warsztat; elektryka
warsztat; elektryka
Witam, czytając od kilku dni dyskusje na forum odczułem, że z tymi nowymi to same problemy. Wszystko chcą wiedzieć szybko, nie czytają wcześniejszych postów, itp, itd jak mawiał dziadek Mateusz.
Kochani "wyjadacze", dajcie nam trochę fora.
Ja też mam problem z v 535. Od kilku miesięcy stała. Przywiozłem ją na lawecie. Był słaby aku. Podładowałem, bardzo słabo zakręciła, ale bez efektu. Co może być przyczyną poza aku? świece czy inne elementy układu el. Poradźcie, tak po kol. bez bicia, pozdrawiam, grzech
Kochani "wyjadacze", dajcie nam trochę fora.
Ja też mam problem z v 535. Od kilku miesięcy stała. Przywiozłem ją na lawecie. Był słaby aku. Podładowałem, bardzo słabo zakręciła, ale bez efektu. Co może być przyczyną poza aku? świece czy inne elementy układu el. Poradźcie, tak po kol. bez bicia, pozdrawiam, grzech
- strazak
- Posty: 1412
- Rejestracja: 29 listopada 2007, 00:21
- Motocykl: XV 1000 GE USA 1984.
- Lokalizacja: Piaseczno(złotokłos)
- Wiek: 50
- Status: Offline
Re: warsztat; elektryka
może być tak wiele przyczyn jak dużo jest metrów kabla elektrycznego w instalacji , nie tylko elektryka musi byc sprawna żeby motor działał . dopisz jeszcze skąd jesteś co masz za sprzęt itd. czyli uzupełnij profil a na pewno będzie nam łatwiej ci pomóc
ADAM
warsztat; elektryka
Przepraszam za zbyt małą zawartość danych. Uzupełniłem przynajmniej częściowo swój profil. W dawnych czasach jeździłem dużo mniej skomplikowanym sprzętem. WSK, czy WFM lum MZK można było bez problemu pchnąć i odpalić. Nie wiem jak z Virago 535, czy przy wale kardana można próbować zapalić go z popychu? Czy świece mogą być zapieczone? Czy może to być wina rozrusznika? Poradżcie nowemu w grupie, a trochę starszemu w latach, grzech
- Adam
- Posty: 2226
- Rejestracja: 22 października 2007, 19:52
- Motocykl: 1100, 92r. OGAR 200
- Lokalizacja: Święta Anna
- Wiek: 45
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: warsztat; elektryka
jeśli kręci słabo, to aku może być wciąż wychechłae, a jak aku liche to nawet z pychu nie zapali.grzech pisze:bardzo słabo zakręciła, ale bez efektu.
Na początek spróbuj na kable od auta.
Jak to nie pomoże to nic tylko szukać dalej.
warsztat; elektryka
Bardzo dziękuję, myślę, że to dobra rada. pozdrawiam, grzech
- Adam
- Posty: 2226
- Rejestracja: 22 października 2007, 19:52
- Motocykl: 1100, 92r. OGAR 200
- Lokalizacja: Święta Anna
- Wiek: 45
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: warsztat; elektryka
Daj znać jak poszło.
- elrychu
- Posty: 366
- Rejestracja: 13 września 2007, 21:57
- Motocykl: była 535, jest 750
- Lokalizacja: Gliwice
- Wiek: 43
- Status: Offline
Re: warsztat; elektryka
jak aku bardzo liche to nawet po odpaleniu przy pomocy innego aku i odłączeniu to silnik będzie gasł
- leszekk
- Posty: 4147
- Rejestracja: 26 kwietnia 2009, 21:35
- Motocykl: XV750 -> BMW R1200GS
- Lokalizacja: mazowieckie
- Status: Offline
Re: warsztat; elektryka
A to dość ciekawa teoria. Chcesz powiedzieć, że żeby jechać nasze maszynki używają generatora prądu jako silnika elektrycznego?!elrychu pisze:jak aku bardzo liche to nawet po odpaleniu przy pomocy innego aku i odłączeniu to silnik będzie gasł
In God we Trust -- all others must submit an X.509 certificate.
warsztat; elektryka
Witam, dzięki za porady. Dzisiaj wieczorem lub jutro podejmę próbę odpalenia poprzez przewody z samochodu. O wyniukach dam znać, pozdrawiam, grzech
- GLIWICKI
- Posty: 5643
- Rejestracja: 01 października 2007, 23:08
- Motocykl: XV 750 '97
- Lokalizacja: Śląsk
- Wiek: 54
- Status: Offline
Re: warsztat; elektryka
Ja tam stawiam na akumulator. A sprawdzałeś jakie ma napięcię po naładowaniu?
- Blunio
- Posty: 5793
- Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
- Motocykl: Trek X-Caliber 8
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Wiek: 72
- Status: Offline
Re: warsztat; elektryka
No tego profilu to nie bardzo uzupełniłeśgrzech pisze:O wyniukach dam znać, pozdrawiam, grzech
A przy takim moto trzeba trochę popracować, niestety. Wiem, chciałoby się zapalić i zrobić parę kółek wokół komina, coby chociaż popsuć krew sąsiadom
W Twoim przypadku najpierw nalałbym palowa do zbiornika, potem zobaczył czy ono jest w gaźnikach (jak się odkręci śruby blokujące króćce, paliwo powinno pocieknąć. Jak się na te króćce nałoży przewody igielitowe, można od razu zbadać poziom paliwa w komorach pływakowych gaźników (Uwaga - jeżeli się to paliwo uprzednio zatankowało). Dalej spójrz na filtr powietrza i paliwa - mogą być niedrożne. Zobacz czy jest iskra na świeczkach, a na wszelki wypadek je zmień.
Może i nie, ale jak kupiłem moto z padniętym aku, to dojechałem prawie do domu. Z tym że prawie robi dużą różnicę i przez ostatnie 3 km musiałem je pchać. To i tak dobrze, że nie trzydzieści, stąd i to prawie.leszekk pisze:maszynki używają generatora prądu jako silnika elektrycznego
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
warsztat; elektryka
Witam, V 535 odpaliła; to był aku. Założyłem nowy i zastartowała z pierwszego kopa. Zrobiłem pierwsze kilometry. Pisałem o tym, ale nie widzę tego na forum, a zobowiązałem się przekazać informację. Pozdrawiam, grzech.
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: warsztat; elektryka
tutaj pisałeś: viewtopic.php?p=130603&highlight=#130603
-
- Status: Offline
WITKA
Nawet na słabym aku powinna zapalić mi odpaliła
prąd na świece wystarczy mały ,zaś na aku to parę amper
resztę znasz zacznij od aku jak ci koledzy doradzają
ja tak zacząłem a skończyłem na alternatorze nie omijając regulatora
tag że jestem na gorąco w temacie
nara
prąd na świece wystarczy mały ,zaś na aku to parę amper
resztę znasz zacznij od aku jak ci koledzy doradzają
ja tak zacząłem a skończyłem na alternatorze nie omijając regulatora
tag że jestem na gorąco w temacie
nara