Heloł.
Podobnie jak z olejami silnikowymi mamy tu dosyć spory wybór różnych producentów, ale dosyć spory rozrzut cenowy nieco mnie zastanawia.
Np. Motul 0,5l kosztuje tyle samo co Castrol 0,25l (w moto-akcesoriach)
Czy są między nimi jakieś większe różnice?
Jakie polecacie do 535 (w ramach np DOT 4)?
Płyny hamulcowe
- Schwartzu
- Posty: 1805
- Rejestracja: 23 kwietnia 2009, 21:03
- Motocykl: XV535'99, BMWR1100RT
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 39
- Status: Offline
Płyny hamulcowe
"Without Contraries is no progression. Attraction and Repulsion, reason and Energy, Love and Hate, are necessary to Human existence."
W. Blake
W. Blake
- leszekk
- Posty: 4147
- Rejestracja: 26 kwietnia 2009, 21:35
- Motocykl: XV750 -> BMW R1200GS
- Lokalizacja: mazowieckie
- Status: Offline
Re: Płyny hamulcowe
Moim skromnym zdaniem różnica jest jedynie w kolorze opakowania.
In God we Trust -- all others must submit an X.509 certificate.
- Andrzej S
- Posty: 5547
- Rejestracja: 30 września 2010, 21:43
- Motocykl: GSF650S 2007r
- Lokalizacja: Przyszowice
- Wiek: 53
- Status: Offline
Re: Płyny hamulcowe
Nie byłbym zdziwiony gdyby oba te produkty wyszły z tej samej rozlewni
Więc chodź pomaluj mi świat na żółto i na niebiesko...
- Schwartzu
- Posty: 1805
- Rejestracja: 23 kwietnia 2009, 21:03
- Motocykl: XV535'99, BMWR1100RT
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 39
- Status: Offline
Re: Płyny hamulcowe
To skąd dwukrotne przebicie ceny ?
"Without Contraries is no progression. Attraction and Repulsion, reason and Energy, Love and Hate, are necessary to Human existence."
W. Blake
W. Blake
- Balwi
- Posty: 592
- Rejestracja: 17 stycznia 2009, 23:37
- Motocykl: XV1100, XJR 1300 SP '01
- Lokalizacja: Okolice Inowrocławia
- Wiek: 41
- Status: Offline
Re: Płyny hamulcowe
Allezłom tutaj widać rozrzut cenowy.
Virago nie jeździsz po torze ani nie bierzesz udziału w rajdzie Paryż-Dakar . Bierz najtańszy z jakiejś znanej firmy i będzie ok .
Ja mam u siebie DOT 5.1 i hamulce mają się dobrze wbrew przesądom ludowym o nie zmienianiu specyfikacji DOT 4 na wyższą....
Virago nie jeździsz po torze ani nie bierzesz udziału w rajdzie Paryż-Dakar . Bierz najtańszy z jakiejś znanej firmy i będzie ok .
Ja mam u siebie DOT 5.1 i hamulce mają się dobrze wbrew przesądom ludowym o nie zmienianiu specyfikacji DOT 4 na wyższą....
- leszekk
- Posty: 4147
- Rejestracja: 26 kwietnia 2009, 21:35
- Motocykl: XV750 -> BMW R1200GS
- Lokalizacja: mazowieckie
- Status: Offline
Re: Płyny hamulcowe
Gdyby to było forum audiofilów to prawdopodobnie otrzymałbyś wyczerpującą informację o tym, że np. płyn Castrola zapewnia dużo lepsze dozowanie hamulca przedniego (szczególnie, jeśli masz przewody w metalowym oplocie z platyny lub przynajmniej nierdzewki) w warunkach niskiego ciśnienia atmosferycznego czyli na ogół w warunkach opadów deszczu, mżawki itp. W lepszych warunkach pogodowych ta różnica nie jest już tak dostrzegalna a ponieważ na Virago najczęściej jeździ się gdy prognozy pogody przewidują przynajmniej 5 dni bez deszczu, to inwestycja w płyn Castrola będzie zdecydowanie na wyrost.Schwartzu pisze:To skąd dwukrotne przebicie ceny ?
In God we Trust -- all others must submit an X.509 certificate.
- lukaszpolanek
- Posty: 371
- Rejestracja: 31 maja 2009, 09:09
- Motocykl: HONDA vfr 800
- Lokalizacja: chrzanów okolice
- Wiek: 40
- Status: Offline
Re: Płyny hamulcowe
chłopie zwykły dot 4 lej taki najtanszy,w samochodzie hamulce nagrzewaja sie 100 razy bardziej niz w moto i uzywsz go co dziennie przez cały rok i z plynem jakos nic sie nie dzieje ani na mrozie ani w upałach, a takie gadanie ze wyzsze temeratury ze lepsza skutecznosc to miedzy bajki mozna włozyc,chyba jak sie motorem po torze jezdzi co na virago ci nie grozi