Hej!
Obecnie mam założoną kierkę T-bar na tych chyba fabrycznych, wyższych i wygiętych riserach. Ma ktoś pojęcie czy można i jak by to wyglądało, gdyby na te risery założyć kierownice kozła (taką jak w późniejszych Virago)? Chodzi mi o podniesienie kierki i zastanawiam się czy taka opcja będzie wizualnie i praktycznie się nadawała. Druga opcja to zmiana riserów na krótki plus zakup wyższej kierownicy.
Kierownica "kozioł" na riserach od T-bara
- e_gregor
- Posty: 2015
- Rejestracja: 14 lutego 2010, 14:53
- Motocykl: ZR7
- Lokalizacja: Wrocław
- Wiek: 42
- Status: Offline
Kierownica "kozioł" na riserach od T-bara
Głupota to największa choroba cywilizacyjna
-
- Status: Offline
Re: Kierownica "kozioł" na riserach od T-bara
Wg mnie to jest lepsza opcja skoro już chcesz zmieniać. Oryginalna kierownica Virago może i fajnie wygląda ale jest cholernie niewygodna przynajmniej w moim odczuciu. Oryginał+risery może by było lepiej, ale dalej ręce będzie się trzymać tak jakoś za blisko, a do tego będzie pewnie wyglądać dziwnie. Jak miałem 535 to zmieniłem kierę z oryginalnej na opcję "średnio wysoką" nazywaną turystyczną. Zamontowałem ją bez riserów i byłem bardzo zadowolny z wygody i łatwiejszego manewrowania.3_473467 pisze:Druga opcja to zmiana riserów na krótki plus zakup wyższej kierownicy.
A tak szczerze? Ja bym nie zmieniał, bo wg mnie Tbar jest najzajebistszą opcją kiery. Wygląda bad-ass i dobrze się to trzyma. Teraz mam taką zamontowaną.3_473467 pisze:Obecnie mam założoną kierkę T-bar na tych chyba fabrycznych, wyższych i wygiętych riserach.
- e_gregor
- Posty: 2015
- Rejestracja: 14 lutego 2010, 14:53
- Motocykl: ZR7
- Lokalizacja: Wrocław
- Wiek: 42
- Status: Offline
Re: Kierownica "kozioł" na riserach od T-bara
No wiesz, kwestia gustu. Mi w ogóle chodzi po głowie zakup drugiej Virazki, np po małym wypadku (bo tej szkoda) i ogołocenie jej typowo na choppera. siodełko deska, mega wysoka kierka, obcięty błotnik, dyskretne kierunkowskazy. Dużo czarnego matu i tylko trochę chromu., wyprute wydechy. Taka zabawka na latanie w koło komina.
Dzięki za sugestie o koźle Tak jak patrze na foty Virazek z tą kierka to faktycznie wygląda na to, że może być niewygodna. W takim razie poszukam takiej kierki, która jest wysoka, ale patrząc z boku jest płaska a nie wygięta w stronę jeźdźca.
Dzięki za sugestie o koźle Tak jak patrze na foty Virazek z tą kierka to faktycznie wygląda na to, że może być niewygodna. W takim razie poszukam takiej kierki, która jest wysoka, ale patrząc z boku jest płaska a nie wygięta w stronę jeźdźca.
Głupota to największa choroba cywilizacyjna
- wojok
- Posty: 544
- Rejestracja: 29 maja 2009, 13:31
- Motocykl: VIRAGO 750 '92
- Lokalizacja: Rybnik / Kraków
- Wiek: 34
- Status: Offline
Re: Kierownica "kozioł" na riserach od T-bara
mam kozła i nie zauważyłem, żeby niewygodnie było. na dłuższej trasie nie bolą ręce, tylko dupa co najwyżej ;]
- slawek
- Posty: 32
- Rejestracja: 18 września 2007, 16:59
- Motocykl: virago 750 '92
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Kierownica "kozioł" na riserach od T-bara
hi
ja zmieniłem kierę z oryginalnej na wysokich riserach, zdjęcie : http://picasaweb.google.com/bikesbrader ... 3140431330
na typu drag bar,risery oryginalne wysokie, zdjęcie: http://picasaweb.google.com/bikesbrader ... 4420954546
kable i linki nie zmieniane, na starej wygodniej się latało, bo ułożone ramiona naturalnie, ale na nowej znacznie pewniej prowadzi się moto no i zależy od gustu lepiej wygląda sprzęt.
pozdro
ja zmieniłem kierę z oryginalnej na wysokich riserach, zdjęcie : http://picasaweb.google.com/bikesbrader ... 3140431330
na typu drag bar,risery oryginalne wysokie, zdjęcie: http://picasaweb.google.com/bikesbrader ... 4420954546
kable i linki nie zmieniane, na starej wygodniej się latało, bo ułożone ramiona naturalnie, ale na nowej znacznie pewniej prowadzi się moto no i zależy od gustu lepiej wygląda sprzęt.
pozdro