Co powinno być w lewym serku

Tematy związane z ukladem elektrycznym Virago
Awatar użytkownika
bambosz99
Posty: 244
Rejestracja: 26 listopada 2010, 23:48
Motocykl: Virago 1100 XV 96
Lokalizacja: Tyszowce
Wiek: 44
Status: Offline

Co powinno być w lewym serku

Post autor: bambosz99 »

Mam takie pytanie. Tylko proszę o wyrozumiałość bo może wydawać się banalne. Co powinno być w lewym serku w 750-ce?
Ja u siebie mam wpuszczone jakieś kable (dwa kable z wsuwkami i dwie kostki) , ale za nic nie wiem od czego one są? W motorku niby wszystko działa, ale może coś zostało wymątowane lub przerobione? Może ktoś coś podpowie.
"Nie trać czasu dla tych, którzy go nie mają dla ciebie"
Awatar użytkownika
R8 JACK
Posty: 1265
Rejestracja: 15 stycznia 2010, 10:40
Motocykl: VIRAGO xv1100
Lokalizacja: Potok
Wiek: 53
Status: Offline

Re: Co powinno być w lewym serku

Post autor: R8 JACK »

U mnie w 1100 nic nie ma tylko końcówki wężyków przelewowych z gaźnika, Więc u Ciebie pewno tak samo.
podbiel
Posty: 1639
Rejestracja: 05 czerwca 2010, 14:09
Motocykl: virago xv750 '95
Status: Offline

Re: Co powinno być w lewym serku

Post autor: podbiel »

Może ktoś tam montował np. kompresor od fanfar dlatego zostały kabelki
Awatar użytkownika
bambosz99
Posty: 244
Rejestracja: 26 listopada 2010, 23:48
Motocykl: Virago 1100 XV 96
Lokalizacja: Tyszowce
Wiek: 44
Status: Offline

Re: Co powinno być w lewym serku

Post autor: bambosz99 »

Te kabelki wyglądają na oryginalne (wychodzą z głównej wiązki pod zbiornikiem) i mają takie same koszulki jak cała instalacja.
Jak znajdę chwilę to sprawdzę miernikiem czy jest w nich prąd, lub po włączeniu czego on się pojawi. Może to naprowadzi na jakiś trop?
"Nie trać czasu dla tych, którzy go nie mają dla ciebie"
Awatar użytkownika
-waldi-
Posty: 7073
Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
Lokalizacja: Oświęcim
Wiek: 46
Kontakt:
Status: Offline

Re: Co powinno być w lewym serku

Post autor: -waldi- »

bambosz99 pisze:Co powinno być w lewym serku w 750-ce?
w lewym serku jest system AIS (Air Induction System) kabli tam nie powinno być. Możliwe że miała kiedyś tam zamontowany alarm :)

w rocznikach 1984 i 85 był jeszcze układ cutt-off doprowadzający powietrze na ssanie przy hamowaniu silnikiem
Obrazek
ELITARNA LOŻA SZYDERCÓW
Obrazek
NIE UFAJ MECHANIKOWI, ZRÓB TO SAM !!!
Nie udzielam porad na PW - od tego jest forum!
Awatar użytkownika
Leszek
Posty: 308
Rejestracja: 15 marca 2009, 19:58
Motocykl: BMW R1150R
Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Wiek: 62
Status: Offline

Re: Co powinno być w lewym serku

Post autor: Leszek »

U mnie jest tak samo,kable wyglądają na oryginalne i wszysto działa jak należy. :mrgreen:
Leszek
dudi o7
Posty: 198
Rejestracja: 20 maja 2008, 09:51
Motocykl: xv750,Road Star 1700
Lokalizacja: Rogów
Status: Offline

Re: Co powinno być w lewym serku

Post autor: dudi o7 »

U mnie jest TERMISTOR. Jest to opornik który pod wpływem temperatury zmienia oporność. Zgodnie ze schematem ,jest to układ który służy do podgrzewania gaźnika.Im niższa temperatura, tym mniejsza oporność termistora,większy prąd w obwodzie,a tym samym większa temperatura elementu grzejnego w gaźniku.
ps.
tyle wywnioskowałem ze schematu.Nigdy nie rozbierałem gaźnika.
Awatar użytkownika
marian07
Posty: 271
Rejestracja: 20 listopada 2009, 08:48
Motocykl: VN900
Lokalizacja: Zajezierze
Wiek: 59
Status: Offline

Re: Co powinno być w lewym serku

Post autor: marian07 »

Potwierdzam - termistor (jeśli to tak się nazywa). też się zastanawiałem co to jest, takie widać coś elektroniczne, małe, kabelki do tego dochodzą.
Ekologiczne rurki systemu to pewnie są w wersjach USA, tak chyba mi się coś kiedyś obiło o uszy.
Najdroższa jest pierwsza butelka
LS650, XV750, C90, VTX1300, VTX1800, ST1100, VS1400, VL800, VT1100C3Aero, VF750, MGNevada750, C50
ODPOWIEDZ