strasznie zalewa gary
- Arni
- Posty: 2530
- Rejestracja: 01 marca 2009, 20:39
- Motocykl: Virago XV750 83r; Intruder VS800; SHL M11
- Lokalizacja: Poznań
- Wiek: 38
- Status: Offline
strasznie zalewa gary
mam w swojej virówce gaźniki HSC-40, tylko bez tego urządzenia wzbogacania paliwa znajdującego się z boku gaźnika.
Mam dziwny problem – świece są strasznie zalewane i mocno śmierdzi paliwem. Po przejechaniu 1km silnik chyba się przegrzewa, bo traci całkowicie moc, szarpie i zwalnia nawet po maksymalnym otwarciu przepustnicy.
Maszyna stała prawie 2 lata i czekała na zrobienie zatartej głowicy (przedniej). Gdy wreszcie ją zrobiłem zawalało mi sadzą świecę na tylnym garze i powoli spadały obroty, ale spokojnie dało się jeździć. Po przejechaniu jakichś 300km, gdy wracałem do Poznania od Kingsajz motor zaczął nierówno pracować i słabiej przyspieszał. Jakoś spokojnie dojechałem i zauważyłem, że zaczęło mi też zawalać sadzą przednią świecę. Przejechałem się później jeszcze kilak km po Poznaniu i wtedy maszyna mi stanęła. Gdy trochę ostygła dojechałem na raty (z przystankami) z powrotem.
Gaźniki nie reagowały na żadne próby regulacji (wykręciłem śruby o 8 obrotów i było to samo).
Wykręciłem i wyczyściłem gaźniki (były zawalone syfem), sprawdziłem poziom paliwa w komorach i jest ok., oraz założyłem filtry paliwa, nowe świece, wyregulowałem zawory i odkręciłem filtr powietrza, ale nadal jest to samo.
Nie wiem już kompletnie co się dzieje.
Mam dziwny problem – świece są strasznie zalewane i mocno śmierdzi paliwem. Po przejechaniu 1km silnik chyba się przegrzewa, bo traci całkowicie moc, szarpie i zwalnia nawet po maksymalnym otwarciu przepustnicy.
Maszyna stała prawie 2 lata i czekała na zrobienie zatartej głowicy (przedniej). Gdy wreszcie ją zrobiłem zawalało mi sadzą świecę na tylnym garze i powoli spadały obroty, ale spokojnie dało się jeździć. Po przejechaniu jakichś 300km, gdy wracałem do Poznania od Kingsajz motor zaczął nierówno pracować i słabiej przyspieszał. Jakoś spokojnie dojechałem i zauważyłem, że zaczęło mi też zawalać sadzą przednią świecę. Przejechałem się później jeszcze kilak km po Poznaniu i wtedy maszyna mi stanęła. Gdy trochę ostygła dojechałem na raty (z przystankami) z powrotem.
Gaźniki nie reagowały na żadne próby regulacji (wykręciłem śruby o 8 obrotów i było to samo).
Wykręciłem i wyczyściłem gaźniki (były zawalone syfem), sprawdziłem poziom paliwa w komorach i jest ok., oraz założyłem filtry paliwa, nowe świece, wyregulowałem zawory i odkręciłem filtr powietrza, ale nadal jest to samo.
Nie wiem już kompletnie co się dzieje.
"Celem ruchu drogowego nie jest bezpieczeństwo, tylko szybkość." Janusz Korwin-Mikke
- plaza66
- Posty: 1313
- Rejestracja: 16 maja 2008, 00:21
- Motocykl: BMW R 1150 GS
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Wiek: 57
- Status: Offline
Re: strasznie zalewa gary
A nie przelewa Ci czasami górą gaźników? Przez krućce do cylindrów??? (sprawdź poziom oleju)Arni pisze:świece są strasznie zalewane i mocno śmierdzi paliwem
Bo jeśli tak, to zaworek się zacina na pływaku... i nie zamyka dopływu paliwa do gaźnika
NIEUSTAJĄCEJ MOCY MIĘDZY NOGAMI!!!!
