Poszukiwany magik - elektryk

Tematy związane z ukladem elektrycznym Virago
Awatar użytkownika
ogonos
Posty: 355
Rejestracja: 28 kwietnia 2011, 12:36
Motocykl: XV 535 '93
Lokalizacja: Gołąb k/Puław
Wiek: 40
Status: Offline

Poszukiwany magik - elektryk

Post autor: ogonos »

Poszukuję jakiegoś dobrego elektryka do sprawdzenia ew. naprawienia modułu zapłonowego.

Problem w tym, że daje za mały prąd na załączenie przekaźnika pompy paliwa. Może być coś jeszcze z tym związane, ale nie jestem w stanie zdiagnozować nic więcej.

Na razie spiąłem pompę na krótko i da się jakoś jeździć, ale dodatkowo ostatnio moto zaczęło strzelać w wydech przy odpuszczeniu gazu przy wysokich obrotach. Nie wiem, czy te sprawy się łączą ale zacząłem się robić wyczulony na wszelkie dziwne odgłosy.
Awatar użytkownika
PeeM
Posty: 30
Rejestracja: 06 grudnia 2009, 13:08
Motocykl: Była XV535 '91 , jest VT1100 C3 AERO
Lokalizacja: Gostynin
Status: Offline

Re: Poszukiwany magik - elektryk

Post autor: PeeM »

Jeżeli masz na myśli yamahę xv535 to z tego co pamiętam pompa paliwowa nie była zasilana z modułu zapłonowego tylko przez zasilanie ze stacyjki, ale mogę się mylić.
FMYV jest najlepsze !!!!
Awatar użytkownika
ogonos
Posty: 355
Rejestracja: 28 kwietnia 2011, 12:36
Motocykl: XV 535 '93
Lokalizacja: Gołąb k/Puław
Wiek: 40
Status: Offline

Re: Poszukiwany magik - elektryk

Post autor: ogonos »

Z modułu idzie impuls załączający przekaźnik pompy który zamyka obwód zasilający pompę.
I z tym impulsem mam problem.
Awatar użytkownika
PeeM
Posty: 30
Rejestracja: 06 grudnia 2009, 13:08
Motocykl: Była XV535 '91 , jest VT1100 C3 AERO
Lokalizacja: Gostynin
Status: Offline

Re: Poszukiwany magik - elektryk

Post autor: PeeM »

Przejrzałem schemat, masz rację faktycznie jest przekażnik sterujący pompą (moja wesja 535 miała tylko pompę z wyłącznikiem ciśnieniowym). Przekażnik z kolei jest sterowany z modułu zapłonowego, ale tymi samymi impulsami co cewka zapłonowa. Zatem jakby nie było tych impulsów nie działał by jeden z cylindrów. Może uszkodziło się jakieś połączenie, porozpinaj złącza, posprawdzaj styki i "potraktuj" je preparatem np. KONTAKT.
FMYV jest najlepsze !!!!
Awatar użytkownika
ogonos
Posty: 355
Rejestracja: 28 kwietnia 2011, 12:36
Motocykl: XV 535 '93
Lokalizacja: Gołąb k/Puław
Wiek: 40
Status: Offline

Re: Poszukiwany magik - elektryk

Post autor: ogonos »

PeeM pisze:Przejrzałem schemat, [...]. Przekażnik z kolei jest sterowany z modułu zapłonowego, ale tymi samymi impulsami co cewka zapłonowa.
Wszystko byłoby pięknie, gdyby nie fakt, że mam instalację z jednym impulsatorem, a tam impuls na przekaźnik idzie bezpośrednio z modułu, poza tym pomiary przeprowadzałem na stykach modułu najpierw zewnętrznych, a potem, jak udało mi się wydłubać go z obudowy na ścieżce do styku.

A dalej to jestem za cienki w uszach.
ODPOWIEDZ