Przedni wydech
- karol123
- Posty: 172
- Rejestracja: 19 sierpnia 2009, 20:31
- Motocykl: BMW K100
- Lokalizacja: Poznań
- Wiek: 44
- Status: Offline
Przedni wydech
Witam mam problem czy ktos wie czy przednie kolanko wydechu mozna rozłączyć od reszty tłumnika chce je wysłać do chromowania zdjołem wydech cały widać na pierwszy rzut że jest jakiś uskok ale czy tam jest połączenie.
Jawka 50 Komar 3 Ogar 200 WSK 125 M06 175 Kobuz Mińsk 125 MZ 250 Jawa 350
-
- Posty: 132
- Rejestracja: 25 listopada 2007, 13:36
- Motocykl: była Virago 535 94 r.
- Lokalizacja: Leszno/koło Błonia
- Wiek: 56
- Status: Offline
Re: Przedni wydech
Nie da się, chyba że odetniesz to wtedy tak.karol123 pisze:czy przednie kolanko wydechu mozna rozłączyć od reszty tłumnika
Nieważne dokąd, ważne jak .......!
- karol123
- Posty: 172
- Rejestracja: 19 sierpnia 2009, 20:31
- Motocykl: BMW K100
- Lokalizacja: Poznań
- Wiek: 44
- Status: Offline
Re: Przedni wydech
A jest wtedy jakiś sposób zeby pochromować samo kolanko bez reszty tłumnika?
Jawka 50 Komar 3 Ogar 200 WSK 125 M06 175 Kobuz Mińsk 125 MZ 250 Jawa 350
-
- Posty: 132
- Rejestracja: 25 listopada 2007, 13:36
- Motocykl: była Virago 535 94 r.
- Lokalizacja: Leszno/koło Błonia
- Wiek: 56
- Status: Offline
Re: Przedni wydech
Sądzę że nie,ale najlepiej będzie wiedział fachman od galwanizerki.
Nieważne dokąd, ważne jak .......!
- leszekk
- Posty: 4147
- Rejestracja: 26 kwietnia 2009, 21:35
- Motocykl: XV750 -> BMW R1200GS
- Lokalizacja: mazowieckie
- Status: Offline
Re: Przedni wydech
Oczywiście, że da się pochromować tylko kawałek danego elementu - wystarczy nie zanurzać (to najprostsze, co można zaproponować) albo pokryć substancją uniemożliwiającą pokrycie galwaniczne danego fragmentu
In God we Trust -- all others must submit an X.509 certificate.
- karol123
- Posty: 172
- Rejestracja: 19 sierpnia 2009, 20:31
- Motocykl: BMW K100
- Lokalizacja: Poznań
- Wiek: 44
- Status: Offline
Re: Przedni wydech
No to do kitu jest rozwiązanie w tych motorach jak ciekawe firma która chromuje ma to zrobić kawałek zanurzyć. Zadna firma na to niepojdzie bo rure trzeba odtłuścić zdjąć stary chrom Nikt nie pozwoli sobie zapaprać kąpieli bo jest strasznie droga to już widze ile by mnie kosztowało to chromowanie. Bede musiał odciąć rure i zrobić jakieś łaczenie na scisk przed chromowaniem.
[ Dodano: Nie Lis 15, 2009 10:17 am ]
Witam zdecydowałem się odciąć kolanko od reszty tłumnika mozliwie jak najblizej puszki po chromowaniu zespawam do MIG-iem spaw bedzie niewidoczny bo jest za chromowaną osłoną tłumnika rzeczywiscie nie idzie rozłączyć kolanka poniewaz rura od pirwszego cylindra jest zbudowana z jednej wewnetrznej rury i drugiej zewnetrznej rury już tej pochromowanej ozdobnej pewnie chodzi oto żeby chrom nieulegał szybkiemu przebarwieniu podczas wysokiej temp wylotowych spalin.Jeszcze odciołem ozdobną blaszke która jest przymocowana na puszczce tłumnika bo chrom też uległ na niej uszkodzeniu i pojawiły się mikro dziury które po wytrawieniu zalutuje mosiądzem i oddam do chromowania.
[ Dodano: Nie Lis 15, 2009 10:17 am ]
Witam zdecydowałem się odciąć kolanko od reszty tłumnika mozliwie jak najblizej puszki po chromowaniu zespawam do MIG-iem spaw bedzie niewidoczny bo jest za chromowaną osłoną tłumnika rzeczywiscie nie idzie rozłączyć kolanka poniewaz rura od pirwszego cylindra jest zbudowana z jednej wewnetrznej rury i drugiej zewnetrznej rury już tej pochromowanej ozdobnej pewnie chodzi oto żeby chrom nieulegał szybkiemu przebarwieniu podczas wysokiej temp wylotowych spalin.Jeszcze odciołem ozdobną blaszke która jest przymocowana na puszczce tłumnika bo chrom też uległ na niej uszkodzeniu i pojawiły się mikro dziury które po wytrawieniu zalutuje mosiądzem i oddam do chromowania.
Jawka 50 Komar 3 Ogar 200 WSK 125 M06 175 Kobuz Mińsk 125 MZ 250 Jawa 350