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
Była MZ ETZ 250 1982, XV700 N 1984, XL 650 Trampek 2002r, jest BMW R 1150 GS
Dziki Wieprz
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
Była MZ ETZ 250 1982, XV700 N 1984, XL 650 Trampek 2002r, jest BMW R 1150 GS
Dziki Wieprz
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: strasznie zalewa gary
małe sprostowanie - chodzi zapewne o paliwo, a nie o olejplaza66 pisze:A nie przelewa Ci czasami górą gaźników? Przez krućce do cylindrów??? (sprawdź poziom oleju)
- Arni
- Posty: 2530
- Rejestracja: 01 marca 2009, 20:39
- Motocykl: Virago XV750 83r; Intruder VS800; SHL M11
- Lokalizacja: Poznań
- Wiek: 38
- Status: Offline
Re: strasznie zalewa gary
poziom oleju i paliwa w komorach pływakowych jest "niestety" okplaza66 pisze:sprawdź poziom oleju
"Celem ruchu drogowego nie jest bezpieczeństwo, tylko szybkość." Janusz Korwin-Mikke
-
- Status: Offline
Re: strasznie zalewa gary
miałem coś podobnego w maximie, że na zimny chodziła dobrze a na ciepłym zalewała sie szarpała na koniec przestawała chodzić, z trudem na wolnych obrotach z chmurą czarnego dymu.
Pomimo że poziom był OK to widocznie stan silnika i gaźników nie pozwalał na fabryczne ustawienia więc obniżyłem po prostu 1 lub 2mm poziomy i jak reka odjał i tak przejździłem sezon, wiec to moze wynikać z gorszego silnika lub zużytych gaźników że nastawy zgodne z instrukcją nie zdzadzą egzaminu.
Wiem że to metoda troche na macajewa ale u mnie pomogła, gdyż normalne regulacje zawiodły
Pomimo że poziom był OK to widocznie stan silnika i gaźników nie pozwalał na fabryczne ustawienia więc obniżyłem po prostu 1 lub 2mm poziomy i jak reka odjał i tak przejździłem sezon, wiec to moze wynikać z gorszego silnika lub zużytych gaźników że nastawy zgodne z instrukcją nie zdzadzą egzaminu.
Wiem że to metoda troche na macajewa ale u mnie pomogła, gdyż normalne regulacje zawiodły
- Arni
- Posty: 2530
- Rejestracja: 01 marca 2009, 20:39
- Motocykl: Virago XV750 83r; Intruder VS800; SHL M11
- Lokalizacja: Poznań
- Wiek: 38
- Status: Offline
Re: strasznie zalewa gary
tutaj niestety żadne nastawy nic nie zmieniają. Nie rozumiem jak to sie mogło stać tak po prostu praktycznie w jednym momencie. Nadal wydaje mi się, że to mogą być jakieś przytkane kanaliki w gaźnikach, choć wyciągałem je, całe rozkręcałem przeczyściłem i przedmuchałem sprężarką.bartazzz pisze: że nastawy zgodne z instrukcją nie zdzadzą egzaminu.
"Celem ruchu drogowego nie jest bezpieczeństwo, tylko szybkość." Janusz Korwin-Mikke
- plaza66
- Posty: 1313
- Rejestracja: 16 maja 2008, 00:21
- Motocykl: BMW R 1150 GS
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Wiek: 57
- Status: Offline
Re: strasznie zalewa gary
Duże sprostowanie Ilość oleju zwiększa się, bo miesza się z paliwem...-waldi- pisze:chodzi zapewne o paliwo, a nie o olej
Paliwo przelewające się z gaźnika przez jego gardziel i krućce (mówimy tu o zawieszonym zaworku) przedostaje się dalej i przez pierścienie na tłokach spływa do miski olejowej...
P.S.
A sprawdziłeś te w komorach pływakowychjakieś przytkane kanaliki w gaźnikach
Lubią się zatykać i mają czym
NIEUSTAJĄCEJ MOCY MIĘDZY NOGAMI!!!!
