Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
EDDIE pisze:A jaki masz problem, żeby wsadzić do opony dętkę?
z wsadzeniem nie ma żadnego problemu,
problemy zaczynają się gdy złapiesz gwoździa bo na bezdętkowej, jak nie przetniesz opony, to najczęściej dojedziesz do wulkanizatora a na dętkowej już nie.
A na jaką pozwala Ci Twój budżet? Jeśli finanse nie są problemem to wybierz najbardziej wychwalane, na przykład Metzelera, o bridgestonach różnie mówią - ja mam i nie narzekam ...
In God we Trust -- all others must submit an X.509 certificate.
przyszedł mi wczoraj metzeler marathon z oponeo kupiony - dzięki za info Sławek68
ktoś wie gdzie na niej znajduje się data produkcji? szukałem i jakoś nie widzę. w oponeo powiedzieli, że ich opony mają max 18 miesięcy, ale jakoś fajnie by było gdybym mógł to sprawdzić ;]~~
[ Dodano: Pią Lut 11, 2011 7:44 pm ]
a więc atrakcyjna cena marathona w oponeo jest już jasna, prze telefon poinformowano mnie, że ich opony są nowe, czyli "maksymalnie 18sto miesięczne" - otrzymałem 22u miesięczną!
ja kupilem w zeszlym tygfodniu u nich metzelera co ma 26 miechow, ale cenka byla atracyjna no i w porownaniu do opony, ktora teraz mam (7-letnia) to jak nowosc
EDDIE pisze:A jaki masz problem, żeby wsadzić do opony dętkę?
z wsadzeniem nie ma żadnego problemu,
problemy zaczynają się gdy złapiesz gwoździa bo na bezdętkowej, jak nie przetniesz opony, to najczęściej dojedziesz do wulkanizatora a na dętkowej już nie.
To raczej żaden problem, od 5-6 lat nie złapałem gwoździa ani w moto ani w puszce.
Ci co jeżdżą dużo w trasy wożą z sobą na ogół zestaw z łatkami do opony.
SZUKASZ KASKU, OPON LUB CZĘŚCI? NAPISZ MAILA na adres edward@pietron.pl NIE PISZ NA PW!
To może ja spróbuję
Gwoździe jednak na drodze się zdarzają i to w miejscach i sytuacjach najmniej pożądanych.
Do załatania dętki niezbędne jest zdjęcie koła (chyba, że się nie znam) a to raczej wymaga albo podnośnika albo chociaż centralki. To nie jest standardowe wyposażenie każdego motocykla. Załatanie opony bezdętkowej jest możliwe bez demontażu koła, bez specjalistycznych narzędzi, podnośników itd. Można także z powodzeniem użyć wszelkiego rodzaju łatek w płynie (chociaż ich użycie jest raczej mało zalecane) i w przypadku opony bezdętkowej prawdopodobieństwo skutecznego załatania nieszczelności jest większe niż w przypadku dętki, która to dętka czasem pęka a nie tylko ulega przebiciu/przetarciu.
Powiedzmy tak - mam motocykl, który wymaga opon z dętkami --> nie mam dylematu, zakładam to, co mogę. Jeśli mam motocykl przystosowany do opon bezdętkowych to zakładam bezdętkowe bo oszczędzanie kilkudziesięciu złotych na oponie po prostu mija się z celem
In God we Trust -- all others must submit an X.509 certificate.
leszekk pisze: Jeśli mam motocykl przystosowany do opon bezdętkowych to zakładam bezdętkowe bo oszczędzanie kilkudziesięciu złotych na oponie po prostu mija się z celem
Eddi, jaka konkretnie opona tyle kosztuje u Ciebie ?
Ja mam z tyłu starą i zjechaną BRIDGESTONE EXEDRA G524 140/90-15 M/C 70S. Czy masz też taką i ile by kosztowała ?
Witam,
ja dzisiaj założyłem na tył Heidenau-a (od Eddiego zresztą - thx Eddie) i powiem szczerze, chyba lepsza NOWA jakakolwiek niż stary bridgestone, pirelli itd...
Motong skręcać zaczął przynajmniej - a wszystko przez to że stara opona miała w przekroju profil oponki z fiata 126p, żadnego zaokrąglenia - poprostu ścięta w kwadrat
I co mnie uderzyło podczas jazdy - motocykl nie myszkuje tak bardzo na frezowanym asfalcie. Pomyśleć, że taka różnica tylko powymianie jednego kapcia - a podobno to przednia opona w motocyklu jest najważniejsza.
Bliżej wakacji pewnie będzie wymiana przodu...
pzdr
LL
Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem?