Problemy 1 cylindrem w XV 700 1985

Jeżeli masz kłopoty ze swoją Virago lub nie wiesz jak coś naprawić to idealne miejsce by o tym napisać
neoxv700
Status: Offline

Problemy 1 cylindrem w XV 700 1985

Post autor: neoxv700 »

:motorcycle:
witam wszyskich serdecznie i proszę o jakieś pomysły otóż:
Moja wirówka xv700 chodzi równiutko na zimnym silniku bez obciążenia, i nawet podczas jazdy z niewielkimi prędkościami na krótkich dystansach , ale jak tylko sie dobrze zagrzeje i dostanie trochę po garach to zaczyna się dławić, strzelać w pierwszy cylinder a chyba raczej gaźnik, traci moc i ledwo silnik kuśtyka, bez trzymania na gazie gaśnie.
Czyściłem gażniki, wymieniałem filter paliwa, zmieniłem olej i filtry powietrza i oleju. Króćce na gaźnikach jak nowe żadnych pęknięć więc raczej lewego powietrza nie zasysa.
Ratujcie bo sezon już trwa a ja w domu :frustrated:
Z góry dzięki za wszelką pomoc
Awatar użytkownika
plaza66
Posty: 1313
Rejestracja: 16 maja 2008, 00:21
Motocykl: BMW R 1150 GS
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiek: 57
Status: Offline

Re: Problemy 1 cylindrem w XV 700 1985

Post autor: plaza66 »

Kup se nowe świece :mrgreen:
Najlepiej ISKRA o niższej ciepłocie 65 a nie 85. Symbol FE65PRS
Też mam problem ale z drugim garnkiem. Na nowych NGK zrobiłem dzisiaj 100 mil i tylna padła. Założyłem stare "zimniejsze iskry i chodzi jak ta lala :razz:

:rock:
NIEUSTAJĄCEJ MOCY MIĘDZY NOGAMI!!!!

https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz

Była MZ ETZ 250 1982, XV700 N 1984, XL 650 Trampek 2002r, jest BMW R 1150 GS

Dziki Wieprz

Obrazek
Awatar użytkownika
-waldi-
Posty: 7073
Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
Lokalizacja: Oświęcim
Wiek: 46
Kontakt:
Status: Offline

Re: Problemy 1 cylindrem w XV 700 1985

Post autor: -waldi- »

sprawdź zaworki iglicowe czy nie zacinają się, drożność całego układu paliwowego i filtr jak masz - ewidentnie brakuje Ci paliwa

możesz podłączyć przewody do gaźników i obserwować poziom paliwa
plaza66 pisze:Na nowych NGK zrobiłem dzisiaj 100 mil i padły
u mnie podobnie teraz mam iskry i chodzi jak ta lala :)
Obrazek
ELITARNA LOŻA SZYDERCÓW
Obrazek
NIE UFAJ MECHANIKOWI, ZRÓB TO SAM !!!
Nie udzielam porad na PW - od tego jest forum!
neoxv700
Status: Offline

Re: Problemy 1 cylindrem w XV 700 1985

Post autor: neoxv700 »

zaraz sprawdze świece chociaż dopiero zmieniałem na orginalne NGK
Awatar użytkownika
plaza66
Posty: 1313
Rejestracja: 16 maja 2008, 00:21
Motocykl: BMW R 1150 GS
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiek: 57
Status: Offline

Re: Problemy 1 cylindrem w XV 700 1985

Post autor: plaza66 »

Jeśli na wyższych obrotach zaczyna popierdywać i kichać, to bankowo świeca :cool:

:rock:
NIEUSTAJĄCEJ MOCY MIĘDZY NOGAMI!!!!

https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz

Była MZ ETZ 250 1982, XV700 N 1984, XL 650 Trampek 2002r, jest BMW R 1150 GS

Dziki Wieprz

Obrazek
Awatar użytkownika
strazak
Posty: 1412
Rejestracja: 29 listopada 2007, 00:21
Motocykl: XV 1000 GE USA 1984.
Lokalizacja: Piaseczno(złotokłos)
Wiek: 50
Status: Offline

Re: Problemy 1 cylindrem w XV 700 1985

Post autor: strazak »

a ja bym jeszcze sprawdził czy czasami nie za ciasno są zaworki ot tak dla przyzwoitości
ADAM
Awatar użytkownika
kyller
Posty: 2198
Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
Motocykl: pożyczony XV1000
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 55
Status: Offline

Re: Problemy 1 cylindrem w XV 700 1985

Post autor: kyller »

neoxv700
dałes opis ale nie piszesz jak wygladaja swiece po wykreceniu,
czy było tak zawsze, czy od jakiegos czasu, od jakiejs regulacji czy wymiany, kopci czy nie, na jakich obrotach kolor dymku , bierze olej czy nie itp itd
ciezko cos napisac
postaraj sie odpowiedzec na te pytania to cos moge powrózyc

masz gaznik hitachi on jest upierdliwy w regulacji
niech HaCaT napisze ile razy był wyciagany jego gaznik w sobote i jakie sztuczki magiczki były robione zeby obywa cylindry paliły poprawnie
ODPOWIEDZ