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
Była MZ ETZ 250 1982, XV700 N 1984, XL 650 Trampek 2002r, jest BMW R 1150 GS
Dziki Wieprz
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
Była MZ ETZ 250 1982, XV700 N 1984, XL 650 Trampek 2002r, jest BMW R 1150 GS
Dziki Wieprz
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: strasznie zalewa gary
OK zakumałemplaza66 pisze:Duże sprostowanie Ilość oleju zwiększa się, bo miesza się z paliwem... :neutral-waldi- pisze:chodzi zapewne o paliwo, a nie o olej
jakoś to opacznie zrozumiałem....
oczywiście masz rację
- Arni
- Posty: 2530
- Rejestracja: 01 marca 2009, 20:39
- Motocykl: Virago XV750 83r; Intruder VS800; SHL M11
- Lokalizacja: Poznań
- Wiek: 38
- Status: Offline
Re: strasznie zalewa gary
muszę zwrócić na to uwagę, ale chyba mało prawdopodobne jest, żeby to samo stało się jednocześnie w obydwu gaźnikachplaza66 pisze:Duże sprostowanie Ilość oleju zwiększa się, bo miesza się z paliwem...
Paliwo przelewające się z gaźnika przez jego gardziel i krućce (mówimy tu o zawieszonym zaworku) przedostaje się dalej i przez pierścienie na tłokach spływa do miski olejowej...
tak sprawdzałem przemywałem benzyną ekstrakcyjną i przedmuchiwałem sprężarkąplaza66 pisze:A sprawdziłeś te w komorach pływakowych
Lubią się zatykać i mają czym
"Celem ruchu drogowego nie jest bezpieczeństwo, tylko szybkość." Janusz Korwin-Mikke
- Blunio
- Posty: 5793
- Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
- Motocykl: Trek X-Caliber 8
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Wiek: 72
- Status: Offline
Re: strasznie zalewa gary
Objawy wskazują, że jest za dużo paliwa i za mało powietrza. Czyli zbyt bogata mieszanka.Arni pisze:Nie wiem już kompletnie co się dzieje.
Tego nie rozumiem.Arni pisze:odkręciłem filtr powietrza
Nie znam szczegółowej budowy układu zasilania Twojego moto, ale bym sprawdził działanie ssania. Może się zacina, może nie "odbija", czyli je wyłączasz, a faktycznie na gaźnikach nie jest wyłączone?
Podobny problem miałem w "maluchu PF126" znajomego. Zimny chodził, ciepły już nie. Co się naregulowałem, to sam diabeł wie. Wreszcie znalazłem przyczynę. Jego wersja gaźnika posiadała zawór iglicowy z plastykowym gniazdem, z którym współpracowała iglica zaworka. Gniazdo się poluzowało i obróciło, zaworek nie zamykał i był nadmiar paliwa.
Chodzi o to, czy nadmiar paliwa nie spływa do miski olejowej i nie powoduje wzrostu poziomu rozrzedzonego oleju.-waldi- pisze:chodzi zapewne o paliwo, a nie o olej
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
- Arni
- Posty: 2530
- Rejestracja: 01 marca 2009, 20:39
- Motocykl: Virago XV750 83r; Intruder VS800; SHL M11
- Lokalizacja: Poznań
- Wiek: 38
- Status: Offline
Re: strasznie zalewa gary
sprawdzałem w ten sposób czy filtr nie jest na tyle zapchany, że blokuje dopływ powietrza, co skutkowałoby zbyt bogatą mieszankąBlunio pisze:Arni napisał/a:
odkręciłem filtr powietrza
Tego nie rozumiem.
sprawdziłem, przeczyściłem, nie blokuje się i działa dobrzeBlunio pisze:bym sprawdził działanie ssania. Może się zacina, może nie "odbija",
"Celem ruchu drogowego nie jest bezpieczeństwo, tylko szybkość." Janusz Korwin-Mikke
- Arni
- Posty: 2530
- Rejestracja: 01 marca 2009, 20:39
- Motocykl: Virago XV750 83r; Intruder VS800; SHL M11
- Lokalizacja: Poznań
- Wiek: 38
- Status: Offline
Re: strasznie zalewa gary
mierzyłem po zrobieniu głowicy: tył 11-12 bar przód 8,5-9 bar. Teraz jest tak samo, z tym że na początku zalewało tylko tylni gar i baz problemów dało się jeździć a teraz zalewa obydwa i jeździć się nie da.bartazzz pisze:a kompreche mierzyłeś?
