeśli chopper miałby tylko wyglądać to można go ubrać jak lale i postawić jako pomnik przed domem. Ja jednak wolę funkcjonalność, co nie oznacza od razu że chcę instalować chlapacza z gumy. Popatrz sobie na błotniki poważniejszych motorków, jak choćby Dragstary czy większe. Każdy z nich ma dłuższy błotnik i to jednocześnie lepiej wygląda jak i pomaga chronić silnik.
- buchalter
- Posty: 474
- Rejestracja: 04 września 2007, 13:41
- Motocykl: Honda VTX 1300C
- Lokalizacja: Krosno Odrzańskie
- Wiek: 61
- Status: Offline
Re: przedni błotnik
Hmm... Drag Stary są i wersji Custom, z 'krótkimi' błotnikami. Wersje Classic, z 'długim', przednim błotnikiem, mają szersze koła. Moim zdaniem, do wąskiego koła z przodu, a takie właśnie mają choppery, bardziej pasuje 'skąpy' błotnik. Fakt, nie jest funkcjonalny, ale dla mnie wygląd ma priorytet w tego typu motocyklach.
-
- Status: Offline
Re: przedni błotnik
dokładnie. drag stary w wersji classic (czyli pewnie tej, o której piszesz, bo ma takie duże błotniki) to cruisery a nie choppery. dwie różne filozofie. chopper, jak sama nazwa mówi, mają "pocięte" częsci, ma być skąpo i głośno. poważniejszym motorkiem od 535 jest np intruder 1400 i ma również skąpy błotnik. ihmo nie ma co niszczyć stylu virażki. może po prostu to nie do końca to czego szukasz i wolisz cruisery?
- mariusz757
- Posty: 580
- Rejestracja: 04 września 2007, 20:32
- Motocykl: R 1
- Lokalizacja: Świecie
- Wiek: 48
- Status: Offline
Re: przedni błotnik
dokladnie, zaor mylisz chopera z cruiserem
-
- Status: Offline
Re: przedni błotnik
Jak widać po wypowiedziach są entuzjaści prawdziwych choperów no i dobrze, z tym że prawdziwy taki motocykl powinien być całkowicie golutki.Bez przedniej szyby,sakw,piórnika czy nawet kierunkowskazów. Ale kto z was wyobraża sobie jeździć takim sprzętem na zloty czy dalsze parodniowe wypady-gdzie trzeba zabrać ze sobą namiot jakieś ciuchy korytko itd. Jadąc na trasie nie zawsze mamy piękną pogodę ale i mgłę czy obfity deszcz.Tak że wcale się nie dziwię iż niektórzy z nas chcą się trochę osłonić od tej wody z jezdni. A przy błotniczku u Virażki tego się nie da. przy takiej jeździe w czasie deszczu jest się mokrym od stóp po same j_ _a. Dobrym rozwiązaniem jest założenie małego chlapacza na przednim błotniku, niedużo to szpeci wygląd ale jaki jest funkcjonalny. Trzeba go zrobić estetycznie jak to mówią ze smakiem, a nie powiesić kawał starej podeszwy od dziurawego buta. Chyba że są tacy co wyjeżdżają tylko jak jest piękna pogoda na małą przejażdżkę, wtedy to jest wszystko ok. Fajnie by było mieć kilka motorków takich jak chopera, cruisera, enduro, plastika czy skuterka po zakupy do najbliższego sklepu. No ale to nie na nasze warunki i kieszeń - więc cieszmy się i dbajmy o to co mamy. A wtedy nasze koniki będą nam wdzięczne i nas nie zawiodą.
-
- Status: Offline
Re: przedni błotnik
jest jeden banalny sposób na to
odkręcamy błotnik
i przykręcamy odwrotnie
wtedy jest dłuższym końcem w stronę silnika
i już mniej chlapie , a kolega dołożył jeszce kawałek wypolerowanej balchy aluminioej
i ma super
odkręcamy błotnik
i przykręcamy odwrotnie
wtedy jest dłuższym końcem w stronę silnika
i już mniej chlapie , a kolega dołożył jeszce kawałek wypolerowanej balchy aluminioej
i ma super
-
- Status: Offline
Re: przedni błotnik
Nie jest wcale tak łatwo.
Przedni błotnik ma po 2 mocowania na śruby z każdej strony, niesymetrycznie więc trzeba wiercić nowe dziury.
No i orzełek będzie mi wtedy patrzył w ziemie
Przedni błotnik ma po 2 mocowania na śruby z każdej strony, niesymetrycznie więc trzeba wiercić nowe dziury.
No i orzełek będzie mi wtedy patrzył w ziemie
- kasia-jaro
- Posty: 1037
- Rejestracja: 02 października 2007, 19:26
- Motocykl: wigry 3
- Lokalizacja: Pcin Dolny
- Wiek: 50
- Status: Offline