Problemy 1 cylindrem w XV 700 1985
-
- Status: Offline
Problemy 1 cylindrem w XV 700 1985
witam wszyskich serdecznie i proszę o jakieś pomysły otóż:
Moja wirówka xv700 chodzi równiutko na zimnym silniku bez obciążenia, i nawet podczas jazdy z niewielkimi prędkościami na krótkich dystansach , ale jak tylko sie dobrze zagrzeje i dostanie trochę po garach to zaczyna się dławić, strzelać w pierwszy cylinder a chyba raczej gaźnik, traci moc i ledwo silnik kuśtyka, bez trzymania na gazie gaśnie.
Czyściłem gażniki, wymieniałem filter paliwa, zmieniłem olej i filtry powietrza i oleju. Króćce na gaźnikach jak nowe żadnych pęknięć więc raczej lewego powietrza nie zasysa.
Ratujcie bo sezon już trwa a ja w domu
Z góry dzięki za wszelką pomoc
- plaza66
- Posty: 1313
- Rejestracja: 16 maja 2008, 00:21
- Motocykl: BMW R 1150 GS
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Wiek: 57
- Status: Offline
Re: Problemy 1 cylindrem w XV 700 1985
Kup se nowe świece
Najlepiej ISKRA o niższej ciepłocie 65 a nie 85. Symbol FE65PRS
Też mam problem ale z drugim garnkiem. Na nowych NGK zrobiłem dzisiaj 100 mil i tylna padła. Założyłem stare "zimniejsze iskry i chodzi jak ta lala
Najlepiej ISKRA o niższej ciepłocie 65 a nie 85. Symbol FE65PRS
Też mam problem ale z drugim garnkiem. Na nowych NGK zrobiłem dzisiaj 100 mil i tylna padła. Założyłem stare "zimniejsze iskry i chodzi jak ta lala
NIEUSTAJĄCEJ MOCY MIĘDZY NOGAMI!!!!
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
Była MZ ETZ 250 1982, XV700 N 1984, XL 650 Trampek 2002r, jest BMW R 1150 GS
Dziki Wieprz
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
Była MZ ETZ 250 1982, XV700 N 1984, XL 650 Trampek 2002r, jest BMW R 1150 GS
Dziki Wieprz
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Problemy 1 cylindrem w XV 700 1985
sprawdź zaworki iglicowe czy nie zacinają się, drożność całego układu paliwowego i filtr jak masz - ewidentnie brakuje Ci paliwa
możesz podłączyć przewody do gaźników i obserwować poziom paliwa
możesz podłączyć przewody do gaźników i obserwować poziom paliwa
u mnie podobnie teraz mam iskry i chodzi jak ta lalaplaza66 pisze:Na nowych NGK zrobiłem dzisiaj 100 mil i padły
-
- Status: Offline
Re: Problemy 1 cylindrem w XV 700 1985
zaraz sprawdze świece chociaż dopiero zmieniałem na orginalne NGK
- plaza66
- Posty: 1313
- Rejestracja: 16 maja 2008, 00:21
- Motocykl: BMW R 1150 GS
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Wiek: 57
- Status: Offline
Re: Problemy 1 cylindrem w XV 700 1985
Jeśli na wyższych obrotach zaczyna popierdywać i kichać, to bankowo świeca
NIEUSTAJĄCEJ MOCY MIĘDZY NOGAMI!!!!
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
Była MZ ETZ 250 1982, XV700 N 1984, XL 650 Trampek 2002r, jest BMW R 1150 GS
Dziki Wieprz
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
Była MZ ETZ 250 1982, XV700 N 1984, XL 650 Trampek 2002r, jest BMW R 1150 GS
Dziki Wieprz
- strazak
- Posty: 1412
- Rejestracja: 29 listopada 2007, 00:21
- Motocykl: XV 1000 GE USA 1984.
- Lokalizacja: Piaseczno(złotokłos)
- Wiek: 50
- Status: Offline
Re: Problemy 1 cylindrem w XV 700 1985
a ja bym jeszcze sprawdził czy czasami nie za ciasno są zaworki ot tak dla przyzwoitości
ADAM
- kyller
- Posty: 2198
- Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
- Motocykl: pożyczony XV1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: Problemy 1 cylindrem w XV 700 1985
neoxv700
dałes opis ale nie piszesz jak wygladaja swiece po wykreceniu,
czy było tak zawsze, czy od jakiegos czasu, od jakiejs regulacji czy wymiany, kopci czy nie, na jakich obrotach kolor dymku , bierze olej czy nie itp itd
ciezko cos napisac
postaraj sie odpowiedzec na te pytania to cos moge powrózyc
masz gaznik hitachi on jest upierdliwy w regulacji
niech HaCaT napisze ile razy był wyciagany jego gaznik w sobote i jakie sztuczki magiczki były robione zeby obywa cylindry paliły poprawnie
dałes opis ale nie piszesz jak wygladaja swiece po wykreceniu,
czy było tak zawsze, czy od jakiegos czasu, od jakiejs regulacji czy wymiany, kopci czy nie, na jakich obrotach kolor dymku , bierze olej czy nie itp itd
ciezko cos napisac
postaraj sie odpowiedzec na te pytania to cos moge powrózyc
masz gaznik hitachi on jest upierdliwy w regulacji
niech HaCaT napisze ile razy był wyciagany jego gaznik w sobote i jakie sztuczki magiczki były robione zeby obywa cylindry paliły poprawnie