Sprawdzałem dzisiaj jeszcze raz poziom paliwa w komorach pływakowych i jest ok.
"Celem ruchu drogowego nie jest bezpieczeństwo, tylko szybkość." Janusz Korwin-Mikke
- plaza66
- Posty: 1313
- Rejestracja: 16 maja 2008, 00:21
- Motocykl: BMW R 1150 GS
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Wiek: 57
- Status: Offline
Re: strasznie zalewa gary
Ja zrzucałem gaźniki chyba z 8 razy aż w końcu zakumałem o co chodzi z odpowiednim ustawieniem poziomu paliwa w komorach.Arni pisze:Sprawdzałem dzisiaj jeszcze raz poziom paliwa w komorach pływakowych i jest ok.
Teraz moja lalka chodzi jak talala
P.S.
A mierzysz poziomy z wymontowanymi gaźnikami (na stole )
Bo u mnie na stole pokazywało ciut większy poziom... o jakieś 2 mm (Hitachi).
Spróbuj obniżyć poziom (np o 2 mm) i zobaczysz co się stanie
NIEUSTAJĄCEJ MOCY MIĘDZY NOGAMI!!!!
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
Była MZ ETZ 250 1982, XV700 N 1984, XL 650 Trampek 2002r, jest BMW R 1150 GS
Dziki Wieprz
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
Była MZ ETZ 250 1982, XV700 N 1984, XL 650 Trampek 2002r, jest BMW R 1150 GS
Dziki Wieprz
- Arni
- Posty: 2530
- Rejestracja: 01 marca 2009, 20:39
- Motocykl: Virago XV750 83r; Intruder VS800; SHL M11
- Lokalizacja: Poznań
- Wiek: 38
- Status: Offline
Re: strasznie zalewa gary
mierzyłem tylko na zamontowanych. Jakoś nie chce mi się wierzyć, że w tym może być problem, bo po prostu stało się to jakoś tak nagle. Sam już nie mam koncepcji co może być nie tak i warunków do pogrzebania też nie mam, bo co to za robota na parkingu. Już powoli nastawiam się, że trzeba będzie zaprowadzić do mechanika opróżnić konto.plaza66 pisze:A mierzysz poziomy z wymontowanymi gaźnikami
"Celem ruchu drogowego nie jest bezpieczeństwo, tylko szybkość." Janusz Korwin-Mikke
- plaza66
- Posty: 1313
- Rejestracja: 16 maja 2008, 00:21
- Motocykl: BMW R 1150 GS
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Wiek: 57
- Status: Offline
Re: strasznie zalewa gary
To spróbuj jeszcze obniżyć poziomy... to nic nie kosztuje (oprócz Twojej pracy )Arni pisze:że trzeba będzie zaprowadzić do mechanika opróżnić konto.
Powinno zadziałać.
NIEUSTAJĄCEJ MOCY MIĘDZY NOGAMI!!!!
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
Była MZ ETZ 250 1982, XV700 N 1984, XL 650 Trampek 2002r, jest BMW R 1150 GS
Dziki Wieprz
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
Była MZ ETZ 250 1982, XV700 N 1984, XL 650 Trampek 2002r, jest BMW R 1150 GS
Dziki Wieprz
- Arni
- Posty: 2530
- Rejestracja: 01 marca 2009, 20:39
- Motocykl: Virago XV750 83r; Intruder VS800; SHL M11
- Lokalizacja: Poznań
- Wiek: 38
- Status: Offline
Re: strasznie zalewa gary
rozumiem, że trzeba poodginać blaszki przy pływakach, choć jakoś nadal nie jestem do tego przekonany, jakoś zbyt nagle się to stało. Myślałem, że jakieś kanaliki w gaźnikach się po przytykały, po wyczyszczeniu założyłem filtry paliwa i mnóstwo rdzy zatrzymują, bo przez prawie dwa lata maszyna stała nie używana i się rdzy w baku narobiło
"Celem ruchu drogowego nie jest bezpieczeństwo, tylko szybkość." Janusz Korwin-Mikke
-
- Status: Offline
Re: strasznie zalewa gary
U mnie taki sam problem z rdzą.Nie wiem czy odkręcenie zbiornika i wylaniepaliwa cos pomoże?
