Problem przy 2500 obrotów
-
- Status: Offline
Problem przy 2500 obrotów
Witam.W mojej virażce od momentu gdy ją kupiłem dzieją się dziwne rzeczy. Na postoju równo wychodzi na obroty jednak podczas jazdy przy 2500 obrotach zaczyna parskać,nawet strzelać do gaźnika.Gdy dojdzie do 3000 i powyżej znów pracuje równo. Między czasie mechanik wymienił świece (ze starości) ale nic się nie zmieniło. Dzisiaj za to pierwszy raz jechałem w deszczu i przedni cylinder przestał pracować. Jak wysechł znów palił. Za radą kolegi wieczorem odpaliłem maszynę i lałem wodą po kablach i cewkach ale nigdzie żadnego przebicia nie zauważyłem. Odkręciłem obudowę z cewek i lałem bezpośrednio po nich i nic. Zero widocznych przebić. Jak myślicie czy te dwie sytuacje łączy jeden defekt? Czy cewka może mieć przebicie w środku niewidoczne dla oka?
Oczywiście nie lałem wodą ale spryskałem.
Oczywiście nie lałem wodą ale spryskałem.
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Problem przy 2500 obrotów
podmień jeszcze raz świece(koszt niewielki) i regulacje gaźników + synchronizację zrób
- Balwi
- Posty: 592
- Rejestracja: 17 stycznia 2009, 23:37
- Motocykl: XV1100, XJR 1300 SP '01
- Lokalizacja: Okolice Inowrocławia
- Wiek: 41
- Status: Offline
Re: Problem przy 2500 obrotów
Lałeś jak? z wiadra czy ze szlaucha?
Weź spryskiwacz do mycia szyb- jakiś mr.muscle czy coś i tym psikaj a nie lej. Lać to można w .... .
Weź spryskiwacz do mycia szyb- jakiś mr.muscle czy coś i tym psikaj a nie lej. Lać to można w .... .
- kyller
- Posty: 2198
- Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
- Motocykl: pożyczony XV1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: Problem przy 2500 obrotów
zrób tak jak napisał balwi
i napisz nam jakie efekty
i napisz nam jakie efekty
-
- Status: Offline
Re: Problem przy 2500 obrotów
Oczywiście pryskałem z pojemnika płynu do mycia szyb z rozpylaczem. I nigdzie nie było widać najmniejszej iskierki.Balwi pisze:Lałeś jak? z wiadra czy ze szlaucha?
Weź spryskiwacz do mycia szyb- jakiś mr.muscle czy coś i tym psikaj a nie lej. Lać to można w .... .
Jeszcze miałem chwile dzisiaj i wymontowałem cewkę od pierwszego cylindra i okazało się że poprzedni właściciel ją osilikonował i jak silikon zdrapałem to teraz pierwszy cylinder zaczyna pracować od 3000 obrotów w górę.Do 3000 pracuje tylko od czasu do czasu. Wydaje mi się że najlepiej będzie jak kupię nową cewkę.
- Balwi
- Posty: 592
- Rejestracja: 17 stycznia 2009, 23:37
- Motocykl: XV1100, XJR 1300 SP '01
- Lokalizacja: Okolice Inowrocławia
- Wiek: 41
- Status: Offline
Re: Problem przy 2500 obrotów
Ja bym zobaczył jeszcze gaźnik czy czasami nie ma czegoś zapchanego syfem. @OLO1224 a jak dasz gazu to długo schodzi z obrotów .
- kyller
- Posty: 2198
- Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
- Motocykl: pożyczony XV1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: Problem przy 2500 obrotów
jesli myslimy o zapłonie
z reguły jak pada cewka to
a.nie chce pracowac na wysokich
b.nie chce pracowac po rozgrzaniu
problem z wysokimi czasami powodowany jest przez
a.swiece
b.fajki (a własciwie rezystory w fajkach)
z reguły jak pada cewka to
a.nie chce pracowac na wysokich
b.nie chce pracowac po rozgrzaniu
problem z wysokimi czasami powodowany jest przez
a.swiece
b.fajki (a własciwie rezystory w fajkach)
-
- Status: Offline
Re: Problem przy 2500 obrotów
Z obrotów schodzi normalnie czyli od razuBalwi pisze:Ja bym zobaczył jeszcze gaźnik czy czasami nie ma czegoś zapchanego syfem. @OLO1224 a jak dasz gazu to długo schodzi z obrotów .