- Arni
- Posty: 2530
- Rejestracja: 01 marca 2009, 20:39
- Motocykl: Virago XV750 83r; Intruder VS800; SHL M11
- Lokalizacja: Poznań
- Wiek: 38
- Status: Offline
Re: strasznie zalewa gary
dobrze by było wypłukać to co jest w środku i tankować do pełna co zatrzyma dalsze procesy korozyjne
"Celem ruchu drogowego nie jest bezpieczeństwo, tylko szybkość." Janusz Korwin-Mikke
- nesstor
- Posty: 10
- Rejestracja: 25 marca 2008, 23:27
- Motocykl: Yamaha Virago XV750
- Wiek: 57
- Status: Offline
Re: strasznie zalewa gary
Mam taki sam problem z gaźnikami tego samego typu.
Pomimo pedantycznego wyczyszczenia każdego zakamarka obu gaźników i ustawienia według instrukcji paliwa w komorze pływakowej przez cały czas ubiegłorocznej eksploatacji maszyny, miałem problem z zalewaniem świecy przeważnie tylnego cylindra. Zawsze była okopcona i przy codziennej ekspoloatacji motocykla zazwyczaj nie było problemów z odpaleniem ale jeśli virażka postała ze 2-3 dni to świeca własnie tylnego cylindra była cała mokra od paliwa co powodowało po zapaleniu pracę tylko na jednym garze.
Co ciekawe, po przejechaniu odpowiednio dłuzszej trasy, po wykręceniu świec, były one suche przy czym ta z pierwszego cylindra miała wygląd jak najabrdziej prawidłowy natomiast z tylego cylindra była zazwyczaj okopcona. Z tego wniosek, że samo zalewanie paliwem świecy występuje w miarę powolnie w przeciagu parudziesięciu godzin.
Poziom paliwa w komorze pływakowej jest prawidłowy, tzn. równo z krawędzią pokrywy komory, tak jak opisuje instrukcja.
Byłem skłonny w pierwszej kolejności wymienić zaworki iglicowe ale problemem nie do przeskoczenia jak do tej pory jest dostęp do zestawów naprawczych Hitachi HSC40. Totalna porażka.
Skłonny jestem jak na dzień dzisiejszy przypuszczać, że paliwo dostaje sie do cylindra z komory pływakowej poprzez króciec dolotowy a przyczyną jest nieszczelny zawór iglicowy.
Jak na razie moje dosawiadczenia z gaźnikami odłozyłem na przyszłość ponieważ zakończyłem poprzedni sezon spektakularną wywrotką i jak na razie zaznaję przymusowej wstrzemięźliwości motocyklowej.
Pomimo pedantycznego wyczyszczenia każdego zakamarka obu gaźników i ustawienia według instrukcji paliwa w komorze pływakowej przez cały czas ubiegłorocznej eksploatacji maszyny, miałem problem z zalewaniem świecy przeważnie tylnego cylindra. Zawsze była okopcona i przy codziennej ekspoloatacji motocykla zazwyczaj nie było problemów z odpaleniem ale jeśli virażka postała ze 2-3 dni to świeca własnie tylnego cylindra była cała mokra od paliwa co powodowało po zapaleniu pracę tylko na jednym garze.
Co ciekawe, po przejechaniu odpowiednio dłuzszej trasy, po wykręceniu świec, były one suche przy czym ta z pierwszego cylindra miała wygląd jak najabrdziej prawidłowy natomiast z tylego cylindra była zazwyczaj okopcona. Z tego wniosek, że samo zalewanie paliwem świecy występuje w miarę powolnie w przeciagu parudziesięciu godzin.
Poziom paliwa w komorze pływakowej jest prawidłowy, tzn. równo z krawędzią pokrywy komory, tak jak opisuje instrukcja.
Byłem skłonny w pierwszej kolejności wymienić zaworki iglicowe ale problemem nie do przeskoczenia jak do tej pory jest dostęp do zestawów naprawczych Hitachi HSC40. Totalna porażka.
Skłonny jestem jak na dzień dzisiejszy przypuszczać, że paliwo dostaje sie do cylindra z komory pływakowej poprzez króciec dolotowy a przyczyną jest nieszczelny zawór iglicowy.
Jak na razie moje dosawiadczenia z gaźnikami odłozyłem na przyszłość ponieważ zakończyłem poprzedni sezon spektakularną wywrotką i jak na razie zaznaję przymusowej wstrzemięźliwości motocyklowej.
- Arni
- Posty: 2530
- Rejestracja: 01 marca 2009, 20:39
- Motocykl: Virago XV750 83r; Intruder VS800; SHL M11
- Lokalizacja: Poznań
- Wiek: 38
- Status: Offline
Re: strasznie zalewa gary
witaj nesstor, gdybyś miał nieszczelny zaworek, to przecież poziom paliwa w komorze pływakowej był by zawsze zbyt wyskoki, więc jeśli ustawiłeś i jest prawidłowy, to zaworek musi działać prawidłowo
"Celem ruchu drogowego nie jest bezpieczeństwo, tylko szybkość." Janusz Korwin-Mikke
- plaza66
- Posty: 1313
- Rejestracja: 16 maja 2008, 00:21
- Motocykl: BMW R 1150 GS
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Wiek: 57
- Status: Offline
Re: strasznie zalewa gary
Tak, ale zaworek potrafi przepuszczać mikroskopijne ilości w czasie kilkudziesięciu godzin... i tu jest problem Może trzeba sprawdzić poziom paliwa po kilku dniach nieodpalania silnikaArni pisze:gdybyś miał nieszczelny zaworek, to przecież poziom paliwa w komorze pływakowej był by zawsze zbyt wyskoki
Też słyszałem, że jest problem ze zdobyciem zestawu naprawczego do Hitachi, ale nigdy nie pytałem u dealera.
NIEUSTAJĄCEJ MOCY MIĘDZY NOGAMI!!!!
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
Była MZ ETZ 250 1982, XV700 N 1984, XL 650 Trampek 2002r, jest BMW R 1150 GS
Dziki Wieprz
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
Była MZ ETZ 250 1982, XV700 N 1984, XL 650 Trampek 2002r, jest BMW R 1150 GS
Dziki Wieprz
- wąsaty7
- Posty: 1418
- Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
- Motocykl: XV 1100 98r.
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: strasznie zalewa gary
Kolego NESTOR XV750 z gaźnikiem HITACHI poziom paliwa ustawiamy;
-przód 1.0+/-mm
-tył 2.0+/-1mm
instrukcja HAYNES str.3B2
Szczelność zaworka iglicowego możesz sprawdzić montując ok.2m przewodu w miejscu zasilania i napełniasz go paliwem.Ubytek paliwa w przewodzie świadczy o nieszczelności zaworka.
Powodzenia pozdrawiam.
-przód 1.0+/-mm
-tył 2.0+/-1mm
instrukcja HAYNES str.3B2
Szczelność zaworka iglicowego możesz sprawdzić montując ok.2m przewodu w miejscu zasilania i napełniasz go paliwem.Ubytek paliwa w przewodzie świadczy o nieszczelności zaworka.
Powodzenia pozdrawiam.
Wąsaty7
- MI_maly
- Posty: 250
- Rejestracja: 13 września 2009, 15:50
- Motocykl: Virago XV 1000 GE
- Lokalizacja: Wrocław
- Wiek: 54
- Status: Offline
Re: strasznie zalewa gary
Arni,
Jak rzecz cała sie skończyła??? jaka przyczyna zalewania, pływaki, pompa, inne???
wydaje sie że mam podobny problem
Jak rzecz cała sie skończyła??? jaka przyczyna zalewania, pływaki, pompa, inne???
wydaje sie że mam podobny problem
Do zobaczyska na trasie
πj πvo QufLove
πj πvo QufLove