[ Dodano: Pon Maj 10, 2010 6:41 pm ]
A ja mam problem z niskimi obrotami obojętnie czy jest ciepły czy nie.kyller pisze:
problem z wysokimi czasami powodowany jest przez
a.swiece
b.fajki (a własciwie rezystory w fajkach)
- kyller
- Posty: 2198
- Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
- Motocykl: pożyczony XV1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: Problem przy 2500 obrotów
okej hokej
IMVHO to sa dwie rózne sprawy
mas zdechłą regulacje gazników dlatego do 2500-3000 rpm nie chce chodzic
powyzej tych obrotów układ biegu jałowego ma coraz mniejsze znaczenie
kłanija sie wkrety regulacji mieszanki i synchro
w HSC- bo takie tam powinny byc
ciezko jest prawidłowoo ustawic synchro bo trzeba jeszcze kombinowac ze sruba oporowa drugiego gaxnika (ktos na froum to opisywał)
no chyba ze ąlpie fałszywe powierze to objawy sa podobne słaba praca na niskich obrotach
zacznij od obejrzenia swiec
jak sa za czarne to na niskich za bogato jak za bardzo wypalone to za ubogo
next spróbuj przełożyc cewki (zamienic miedzy cylindrami ) czasami jest z tym problem (jak cewka jest zespolona z kablem)ale wtedy objaw ci przeskoczy na drugi cylinder i bedziesz pewny
IMVHO to sa dwie rózne sprawy
mas zdechłą regulacje gazników dlatego do 2500-3000 rpm nie chce chodzic
powyzej tych obrotów układ biegu jałowego ma coraz mniejsze znaczenie
kłanija sie wkrety regulacji mieszanki i synchro
w HSC- bo takie tam powinny byc
ciezko jest prawidłowoo ustawic synchro bo trzeba jeszcze kombinowac ze sruba oporowa drugiego gaxnika (ktos na froum to opisywał)
no chyba ze ąlpie fałszywe powierze to objawy sa podobne słaba praca na niskich obrotach
zacznij od obejrzenia swiec
jak sa za czarne to na niskich za bogato jak za bardzo wypalone to za ubogo
next spróbuj przełożyc cewki (zamienic miedzy cylindrami ) czasami jest z tym problem (jak cewka jest zespolona z kablem)ale wtedy objaw ci przeskoczy na drugi cylinder i bedziesz pewny
-
- Status: Offline
Re: Problem przy 2500 obrotów
Właśnie próbowałem przełożyć cewki ale są zespolone z kablem i tu zaczynają się schody.kyller pisze:okej hokej
IMVHO to sa dwie rózne sprawy
mas zdechłą regulacje gazników dlatego do 2500-3000 rpm nie chce chodzic
powyzej tych obrotów układ biegu jałowego ma coraz mniejsze znaczenie
kłanija sie wkrety regulacji mieszanki i synchro
w HSC- bo takie tam powinny byc
ciezko jest prawidłowoo ustawic synchro bo trzeba jeszcze kombinowac ze sruba oporowa drugiego gaxnika (ktos na froum to opisywał)
no chyba ze ąlpie fałszywe powierze to objawy sa podobne słaba praca na niskich obrotach
zacznij od obejrzenia swiec
jak sa za czarne to na niskich za bogato jak za bardzo wypalone to za ubogo
next spróbuj przełożyc cewki (zamienic miedzy cylindrami ) czasami jest z tym problem (jak cewka jest zespolona z kablem)ale wtedy objaw ci przeskoczy na drugi cylinder i bedziesz pewny
[ Dodano: Wto Maj 11, 2010 4:44 pm ]
Dzisiaj zrobiłem test i podłączyłem cewkę z 126p no i nic się nie zmieniło. Dalej do trzech tysięcy obrotów strzela i kicha dopiero powyżej tych obrotów pracuje. Jednak okazuje się że problem leży po innej stronie. Tylko po jakiej. Świece też sprawdzałem i są ok. Nawet przełożenie ich nic nie dało.
[ Dodano: Nie Maj 23, 2010 12:09 pm ]
Przełożyłem ostatnio cewki i fajki i nic.Ciągle to samo.Pierwszy nie gada a tylny chodzi bez zarzutu na jednej i drugiej cewce. Pozostało chyba znaleźć fachowca od gaźników i zrobić regulacje.Martwi mnie jeszcze sprawa gaśnięcia przedniego cylindra w czasie deszczu.Przejrzałem forum i z reguły jest to wina słabych styków przy cewce. Jednak w moim przypadku styki są czyste. Cewki odkręcałem już z dziesięć razy i nie ma tam żadnego problemu ze stykiem.